yääh, että alkoi karmia viime yönä!

olin alakerrassa katsomassa telkkaa, 4v oli saanut luvan mönkiä sänkyymme kun mies oli yövuorossa. nuorempi lapsi, vähän päälle 1v nukkui lastenhuoneessa.
no ,tämä pienempi sitten alkoi itkeä & huutaa äitiä joka ei vielä ollut mitenkään kummallista, ajattelin että näkee pahaa unta tai tutti on hukassa.
kun menin yläkertaan, seisoi pinnasängyssä ja osoitti siskon sängyn suuntaan, huone on siis mitoitettu kahdelle lapselle niin, että omat sänkyjen syvennykset & omat vaatekaapit.. annoin tutin, sanoin että "mikä siellä on? ei näy mitään" ja kävin samalla tyrkkäämässä kiinni siskon sängyn vieressä olevan vaatekaapin.. mie kun en oikein siedä avoinaisia kaapin ovia :D

meni n. 15 min & taas hirveä huuto. huokaisten könysin yläkertaan.. ja tällä kertaa tuli olo että "mitä helv..?" sillä molempien kaappien ovet olivat sepposen selällään ! siinä vaiheessa oli hitto soikoon meikäläisellä niskavillat pystyssä ja melko mukavat kylmät väreet kulki pitkin kroppaa..
siskollaan on yölamppu, mutta siinä on liian kirkas valo emmekä ole saaneet aikaiseksi metsästää himmeämpää lamppua joten huoneessa oli melkoisen pimeää kun on pimennysverhotkin.
tällä kertaa nappasinkin sitten lapsen kainaloon ja otin mukaan alakertaan, nukahtikin siihen sohvalle viereeni melkein heti. kun vein takaisin ylös, jätin lastenhuoneen oven raolleen niin että sinne kajasti kylppärin valo
(pidämme yöt kylppärissä valoa esikoisen takia)

tiedän kyllä, ettei komeroissa ole mörköjä mutta .. jumalauta! |O
 
Viimeksi muokattu:
miulla oli itselläni pitkälle aikuisikään komerokammo, nykysin tilanne on parempi mutta silti nukumme niin että minä ikunan vieressä & mies lähempänä vaatekomeroita. ja mielellään ne ovet pidetään kiinni, kiitos!
oli hiukan vaikea ajatella järkevästi viime yönä, kun puski se Stephen Kingin tarina koko ajan mieleen..! :O varmasti tuolle on luonnollinen selitys, mutta..
 
Viimeksi muokattu:
Mrs Deppins
miulla oli itselläni pitkälle aikuisikään komerokammo, nykysin tilanne on parempi mutta silti nukumme niin että minä ikunan vieressä & mies lähempänä vaatekomeroita. ja mielellään ne ovet pidetään kiinni, kiitos!
oli hiukan vaikea ajatella järkevästi viime yönä, kun puski se Stephen Kingin tarina koko ajan mieleen..! :O varmasti tuolle on luonnollinen selitys, mutta..
Oliko se king tarina missä komerossa oli jokin joka tappoi lapsia? Minä luin sitä 16v ja en uskaltanut lukea loppuun... Yön äänet?
 
Pelottavaa :O Kiinnitän myös huomiota aina siihen, että vaatekaapin ovi on kiinni ja LUKOSSA kun meen nukkumaan. Yhden vanhan kaapin ovi tapaa aueta itsekseen, ja kaappi jopa "naksuu". Kai se puu elää...Mutta sitä ei vaan halua yöllä kuunnella :( Onneksi siinä on lukko.

Mutta tuo on kyllä pelottavaa. Luonnollinen selitys sille tietty on, mutta kun mielikuvitus alkaa jyllätä niin minkä sille teet! :O
 
Hui. x)
Meidän likka ei ole oikein koskaan tykännyt omasta huoneestaan, vaikka olen miten sitä koittanut laitella kivaksi, muutellut huonekalujen järjestystä ja kaikkea.
Joskus pienempänä kertoi nähneensä todentuntuisen unen, että oli käynyt vessassa yöllä ja kun tuli takaisin siellä sängyssä oli "joku muu".
En tiedä onko huono juttu että likalla on ainoana lapsena kerrossängyt. Jos siitä koituu jotain huonoa feng shuita. :D
 
wierras
Itse en ole koskaan älynnyt pelätä komeroita, mutta nyt on kyllä kieltämättä pistänyt ajattelemaan, kun kehitysvammainen poikamme (ikää jo 16 v mutta mieleltään kovin pieni) on alkanut tarkistaa iltaisin, että vaatekaappi on varmasti lukossa. (Ei osaa itse lukita vaan pyytää minua, mistä tämän tulinkin tietämään.) Siis mitä ihmettä? Ei katsele kauhuelokuvia tai mitään sellaista, eli miksi on alkanut pelätä lukitsematonta vaatekaappia??? :O
 
möllimöö
Äää nää on kauheita! Itse pelkään kaikkea mihin voi saada kuviteltua jotain kummituksia, esim. en voi käydä suihkussa jos suihkuverho on kii ja illalla täytyy olla valoa ettei jää pimeitä nurkkia.. Itse kans joskus herännyt yöllä siihen että vaatekaapin ovi olis auki (pelkään vaatekaappeja myös) mutta nukahtanut samantien uudelleen ja aamulla kaappi tietenkin oli kiinni, että oisko uni vaan keljuillu mulle.. Itseäni nyt skitsottanut ihanat Halloween elokuvat kun tuli juuri katsottua koko elokuvasarja.. Jooh, oon sekaisin :D toivottavasti tuolle kaappien avautumiselle löytys joku fiksu selitys ettei jää mieleen kummittelemaan.
 

Yhteistyössä