Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

candyqueen Mä nään myös punertavat viivat :flower:
Heilanga Sun testissä myös pientä viivantynkää näen =)

Vahvistumista kaikkine haamulaisille :attn::attn:

Omaa napaa.. mä oon heittänyt jo toivon kaivoon. En jaksa mitenkään uskoa raskautumiseen, vaikka oireita löytyy. Uutuutena nuo rinnat vähä herkät, kylmää ottaavat tosi herkästi ja sitä ei ole ollut aikoihin nyt kun imetys vähentynyt ja tissit ei niin täydet jatkuvasti. Myös vauva saa tissiraivareita ja heittää kunnon kolmois lutzia tissillä.. mutta olen kuullut, että myös menkat voivat muuttaa maidon makua. Ainakin rintamaito vääntä pienen mahaa, mikä lie sit :confused:. Lämmöt ed. koholla ja tuo alaselkä räjähtää. Kaiken voin silti yhdistää ihan mahd. alkaviin menkkoihin.

Mutta kiva käydä tiiraa kaikkien testejä, koukuttavaa sanoisin ;)
 
heilanga sinun testistä löytyy punanen haamu ^^
NelHM testaa testaa ja laita tänne testi, älä vielä luovuta! :)

Siinä on minun tän aamun testi :) mielestäni haamusta on nyt tullut haalea viiva! Mitäs sanotte?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: nelHM
Voi miten kauniita ja lupaavia viivoja teillä on testeissä, isosti onnea teille kaikille :) !
Meillä painajainen jatkuu; täti tuli tänäaamuna kylään eikä kyynelvrita lakkaa... tulossa näemmä vähän rankempi työpäivä :( !
 
Fenix78 :':)hug: Toivon teille parasta ensi kierrossa!

nasu91 Sinulla ei ole mitään epäselvää! Onnea :flower::heart:

candyqueen Sinunkin viiva vahvistuu=):heart:

Mites heilanga??????? :attn:

No mulla ei kyllä muuta kun tyhjää, planko, nothing! Ärsyttävää. varmaan kun toivo pääsi nousemaan niin mielikuvituksen voimalla näen aina jotain, mutta rehellisyyden nimissä, ei tänään mitään näkynyt :(. Voinhan mä ne tyhjät tikut tänne liittää.. toista vähän käsittelin, josko jollain oikeen hyvä mielikuvitus ois, mutta en usko. Alkas siis ne menkat edes. Viime yönä kyllä imetys sattui niin pirun paljon, tuntui että nänni irtoaa.. että mikä lie sekkii taas :confused: Ja lämmöt koholla vielä. Mä jos saisin yhtää mitään tollasta haamulaisen haamua, mitä esim. candyllä, niin oisin varma raskaudesta. Mulla niin hitaasti nostattaa hcg:n että turha edes aikaseen vahvoja viivoja toivoa. Jatkossa, jos yrittä muistaa sen ja malttaa mielensä :ashamed:

ei sitten niin mitään :( - Aijaa.com
Naturelli

ei sitten niin mitään :( - Aijaa.com
Muokattu

Kuvat on ihan tuoreesta, märästä tikusta..

Muoks. vielä :headwall: Tää nyt menee ihan tyhmäksi, mutta laitoinpa tuon tikun viime vuoden tikkujen perään.. ei siinä tosiaan taida pientäkään haivahdusta olla. Sitä koittaa verrata tohon ekaan haamulaiseen, että antasko jatkumoo, mut ei taida antaa. Mielenkiintoista (ja typerää) tämä on =)
20131209 093339 - Aijaa.com
 
Viimeksi muokattu:
candy harhoja :LOL:

Muoks. sitten myöhemmin.. kun oikein kattoo tarkasti, niin hyvällä mielikuvituksella ehkä jotain pienen pientä..? Oisitpa oikeassa! Sulla vahvistuu kyllä hienosti :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Auttakaa mua kokematonta... Olen eläissäni tehnyt vain muutaman hassun raskaustestin, enkä koskaan ennen Sofi one stepiä. Antaako se helposti turhia haamuja? Sain eilen jonkinlaisen viivan ja mun mielestä siinä olis ollut aavistus väriäkin. Se kuitenkin häipyi ajan mittaan lähes olemattomiin. Joo, tiedän, ettei testiajan jälkeen niitä pitäis enää tiirailla... Tänään sain hiukan selkeemmän viivan, mutta sekin on alkanut kuivuessaan haaleta tosi paljon. Onko tää tyypillistä noille testeille vai onkohan nää nyt vaan jotain häiriöitä? :confused: Kiitos jos joku jaksaa vastata :)
 
