Raskausseurannan aikana muuttaminen toiselle paikkakunnalle

Sain omalta paikkakunnalta ensimmäisen ajan äitiysneuvolaan 2.1. silloin raskausviikkoja on jo 8+. Olen kuitenkin muuttamassa (todennäköisesti tammikuun aikana) miehen paikkakunnalle ja nyt mietin, voinko mennä tuonne neuvolaan ja jatkaa sitten toisella paikkakunnalla normaalisti vai pitäisikö odottaa sitä muuttoa ja varata sitten aika suoraan miehen paikkakunnalle? Toisaalta silloin viikkoja tulee lisää.. ja tätä ollaan jo ootettu. Onko kellään kokemusta muuttamisesta toiselle paikkakunnalle raskauden aikana?
 
"vieraana"
Voit hyvin mennä neuvolaan omalla paikkakunnalla ja voit jo ensimmäisessä neuvolassa kertoa muutto aikeista. Kun muuttopäivä on tiedossa niin varaat ajan uuden paikkakunnan neuvolaan. Ei mitään sen kummempaa.
 
Mä kävin ekan, vai pari ekaa, neuvolaa entisellä paikkakunnalla. Sitten sanoin siellä, että olen muuttamassa, ja annoin luvan lähettää kaikki tiedot uudelle paikkakunnalle. Itse puhelimitse sitten varasin ajan sinne uudelle paikkakunnalle.
 
vierass
Kannattaa mennä, koska jos odotat parisen viikkoa ennen kuin menet, niin voi olla hankalaa saada aikaa ajallaan np-ultraan, jonne kuitenkin neuvola sen lähetteen tekee. :)
 

Yhteistyössä