Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Blu
Hei! Olen uusi tässa ketjussa, mutta piti päästä jollekki kertomaan, että dpo 11 ja rfsu:n testi näytti ihan puhdasta negaa.. dpo9 sain samalla testillä roskishaamun :/ Nyt ootan kyllä ihan rehellisesti, että ne menkat alkaa ja vasta jos ei ala kuuluun, niin teen uuden (kunnon) testin.

Oon jonku aikaa seurannu tätä ketjua. Onnea äärettömän paljon kaikille plussainneille! :)
 
Minttu-Lilja Onnittelut haamusta! Toivotaan että vahvistuu! :)

Mulla on eilen ja tänään ollu hirveitä menkkakipuja ja siinä samassa tissikipu on lähes kokonaan hävinnyt..vessassa ramppaan tarkistamassa et onko vuoto alkanu. Pakko oli siis jälleen tehdä testi kun pelko nostaa päätään. Viiva näyttäis kuitenki jatkavan vahvistumistaan. Täytyy vain toivoa parasta!
dpo 16 rv 4+1 - Aijaa.com

nelHM mites sulla?! Onko haamu vahvistunut?
 
MiNalo: niin on hienot viivat! Mulla ollut myös todella pahat menkkakivut ja varsinkin selän puolella alkuraskauksissa. Varmaan ihan normia vaikkakin se aiheuttaa pelkoa. Toivon todella että on ihan turhaa! Kun voisit nauttia enemmän kun stressta, mutta vaatinee viikoja. Jaksujahaleja ja tarrasukkia!
Ja ääh, teinhän mä taas pc:n aamulla. .ei siinä mitään mainittavaa.. tuskin kuvasta ees kukaan mitään erottas. Huomenna en tee, ma ja ti ja sit loppuu testit ja olkoot. Mahaa nippailee aika ajoin ja alaselkä särky tosi kovaa. Lämmöt reippaasti koholla, pitkät päällä koko ajan.. meidän 9vee neiti totes vaa ohimennen "äiti ootsä raskaana" ja taputteli mahaa. Mutta oma usko mennyt.. liiallista testailua. Mulla koskaan enne dpo14 näkyny ees mitään.. nyt ku ei tiiä ees noita oviksia ym. Ni oisin tyytyväinen jos ees menkat alkas.. ois ainaki selvä homma. Menipäs jaaritteluks.. sori.
 
Voisitteko auttaa...
Esikoista toivotaan jo niin kovasti että sieluun sattuu.
Mulla on kuukautiset päivän myöhässä ja tänäaamuna tein apteekin raskaustestin joka näytti negan. Ei minkäänmoista haamuviivaa näkynyt.

Kuinkas on; voisinko silti olla raskaana vaikka testi oli niin puhdas nega kuin vain olla voi??? Missä vaiheessa kannattaa uusia testi tai käydä verikokeessa?
 
Fenix-78: Minulla kaksi ensimmäistä raskautta näkyi tlsi myöhään, ekan kanssa menin suoraan neuvolaan kun 3vkoa testit negoja. En varmaan ollut täysin tietoinen kierrostani. Ja toisilla se hcg nousee hitaammin. Ja MiNaloa lainaten: "niin kaun kun ei näy tätiä, on toivoa" =)
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
Kiitos vastauksesta :) ! Toivon totisesti että "täti" pysyy poissa ja apteekkiin menen hetikohtapian hakemaan uuden testin...tai useamman. Verikoe voisi varmaan kertoa nopeammin luotettavan tuloksen..?
Ikää minulla on tosiaan jo 35v ja "kotikonstein" olemme lasta yrittäneet kohta 12 vuotta. Ajattelimme että tulee jos on tullakseen... mutta hiljalleen takaraivossa jyskyttänyt kauhu ja pelko yltyi niin kovaksi että ymmärsin katsoa totuutta silmiin; me tuskin lasta koskaan saamme jos emme auta "luontoäitiä" tässä asiassa! Hoitoihin on lähdemme vihdoinkin tammikuussa -14. Ellei sitten maailman suurin ihme tapahdu nyt juuri ennen sitä :)
 
Mitä mieltä olette nk. kiinnittymiskivuista; totta vai tarua? Mulla vihloi alavatsa aika oudosti toissapäivänä ja eilen, vaikka moonikset nyt siis myöhässä ovatkin... vaan mitään muuta ei ole tapahtunut.
Voi hyvä ihme tätä piinailua ja pähkäilyä!
 
