Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

nelHM Jos viiva kerran on vahvempi niin silloinhan se voisi tietää hyvää! :) Jatka vain testailua, toivotaan että sieltä pian haamu ilmestyy testiajallakin!

Mä taas pyörittelin käsissäni digiä tänä aamuna..mutta se jäi vielä kastamatta. Ajattelin jos tekisin sen sunnuntaina tai maanantaina niin olis ainakin ohitettu oletettu menkkojen alkamispäivä. Dippasin kummiskin PC:n ja myös ovistestin..Eipä tuo viiva edelleenkään ole vahvistunut eilisestä, mutta kaipa se on normaalia. Ovistesti oli nyt ekaa kertaa kunnon plussa. Tänään oletettavasti dpo 13 tai 14.

Tässä kuva PC:istä, alimpana tämän aamuinen:
016 - Aijaa.com

Ja ovistesti plussa:
017 - Aijaa.com
 
-j-
Hei!

Neuvoisiko joku ystävällinen kokematonta? Olen oireillut vahvasti jo yli kaksi viikkoa: rinnat olleet kipeät ja painavat, ruokahalu on loistava ja aamunälkä kamala, vatsassa on juilinut, vihlonut ym. päivittäin, iltaisin olen palellut, valkovuotoa on ollut koko kierron ja samat kaksi viikkoa olen ollut aivan poikkeuksellisen hyväntuulinen ja energinen. Menkkojen alkamispäivä on kalenterin mukaan tänään ja kierto on hyvin säännöllinen. Aamupissasta tein tänään kuitenkin tyylipuhtaan negan.

Mitäs nyt, onko mulla vielä toivoa?

Ja MiNalo: tsemppiä kovasti, hyvältä vaikuttaa!
 
Testi on One Step, mammaksi.fi ostettu, joku eirttäin herkkä. Dpo:sta ei hajuakaan. eka mä luulin, että yli 2vkoa sitetn tullut verestävä limaklöntti ois ollu kiinnittymisvuotoa, kun sillo oli 6 pvää pöllyytyksestä =). Mut nyt mä luulen, että oisko se voinu enteillä ovista ja se ois ollu vko sit ma tienoilla.. joka on hyödynnetty ja siis sen perusteella testailen. Mä siis imetän osittain vielä, että ossaapa tää keho tehä temput iha vaan käynnistelläkseen hormonitoimintaa. Mutta oireita löytyy ja joku vahva tunne on, että oisko! Mä oon tullu aina todella helposti raskaaks.. kerran yks terkka sano että ei samanpeiton alle miehen kaa oviksen aikaa, jos ei haluu pieniä lisää :D. sekavat tunteet.. rasittavaa kun ei voi vaan odottaa rauhassa pari päivää ja vaikka ihan ens vkon alkuun, ni ois se oletettu dpo14 maanantaina.. nyt siis oletettu dpo 10 :confused:

Kiva kuiteskin, jos joku jotain ees näkee, tai on näkevinään :LOL:. Luottokaveri näkee ne ihan hyvin.. Ja puhelimen näytöllä ja livenä ne erottaakin, ei kyl tietokoneella, mene niin epätarkaksi kuva.
 
Ei ollut tarkoitus loukata ketään äskösellä kommentilla. Niin monella raskautuminen on vaikeaa. Sitä vaa tykitti kirjoittaa mitä sattu enkä olleskaan ajatellu.. todella itsekästä :ashamed:.
 
Viimeksi muokattu:
NeIHM Minua ei loukannut vaikka nyt jo reilu 4.v on toivottu yhteistä lasta ja pari km:ä ja tuulimuna ja kemiallisia tässä nyt on ollut jo monta, niin aiemmin minäkin olin juuri noin että edes kalsareita saanut samassa koneessa pestä kun jo oli raskaana. No olen nyt molemmat puolet nähnyt, niin tiedän että asiat voi muuttua jopa nopeastikin. Itsellä kyllä toi sterilisaatioklipsi touhu vaikuttanut asiaan kanssa, mutta nyt kun klipsejä ei ole niin ei dilti tule raskaaksi...
 
miss_piggy
Hei!

Neuvoisiko joku ystävällinen kokematonta? Olen oireillut vahvasti jo yli kaksi viikkoa: rinnat olleet kipeät ja painavat, ruokahalu on loistava ja aamunälkä kamala, vatsassa on juilinut, vihlonut ym. päivittäin, iltaisin olen palellut, valkovuotoa on ollut koko kierron ja samat kaksi viikkoa olen ollut aivan poikkeuksellisen hyväntuulinen ja energinen. Menkkojen alkamispäivä on kalenterin mukaan tänään ja kierto on hyvin säännöllinen. Aamupissasta tein tänään kuitenkin tyylipuhtaan negan.

Mitäs nyt, onko mulla vielä toivoa?

Ja MiNalo: tsemppiä kovasti, hyvältä vaikuttaa!
Ota yhteys neuvolaan ja pyydä lähetettä verikokeeseen. Siitähän se selviää parhaiten. Tosin jos menkat pitäis alkaa tänään niin sinuna ehkä odottelisin vielä. Milloin sulla on ollut ovulaatio? Itselläni testissä näkyi plussa dpo 13.

Onnea uusille plussanneille! Täällä olo alkaa olla jo aika tuhti :)

miss_piggy ja poitsuli 30+6
 
Pink89 tein päivällä testi testin :D. Tuli se hailakka haamu siihen testiajalla, en varmaan yöllä rekisteröinyt, kun niin haalee on. Tää päivällä tehty jäi eilisen tasolle, mut yöllä tehty näkyy kyllä selvästi.. tai ei ole ainakaan selvä nega :confused:
Tuuhan kertoo, jos tulee samanlaisia lisää!

Vahvoja viivoja naisille :whistle:
 

Hei tytöt! Mitä mieltä olette näistä haamuviivoista? Onko toivoa? Ylin kp26, keskimmäinen kp 28 ja alin kp 30, kierto on siis 28 päivää ja hieman myöhässä jo! Eka testi on puhtaasti negatiiminen, tokassa haamuviiva joka vahvistui testiajan jälkeen mutta pitää silti tihrustella että näkee jotain (mies sanoi että se viivapaikka kuultaa läpi :D) ja viimenen kuvassa oleva on testiajan sisään otettu ja selkeästi erottuva, mutta haaleni hiukan parin tunnin päästä. Ekat kaksi muistaaksemi pregcheck-merkkisiä ja alin joku first.. apteekista kuitenkin.. heitin jo pakkauksen menemään..
 
maggy Alin näyttäs ihan selvältä plussalta =). keskimmäisessä nään todella haalean viivan.. mutta en tässä isolla näytöllä (saa tätä kallistetua niin paljoa), mutta kännykällä näkee. Toivotaan vahvistumista!
 
nelHM, voi, sitä toivotaan kovasti! Luulisi, että olisi vähän tummempi viiva tässä vaiheessa.. Voisikohan tuo haaleus johtua siitä, että sairastin kaksi munuaistulehdusta elo-syyskuussa, niin hormoonia ei erity virtsaan niin kuin pitäisi?
 
Viimeksi muokattu:
Lämmin onnitteluhali Minalolle!!!

Vaikka en enää plussia metsästäkään, olen tämän vauvan alkuunsaaton jälkeen käynyt täällä säännöllisesti tiirailemassa muiden tuotoksia ja mielessä erityisesti "tutut" testailijat, jotka tsemppailivat muakin aikanaan.

Olet todella plussasi ansainnut!!!

Onnea vielä! Ihanaaaa!!!! <3
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo

Yhteistyössä