Fenix78 :'
hug: Toivon teille parasta ensi kierrossa!
nasu91 Sinulla ei ole mitään epäselvää! Onnea :flower::heart:
candyqueen Sinunkin viiva vahvistuu=):heart:
Mites
heilanga??????? :attn:
No mulla ei kyllä muuta kun tyhjää, planko, nothing! Ärsyttävää. varmaan kun toivo pääsi nousemaan niin mielikuvituksen voimalla näen aina jotain, mutta rehellisyyden nimissä, ei tänään mitään näkynyt
. Voinhan mä ne tyhjät tikut tänne liittää.. toista vähän käsittelin, josko jollain oikeen hyvä mielikuvitus ois, mutta en usko. Alkas siis ne menkat edes. Viime yönä kyllä imetys sattui niin pirun paljon, tuntui että nänni irtoaa.. että mikä lie sekkii taas
Ja lämmöt koholla vielä. Mä jos saisin yhtää mitään tollasta haamulaisen haamua, mitä esim. candyllä, niin oisin varma raskaudesta. Mulla niin hitaasti nostattaa hcg:n että turha edes aikaseen vahvoja viivoja toivoa. Jatkossa, jos yrittä muistaa sen ja malttaa mielensä :ashamed:
ei sitten niin mitään - Aijaa.com
Naturelli
ei sitten niin mitään - Aijaa.com
Muokattu
Kuvat on ihan tuoreesta, märästä tikusta..
Muoks. vielä :headwall: Tää nyt menee ihan tyhmäksi, mutta laitoinpa tuon tikun viime vuoden tikkujen perään.. ei siinä tosiaan taida pientäkään haivahdusta olla. Sitä koittaa verrata tohon ekaan haamulaiseen, että antasko jatkumoo, mut ei taida antaa. Mielenkiintoista (ja typerää) tämä on =)
20131209 093339 - Aijaa.com