Kirpukka Mulla antoi sellasen haaleen haamusen samainen testi myös viime viikolla (katso kuva tuolta aiemmin, edellinen kuva mitä oon laittanu, mistä joku muukin jopa näki että ois haamu) ja pc:llä en kyllä saa mitään mainittavaa. Viime raskaudessa antoi kyllä sofin one step vain oikean plussan, muut negoja.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos tsempeistä! Yritän jostain löytää voimia ja uskoa ihmeeseen...
Ja koska meitä ei ilmeisesti vielä olla potkittu päähän tarpeeksi niin kävi ilmi ettei me hoitoihin päästäkkään vielä tammikuussa! Miehen työkuviot mutkistuivat entisestään niin että hän ei käytännössä voisi edes sairauden takia voi olla töistään pois, saatika lomailla, tmv... Ironiaa sinänsä, sillä juuri tuo työ on saanut hänet oireilemaan ja vielä melkoisen vakavasti, muttei hän uskalla irtisanoutuakkaan tässä taloudellisessa tilanteessa...

Tyhmää sinänsä, sillä meillä jokaisella on vain yksi elämä ja terveyden kanssa ei tod. kannata leikkiä!

Kiitos ja anteeksi avautuminen, helpottaa vaan kummasti kun voi edes "jollekin" kertoa...
 
neIHM Sun testissä oon kyllä jotakin näkevinäni, varsinkin muokatussa. :)
Niin ja onnea niille joiden haamut on jo komia viivanen. :heart:

Itsellä ei oikein mitään. Tein nyt illalla testin, mut se oli kyl ehkä turhankin laimea "seos" :D laitetaan nyt kuitenkin kuvaa tulkittavaks. Eka kuva on 5-10min välilt ja toka kuva on sitten jo reilusti myöhemmin otettu.
image - Aijaa.com

image - Aijaa.com

Omasta mielestä ei näy mitään, mut jos joku on erimieltä saa toki kertoa. :D

Dpo on 8-9, et oon kyl aika hätäpökä.

Muoks. Tässä vielä kuva kuivuneesta.
image - Aijaa.com
 
Viimeksi muokattu:
Nasu Onnea minunkin puolesta! :) Tuo sinun liuskatestihän on one step, eikö niin? Se on sen verran huono testi et näyttää haaleempaa viivaa mitä monet muut testit! Esim. Pregcheck ois näyttäny tuossa kohtaa jo hyvinki vahvaa plussaa. Joten digitestikin näyttää varmasti ihan oikein! :)
 
Minalo juu sitä mäkin katoin kun ei väriä ollu yhtään. :) Niin ja onhan nyt vielä aikast aikasta, mut kun itsellä se luteaalivaihe kestää vaan sen 12 pv niin aattelin, alottaa vauhkoomisen ajoissa. :LOL:

Luulin jo jotain oireitakin havaitsevani, mutta nyt kyllä luulen, että mulla on kustauti. Kirvelee ikävästi kun käy vessassa ja käyn aika useasti....mut jotta ei kellekkään jää epäselväks, et olen koukussa tikkuihin, niin tein kiellon päälle viel yhren. :kieh:
Oudot silmäni, kun väittivät tuossa jotain näkyvän....epätoivoista eikö?
image - Aijaa.com
 
Heilanga Kyllä mä nään myös tässä viimesimmässä punertavaa, vahvistumista silel. Aamulla tai joskus huomenna hyvinkii selvempi jo :heart:. Tossa ekassa en näe. Oliks sulla pc:n testi? Noi mun tän aamuset kans sillä tehty.. ehkä joku viivanpaikka, kuten sulla tossa ekassa, niin oli mullakin. Vähän kun muokkas kontrastia yms., niin pientä viivan tynkää tarkkaan katsottuna voi nähdä.. mut ei vissii naturellista.. On tää jännää! Nyt tarvii suakin jännittää. Tuu nyt pliis aamulla jo kertoon :D
 
No mutta onko sitten epänormaalia, että mä sain tämän? Viitaten siis nasun kysymykseen. Mullakin ollut haaleat viivat ja tänään tuli tämä

Mutta ehkä se sitten on niin yksilöllistä että miten se hormonin määrä nousee.. Ainakin cb ja pc on saman "herkkyyksiset" :D uskaltaakos tässä jo alkaa uskoa raskauteen?
 
Mitä sanotte tosta.. en tiiä näkyyks isolla näytöllä taas mitään. Tuli testiajalla tuollanen.. : /
PhotoGrid 1386650843163 - Aijaa.com

20131210 062251-1 - Aijaa.com

Muoks. ja testiajalla siis kuva otettukin. Kuivana paljon hailumpi jo :(. Mutta ihan mä sen näin ja kuvassa nään, mies näki ja kaverikin väittää jotain näkevänsä. Nyt mä päätin, että uusin ylihuomenna ja jos ei selvää viivaa anna, niin sitten oli tää viallinen testi tai kunnon viivanpaikka testissä näkyi, tai harhaluulosta porukkaa ollaan pahemman kerra ja herkiän koko touhun :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Heilanga

Yhteistyössä