Hakutulokset

  1. M

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Tässä ois minun viimeiset kuvat, vähän eri kulmasta otettuna, kun ei pystyasennossa tunnu olevan mitään eroa :D 15+0 ja 20+5, esikoinen tulossa Ihanasti näkyy kaikki arvet ...
  2. M

    Elovauvat 2014 <3 *maaliskuussa*

    Oi, ihanaa! Täällä ootetaan loppukuuta, että saadaan tietää sukupuoli :) Tälläinen tuli vastaan ja ajattelin teille tämän jakaa: Odottava äiti, hae mukaan uuteen äitiysohjelmaan! | Livtv.fi Ei ole hirveesti tullut mitään uutta tässäraskauden edetessä, niin ei oo tullut kaheesti...
  3. M

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Täällä ollaan myös flunssassa! Hirveä yskä + nuha + voimaton olo + päänsärky. Päänsärky tosin lievää, onneksi, sillä aina kun on särkenyt oikein kovasti, oon yrittänyt ottaa särkylääkettä ja siitä on vaan seurannut kunnen osennuskohtaus, joka kesti sit varmaan kolme tuntia putkeen.. -.-...
  4. M

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Kaipa minäkin uskaltaisin tänne ensimmäisen kuvani laittaa.. eli 14+0 Poks! Häät on kolmen viikon päästä, mitä luulette pysyykö empire-linjaisen mekon alla vielä piilossa?
  5. M

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Hei kaikille odottajille! Liitynpä minäkin seuraan, jos sopii :) Oon joskus ihan alkuvaiheessa ollutkin mukana, mutten sen jälkeen jaksanut kirjoitella, lueskelin lähinnä teidän kertomuksianne :) Mutta nyt haluaisin kertoa vähän omista kokemuksistani! maggy/21v/1.lapsi/TYKS...
  6. M

    Saanko karenssia jos eroan ammattikorkeakoulusta?

    Ja sitten, jos en pysty nyt käymään koulua tämän pahoinvointini takia minulta menee puoli vuotta hukkaan, enkä saa mitään rahaa mistään. Lapsen syntymän jälkeen pidän kuitenkin sen välivuoden, joten valmistuminen määräajassa on hieman epätodennäköistä, sillä kursseja pitäisi olla aika lailla...
  7. M

    Saanko karenssia jos eroan ammattikorkeakoulusta?

    Olen nyt puoli vuotta opiskellut ammattikorkeakoulussa ja nyt on sellainen tilanne, että muutan/muutin (virallisesti vasta kuun lopussa) toiselle paikakunnalle, johon hain siirtoa. Hakemukseni hylättiin puuttuvien pisteiden takia, jotka sain tililleni vasta hakuajan umpeuduttua ja tein...
  8. M

    Äidiksi melkein 21-vuotiaana??

    Tsemppiä myös minunkin puolesta! Meillä aika samanlainen tilanne paitsi vauva jo vireillä 6+ .Marraskuussa täytin 21 ja seuraavasta kierrosta tärppäsi! Ollaan miehen (tai poikaystävän mikskä sitä kukin mieltää kutsua) kanssa eri paikkakunnilta ja vietän kaikki opiskelusta vapaat päiväni hänen...
  9. M

    Raskausseurannan aikana muuttaminen toiselle paikkakunnalle

    Kiitos vastauksista! Kylläpä helpotti tää autuaan tietämätön olotila :D Kyllä me sitten mennään sinne neuvolaan silloin 2. päivä kun sopii molemmille niin hyvin :)
  10. M

    Raskausseurannan aikana muuttaminen toiselle paikkakunnalle

    Sain omalta paikkakunnalta ensimmäisen ajan äitiysneuvolaan 2.1. silloin raskausviikkoja on jo 8+. Olen kuitenkin muuttamassa (todennäköisesti tammikuun aikana) miehen paikkakunnalle ja nyt mietin, voinko mennä tuonne neuvolaan ja jatkaa sitten toisella paikkakunnalla normaalisti vai pitäisikö...
  11. M

    Mihin ihastut miehessä/naisessa? Mikä kiinnitti puolisossasi ensimmäisenä huomiosi?

    Me tavattiin netissä,en osannut ulkonäköön ihastua kuvien perusteella ja sen takia ihastuin ensin siihen, että meidän ajatukset kohtas ja mä ihastuin siihen mielikuvaan hänestä, sitten kun tavattiin, ihastuin ulkonäköön ja ääneen <3 Ihanan kohteliaaksikin osoittaitui vielä :D
  12. M

    Esikoinen vuodelle 2014

    Mut voi laittaa nyt onnellisiin odottajiin! :) yk 1 positiivinen tulos 12/2013 Tabletilta ei oikein tuo värien käyttö onnistu :/ ...
  13. M

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Nasu91, kyllä minun näytössäni vähän sitä punaistakin näkyy! Onnea <3 Itse sain tänään täläisen: kp33 - Aijaa.com oisko ollut kp33/28 aikaisemmin näyttänyt puhdasta negaa ja pari viivan paikkaa :) Pahoittelen kuvan laatua, hämärässä kännykällä otettu kuva..
  14. M

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    nelHM, voi, sitä toivotaan kovasti! Luulisi, että olisi vähän tummempi viiva tässä vaiheessa.. Voisikohan tuo haaleus johtua siitä, että sairastin kaksi munuaistulehdusta elo-syyskuussa, niin hormoonia ei erity virtsaan niin kuin pitäisi?
  15. M

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Hei tytöt! Mitä mieltä olette näistä haamuviivoista? Onko toivoa? Ylin kp26, keskimmäinen kp 28 ja alin kp 30, kierto on siis 28 päivää ja hieman myöhässä jo! Eka testi on puhtaasti negatiiminen, tokassa haamuviiva joka vahvistui testiajan jälkeen mutta pitää silti tihrustella että näkee jotain...
  16. M

    Esikoinen vuodelle 2014

    Täällä kans yks jännäilijä! Ikä 21v, kp 21/28 yk 1. Miehen kanssa ollaan ihan täpinoissämme, josko tärppäisi! ^^ Tänään tosin tein testin, eikä ainakaan vielä positiivista näyttänyt..

Yhteistyössä