Esikoinen vuodelle 2014

Bosch mikä dpo sulla on, kai sitä voisi jo testailla ku on jo kp 25. :)

Täällä edelleenki odotellaan vuotoa saapuvaksi, eiköhän se tänään tule. Mahaa eilen nipistelly ja vihlonu ja koko ajan pissalla laukkonu :)
 
Mullahan on elämässä pelkkiä kiertopäiviä, ei haisua oviksesta. Oli pakko tuhlata testi aamulla, ei tietenkään siellä mitään näkynyt, kuinkas muutenkaan.. Melko aikaista taitaa kyllä olla vielä, nimimerkillä "viime kierto 39 pvää".
 
Iiida, mä silloin aikanaan vedin teroja muistaakseni kolme kuukautta. Sinä aikana saa myös yrittää raskautta, eli jos sulla on niitä pillereitä useamman kuukauden ajaksi, niin paas popsien vaan - ei siitä haittaakaan ole! :)

Onnittelut Nannaa plussasta! :flower:

ON: pystyin kuin pystyinkin olemaan viikonlopun tikuttamatta ovulaatiota vaikka testejä on laatikossa, mutta vihlonnasta, kosteudesta ja himokkuudesta päätellen se oli nyt viikonloppuna. :cool: Mulla on jotenkin heti paljon rennompi ja optimistisempi olo ilman ovistestejä. Parin viikon päästä se sitten nähdään...
 
Coco:Chanel: Juu, laskeskelin pillereitä eilen ja ne riittäis kans kolmeksi kuukaudeksi. Ois vaan kiva jos riittäis yks "kuuri" :)
Mutta niin se gynekin sanoi että huoletta voi niitä popsia vaikka raskautta yriträisikin. :)
 
Onnea Nannaa plussasta!! Ihanaa!=)


Täällä kp 32/32 eikä menkkoja näy eikä kuulu. R-testit negaa vaikka joitain tuntemuksia on. Ne voi kyllä hyvin olla myös menkkoja edeltäviä tuntemuksia. Viime keskiviikkona olin bongaavinani kiinnittymisvuodon mut ei tainnu sit olla sitä ku ei mitään näytä. Noh. Jos ne menkat kohta alkais, pelottaa että km sekottanu kierrot niinku pillereiden jälkeen. Silloin sai kiertojen kaa tuskastella ja taitaa käydä nyt sama homma..: /

Osaisiko kukaan pääkaupunkiseudulla asusteleva suositella jotakin hyvää yksityispuolen gynekologia? Pillereiden jälkeen muutamalla kävin, mutta kauhean tyytyväinen en oo ollu. Aattelin että menisin valittamaan näistä mun kierroista, tosi sekavia on aina ollut lukuunottamatta sitä yhtä jolloin heti tärppäsikin. :'(
 
Onnea Nannaa! :)
Täällä onkin nyt monta "jännäilijää", toivottavasti alkais plussia ropiseen enemmänkin!
Onko kellään teistä terolut-kuurista tullu ns. masentunu olo? Kuulin kaverilta että oli kauheesti vaikuttanut mielialaan noi lääkkeet. Pelottaa jos saan sen kuurin että ottais vielä raskaammin sitten kaikki pettymykset yms..
 
Ihanaa! kävin gynellä ja hän sanoi että ihan terve nuori nainen olet, ei pco, ei myoomia ei mitään! Näki ultrassa että ovuloin ~ 3pvän päästä ja sano et se on nyt lääkärin määräys että laittakaapa peitto heilumaan joka päivä ja varmuuden vuoksi ens viikon alkuun asti :D Voi luoja miten onnellinen ja helpottunu oon!
 
Voihan itku hopess, ei tämä helppoa ole. Mutta uusi kierto, uusi mahdollisuus..?

Ja onnea puutarhassa, ihan taatusti on helpotus kun tuollaisia uutisia saa. Käyttämäsi Gyne kuulostaa hyvältä tyypiltä :) peitot nyt pöllyämään vaan!
 
Voi, olisipa ihana antaa miehelle joululahjaksi positiivinen raskaustesti. :ashamed::heart:

Tää on kyllä niin onnen kuin haikeudenkin aikaa; sain vakituisen työpaikan! Nyt saa ainakin rauhassa toivoa vauvaa tulevaksi kun on sitten paikka minne palata ä-loman jälkeen. :kiss:
 
Mulla tuli yhtäkkiä mieleen, kuinka monet teistä ootte kihloissa tai naimisissa? Ajattelin nyt vaan kun toivottavasti kohta meille vauvaa pukkaa niin eipä oo kihlautuminen meillä tullu vielä puheeks.. avoliitossa siis ollaan oltu reilut 2v :) mutta siis yhdessä yli5v.
 
Viimeksi muokattu:
Terrve taas pitkästä aikaa! Nyt yritän oikeesti ryhdistäytyä tänne kirjoittelun kanssa, tulee vaan niin harvoin vietettyä aikaa koneella ja puhelimella tänne kirjottaminen on astetta haastavampaa niin helposti jää sit kommentoimatta teidän juttuja :( luen kyllä joka päivä täältä kuulumisia!

Mutta voin nyt yleisesti sanoa, että onnea hirmuisesti kaikille plussanneille sekä pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille! Toivotaan meille kaikille parasta mahdollista joululahjaa eli plussaa siihen testiin! :)

puutarhassa, me ollaan oltu yhdessä kohta 8 vuotta. Kihlauduttiin keväällä 2011 ja naimisiin mentiin tänä kesänä!

ON: Tässä kierrossa päätin jättää oviksen testailun kokonaan, tai no okei, testasin yhtenä päivänä kun tuli ovulaation kaltasia oireita, mutta negaa se näytti. Eikä se yllättäny, sillä silloin oli vasta kp 10 menossa. Nyt en siis tiedä yhtään että missä vaiheessa ovis on tullut ja onko sitä tullut ollenkaan! Ajattelin nyt tässä kierrossa luottaa omaan kroppaan ja unohtaa kaiken stressaamisen oviksesta jne. Jospa se helpottaisi vähän tätä raskautumista, saa nähdä! :) Mutta jännät pari viikkoa on taas edessä, menkkojen pitäisi siis alkaa viikon päästä viikonloppuna!
 
täällä ois yks kuumeilija liittymässä joukkoon. Yritystä tulee tammikuussa täyteen vuosi. Toukokuussa oltiin onnemme kukkuloilla testin näyttäessä plussaa mutta onni muuttui pian suruksi ja paniikiksikin kun osoittautui sit kohdunulkoiseksi :(
KU:n jälkeen kierto heittänyt ihan häränpyllyä. Ollut sellasta 40 päivää mikä ei oo itelle normaalia. Ovulaatiotuntemuksia on kyllä eli uskon ovuloivani, mutta taitaa vaan tapahtua kovin myöhään aina. Ekat ovistestit ostin juuri jotta sais vähän varmuutta niistä. Gynelle myös varasin ajan ensi viikolle, hän varmaan määrää terolutit tai jotain vastaavaa kiertoa tasoittamaan.
Kaikki ajatukset pyörii vaan raskautumisessa ja siinä että aiheuttiko KU tonne tuubaan jotain pysyvää vahinkoa jne. Asiaa ei myöskään helpota se että mies on työn takia tosi usein reissussa, varsinki nyt syksyllä ollu viimeiset pari kuukautta lähinnä viikonloput kotona, joten vaikea siinä on paksuksi pamahdella... Onneks rauhottuu nyt ja alkaa olla taas normityöpäiviä.

Olis ihana jakaa tuntemuksia ja jännäilyä muiden kanssa :)
 
Heissan pitkästä aikaa. En oo käyny kirjotteleen taas hetkeen, kun ei oo oikein ollu raportoitavaa. Vaikuttaa taas siltä, että meillä menee tääkin kierto ihan minimi peitonheiluttelulla, ehkä sit oviksen aikaan...mikä pitäis olla siis lähipäivinä.

Oon ollu super väsynyt, kun vähensin kilpirauhaslääkeen määrää siihen, mitä lääkäri määräs ja nyt en oo viikkoon syönyt lainkaan ja sen huomaa. Ei siis toi seksikään kiinnosta vaikka vauva olis tähtäimessä. On tää niin hassua, tietää mitä pitäis tehdä, et tulokset tyydyttäis, mut kun ei jaksa niin ei jaksa. Kai ne sitten siellä tutkimuksissa totee, et meidän seksi määrä ei riitä. :ashamed:
Jos nyt tsemppais tän loppuviikon ja tekis taas niitä jooga juttujakin. :)

puutarhassa me ollaan miehen kanssa oltu viisi vuotta yhdessä ja kihloista on puhuttu, mutta siihen se on jäänyt. Tää mun kulta on sellainen, että mä saisin varmaan ihan rauhassa järjestää häitä ja hän sit vaan ilmantuu alttarille. Ei oikein meinaan saa mitään aikaseks. :) Siitä on puhuttu, että jos lasta aletaan oottaan niin anoppi saa slaakin, kun ei olla edes kihloissa. :D
 

Yhteistyössä