Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Minalo kyllä ne viivait siellä näyttää pysyvän, nyt sitten komennat tyypin pysyyn matkassa loppuun asti! Ihan noita sun viivoja ihaillessa tekisi mieli testata itsekkin :D Jos sitä kumminkin pari päivää koittais malttaa sinne kp28 asti ainakin... :ashamed:
 
Onko joku saanut viivanpaikkaa tmv. testiajalla ihan one stepin herkkään liuskaan? Itse en koskaan aiemmin.. eli ed. raskautta tällä testailin liian aikasin ja negoja tuli, kunnes plussas. Minä tein sellasen, mutta tunnin seisoneesta pissasta.. ei ollu posti tullu ku piti käydä pissalla, ei pystyny pidättelee.. dippailin sit vasta jälkikäteen :ashamed:.. onkohan ees mitenkään luotettavaa tehä niin, "ei-tuoreesta" pissasta? Hitto! Varsinkin kun asetin sen siihen vanhan samaisen testin haamulaisen viereen (joka nyt vauva 6kk), niin olevinaan siitä haaleemman esiasteen viivasta näen. Varmaan aika hyvin kuviteltua kuitenkin vain. Pitää yrittää iltaan saada pidäteltyä pidempi väli ja koittaa uudestaan (kerta niitä testejä nyt tuli ja on, niin :headwall:)
 
Minalo en oo oikein laskeskellut noita dpo:ta kun ei oo varmaa tietoo oviksesta mutta epäilen että nyt olis n. dpo10 jos ovis olis ollu kp15.. ehkä huomenna jo uskaltaisi, silloin kuitenkin jo kp27 :popcorn: Miksei sitä ihminen vaan malta odottaa, että se tulos sitten on varma juu tai ei :D
 
nelHM Mulla ei oo kokemusta noista one stepeista muuten kuin tässä kierrossa ja sain ensimmäiseen testiin haamujen haamun dpo 7. Joten en tiiä tuleeko niihin viivanpaikkoja. Siinä One stepin ohjeessahan sanotaan et virtsan tulisi olla huoneenlämpöstä, mutta mä oon aina dipannu "tuoreeseen" tavaraan. :D Laitahan kuvaa jos mahdollista niin tiiraillaan yhessä. :)

evaparadise Dippa vain huomenna jookos! ;) :popcorn: Kyllä luulis jo jotain näkyvän!
 
Täällä jo jännät paikat monella, toivottavasti saisitte toivotunlaisen lopputuloksen :heart:

Mä en ole ovista koskaan testaillu, esikoisen kanssa raskautuminen tosiaan tapahtui vahingossa, enkä nytkään ajatellut heti ottaa testejä käyttöön. Mulla ei oo mitään hajuu miten noita testejä edes tehdään :LOL:

Ovikseni olen synnytyksen jälkeen melkein joka kuukausi tuntenut, alavatsa ja selkä kipeenä, tissit arkoina ja limanen vuoto. Mitä näitä nyt on ;) Koskaan en ole vaan pistänyt ylös missä vaiheessa kiertoa se ovis mulle tulee (tyhmä minä, nythän siitä oikeesti olis jopa hyötyä..), joten kuumeisesti tässä nyt odotellaan merkkejä. Tänään taitaa olla kp 13, joten eiköhän sen ihan näillä näppäimillä tulisi olla..

Talleteltu on kyllä hyvin, 1-2 päivän välein, että yrityksen puutteesta ei pitäis jäädä kiinni :LOL:

No tänne tälläista tällä kertaa, jäämme odottelemaan :wave:

Ja niin muuten, meilläkin sitten vissiin joulun aikoihin jännäillään, jos ei kierto ole aivan sekaisin ja menkat ala aikasemmin :)

Ja tulikin sitten ihan väärään ketjuunki koko viesti!
 
Viimeksi muokattu:
MiNalo En mie viitti laittaa.. ihan se nega on, ei siinä mittään näy, ellen oikein kuvittele. Huomenna teen aamulla yhden ja sitten jos samaa tyhjyyttä tikku näyttää niin olkoot. Odottelen ekoja menkkoja.. alkaskin niin tietäs ainakin missä menee kierto. Nyt mä kelailen että voiko olla joku superovulaatio tulossa, kun se vuoto muuttuu ehkä hitusen limasemmaks.. Mut en tiiä mite nää muut olevinaan oireet liittyy sit siihen. Kaikki varmaa iha mahdollista :stick:

Teille vahvoja viivoja ja vahvistumista haamuille :heart:
 
Tais se leidit taas kerran olla liian hyvää ollakseen totta. :( Nyt iltadippauksessa viiva on selvästi haaleempi ku aikasemmat ja kaiken lisäks tuli näkyviin hitaammin. Tää on niitä juttuja et sen tietää sisimmässään..:'( Se tuli eilisiltana se hcg-huippu ja on jo alkanu laskemaan..Menkkojen alkuun (eli perjantaihin) mennessä viiva lienee kokonaan hävinnyt. Mutta iso kiitos kaikille! :heart: On ihanaa tietää et niin moni täällä toivoo meikäläiselle, voisko sanoo et yhdenlaiselle Kaksplussan veteraanille, sitä plussaa. Niin toivon minäkin, mutta ei vaan onnistunu tälläkään kertaa..Ehkä ens kerralla.
 
nelHM Kiitos. Mutta en usko et olis laimeaa pissaa, en ole juonu mitenkään hirveästi. Mulla on niin monta kertaa kemiallisessa käynyt tälleen ihan samalla tavalla. Kyllä hcg:n pitäisi jo pikku hiljaa nousta ihan kunnolla. Inhottaa vain se et nyt mulla on ollu ihan raskausoireita..eikä nekään ole vielä poistuneet. :( Kyllä mä varmasti vielä aamulla testaan, mutta kovasti repii sydäntä tällä hetkellä tää..
 
Onhan tuo tän päiväinenkin ihan yhtä vahva kuin eilinen, ainakin tällä koneella ja mun silmillä. En näe noissa kyllä mitään merkittävää eroa! Ja en ala narrailee miellyttääkseni sua, vaan ihan oikeasti en näe eroa, ainakaan suurta, mitä itse kuvailet.. en kyl oikeestaan mitään.
 
Ai niinkö? Livenä tämän iltainen näyttää kyllä haaleemmalta..Ja niinku sanoin niin kesti pitkän tovin ennen kuin näkyi kunnolla. No testaan joka tapauksessa vielä aamulla ja jos sieltä edelleen pukkaa viivaa niin täytynee turvautua digiin. Tuun hulluksi tuijotellessani näitä viivoja! :stick:
 
Minalo: Kyllä nuo sun viivat hyville näyttää ja HEI sullahan ei oo menkat ees myöhässä- ei noilla päivillä voi ees oottaa kirkuvaa viivaa.
Kannattas testata joka toinen päivä,niin sen vahvistumisenkin huomaa selvemmin.
Peukut on pystyssä,että kaveri on tarrannu kunnolla kiinni.
:)
 
MiNalo Sullahan vielä aikaset dpo:t? En välttämättä digiä vielä tekis jos herkällä (10) oot nyt saanu nuo.. siinä herkkyys 25 ja niin paljon tuolla siitä juttua, ketkä saaneet "ei raskaana", kun liian aikasin testanneet. Toisaalta siitä puhutaan myös hyvin luotettavana testinä. Tiiä kuulkaas näistä puikoista, liuskoista ja digeistä! Mut sen tiedän, että vahvat plussat sulla noissa eilisen ja tän päivän testeissä on.
 
Tillu79 Niinhän sitä pitäs testata harvemmin..Mieskin siitä valittaa koko ajan! :D Mutta se on niin pirun vaikiaa ku on pelko persiissä koko ajan..:ashamed: Ja mä sain niin aikasin (dpo 9?) sen ekan oikeen haamun niin en meinaa muistaa et ollaan vielä hyvin aikaisin liikkeellä tässä. Argh! Miks mun pitää olla näin malttamaton!? Kyllähän tämä ratkee muutaman päivän sisällä joka tapauksessa..

nelHM Tuo Pregcheckin liuska on herkkyydeltään 25. Ja joo tänään on dpo 11 tai 12. Kahdessa viimeisimmässä raskaudessa oon tehnyt digin dpo 12 tai 13 ja saanut sen "raskaana 1-2 viikkoa". Viimeisin raskaus vaan meni niin et viikkoa myöhemmin sain "2-3 viikkoa" mutta sitä "3+" en sitten enää saanutkaan vaikka raskausviikkoja oli jo yli 6.
 
Minäpä teille haamujen esiäidin tässä laitan tulemaan.. eikä jää kiinni kun taskulampulla :LOL::headwall:.. huhhuh :ashamed:. Että aamulla kun samanmoisen esiäidin serkun testaan, niin voinkin luovuttaa ja odottaa tulevaa.. Ehkä tuun jännäämään ihan oikesta kierrosta piakkoin?

 
^^ Kyllä siinä jotain näkyy testiviivan kohdalla..mutta kuva vaan on niin epätarkka etten näe et mitä näen. :D Minä kans oon kuule monet kerrat tiiraillu testitikkuja jos milläkin lampulla ja mitenkin päin! Hulluuttahan tämä vauvakuumeilu on! :LOL: Muistan kuinka esikoisesta testasin 5,5 vuotta sitten yhden, siis yhden ainoan kerran ja vasta sitten ku menkat oli jo myöhässä! Eikä testiviiva edes ollut tasavahva kontrolliviivan kanssa ja silti minä totesin et hei, olen raskaana! Eikä mieleeni edes juolahtanut tehä toista testiä. =) Sitä samaa kärsivällisyyttä ku sais nyt jostakin. ;)
 
Minalo: Tiedän tunteen,kun 4 vuotta tuota poikaa kirjaimellisesti tehtiin ja 3 peräkkäistä km oli. Satoja testejä tuli tehtyä.
Mutta minusta on hyvä merkki kuitenkin,että noin aikaisin on tuo viiva jo näkynyt.
Itse sain ylläripylläri plussan tässä syksyllä,kun ei pitäny luomusti olla mahdollista.
Menkat oli päivän myöhässä ja sillonkaan ei apteekin testiin tullu kummoista viivaa, vaikka digi näyttiki suoraan 2-3vko
 

Yhteistyössä