Minttu-Lilja Onnittelut haamusta! Toivotaan että vahvistuu! :)

Mulla on eilen ja tänään ollu hirveitä menkkakipuja ja siinä samassa tissikipu on lähes kokonaan hävinnyt..vessassa ramppaan tarkistamassa et onko vuoto alkanu. Pakko oli siis jälleen tehdä testi kun pelko nostaa päätään. Viiva näyttäis kuitenki jatkavan vahvistumistaan. Täytyy vain toivoa parasta!
dpo 16 rv 4+1 - Aijaa.com

nelHM mites sulla?! Onko haamu vahvistunut?
Miten voihin olla kaunis ja vahva viiva:heart::)
..kertoisipa suoraan myös pikisen vahvuudesta jaksaa ksavaa sen 9kk pesäisessään..
Oi o l i s i p a niin:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
mur-mur Kiitos kaunis! :heart: Sitäpä se minäkin toivoisin notta NYT olisi sitkeä tyyppi kyydissä! En kyllä jaksa neljättä keskenmenoa ja siihen todennäköisesti loppuisi meidän yrittäminen.

Nasu91 Näyttääpä tosiaan kummallisen harmaalta tuo viivanen! Onko siinä luonnossa yhtään punaväriä? Toivottavasti ainakin tulee olemaan pian! :)
 
Fenix-78 Kahdessa viimesessä raskaudessa olen tuntenut/huomannut kiinnittymisen. Tuntui vähän kuin tulis uusi ovis.. vuotoa oli ja nippailua ja vihlontaa mahassa. Kahdesta eka raskaudesta en osannut tuommoisia edes tietää, niin en tiedä niistä siis. Mä siis uskon siihen ja mulla tulee tuntemuksia. varmaan todella yksilöllistä. Toivon todella, että saisitte pian hyviä uutisia. 12 vuotta kuullostaa tooodella pitkältä ajalta yrittää :hug:

Nasu-91 Onko tuo kuivasta testistä otetu kuva? On jännän värinen. Selvä viiva, mut ei tosiaan punerra :confused:. En osaa sanoa kyllä mitään.

Itse en testannut tänään olleskaan.. huomenna aj ti sit vika. Kauheet menkkajomotukset tai varsinkin tuo alaselkä on tosi kipee. Illasta oon niin jäässä että pitää kaikkien peittojen alla maata.. lämmöt siis ed. koholla. Joten luulen, että ovulaatio on tosiaan ollut ja sen seurauksena menkat alkaa.. tai sit ei : /
 
neIHM: Kiitos viestistäsi jälleen :).
12vuotta ON pitkä aika, en oikeasti ymmärrä miksi olemme huijanneet itseämme näin pitkään, miten olemme malttaneet odottaa ihmettä tapahtuvaksi NÄIN kauan...
"Tätiä" ei vielä ole kuulunut ja yritän totsissani ajatella kokoajan kaikkea muuta jottei moonarit vain sen vuoksi ole myöhässä. Mitään tuntemuksia kropassa ei edelleenkään ole. Jänniä aikoja elellään :D...

Tuhannesti onnenkantamoisia ja tarrasukkia kaikille plussanneille!
 
Mä tein äsken testin. Ikinä en oo moista saanut, vaikka kaikki mahdolliset viivanpaikat, haamut ja haamujen puolikkaat oon nähny. En tiiä näkeekö joku sitä, oli meinaan vaikea saada kuvaa. Mun mielestä siinä on ihan super valkoinen viivanpaikka joka pulahti esiin jo parin minsan kohdilla. Voisko olla viallinen testi? Onko kokemuksia. Tässä nyt vielä kuvaa.

image - Aijaa.com
 
Heilanga: tollanen oli mun eilinen pc.. en vaa saanu kuvaan.. kun vähän muokkasin ni jotain sain näkyviin.. mut se tuskin taas isolla näytöllä näkyy. Saatko viivaan väriä jos lampulla katot läpi? Ku mulla se sit muka ois värikkäämpi.
 
Minä laitan kuvani nyt myös ton dpo- ketjun lisäksi tänne :) yllä oleva kuva on testiajan sisällä otettu, alla oleva kuva on sama testi kuivuneena :) onko siinä teidänkin mielestä viivat? Hennot haamulaiset ;D (vannoin etten ikinä käyttäis tota sanaa:D)



E: piti vielä lisätä että testi tehty dpo 15. Dpo 11 ja 13 tuli tyylipuhtaat negat :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä