Boch no johan on. Perskule sentään, just hädän hetkellä se ainut asia ei toimi minkä pitäis. Mä oon yleensä pitäny huolen että mulla on monta eri testiä kaapissa kun alan testailemaan ettei käy sitten noin tai haluan muuten vaan taustatukea muilta testeiltä. Yritän myös pitää aina digiä varastossa ihan sen takia ettei tartte tuskailla. Nyt jopa 2 digiä odottaa
Tuuhan kertomaan sitten miltä näyttää ja luonnollisestikin pidän sulle peukkuja!
Kokematon se voi taittua kumpaan suuntaan vaan. Riippuu ihan siitä millon sulla ollut ovis vai onko ollut... Sillon voi näyttää negaa vielä jos juuri ollut. Jos olette tasaisesti hommailleet peittojen välissä niin aina on toivoa kun ei ole vuotoa. Pidän sulle peukkuja ja voimia odotteluun, se ei ole ikinä kivaa!
momtobe? Multakin suuremmoiset onnittelut vauvauutisista. Ihanaa kun digikin näyttää jo noin niin pitkällä olet jo
aina parempi niin.
eemiliah I feel you, ymmärrän niin hyvin. Toivotaan että tulee tulosta mahdollisimman nopeasti sinullekin!
te^a Luultavasti laittaa sen terolutin, se on niin paljon yleisimmin määrätty. Jos sulla ei oo ongelmaa ovulaation kanssa niin sitten tuskin laittaa clomeja. Kivahan se olisi, koska clomit auttaa jollain kuitenkin tosi hyvin yms. Toivotaan että sulla olisi lääkkeet avain onneen
Mua harmittaa kun te
Henrietta- ja marjaana87 täällä vaan porskutatte. Vitsit kyllä nyt laitan joululahjalistaan pukille yhdet vauvat ainakin teille, ja jos vaikka toivois vielä kaksosia jollekin tänne ryhmään niin katsotaan pystyykö pukki sellaista toteuttamaan!
Neinäsä tulehan huomenna kertomaan mitä se gyne sanoo huomenissa... toivotaan että kaikki on "just peachy".
Täällä on tosi jänniä hetkiä, en malttanut taas olla tulematta tänne. Vitsit! yk 5 taitaa olla mulla ja kp 28, terot loppuivat lauantaina eli nyt saisi jo testata, ainakin lääkärin mukaan. En millään usko että olen raskautunut ekasta tero kierrosta, koska ovis tuli varmaankin vasta terojen aloittamisen jälkeen. Aion itsenäisyyspäivän aamuna tehdä testin eli vielä pitäs odottaa n. 37h. Plääh voimia tarvitsee kyllä tämä testailun hillitseminen, toivotaan että mut sitten palkitaan lopussa odottelusta! En haluaisi taas tehdä liian aikaisin testiä tai työaamuna. Niin olisi pieni kysymyskin... Ällövaroitus!!!Onko jollain käsitystä limaisuudesta ja raskaana olemisesta. Mulla tulee älyttömästi valkovuotoa, ei koskaan ole tullut tälläistä määrää. Tänään jopa tuli semmoisia limanuljaskoja
anteeksi :/ Mutta nyt mä tietty googlettelen täällä kaikkea niistä ja joillain ne on merkannu raskautta jollain ei. Eli taas tullaan siihen että pitää vaan odottaa. Mun kiertopäivä normaalisti ilman teroja siis n.33 pv. Eli Jos nyt tulee nega niin kiva taas odotella menkkoja melkeen viikon. Mutta terojen jälkeen kun pitäs menkkojan alkaa pian *hyppii tasajalkaa vihaisena*. MUTTA siis todella mahtavaa, mun välivuodot on poissa, ei mitään ruskeaa tai punaisen alkuakaan näy mailla halmeilla, että terot auttoivat ainakin siihen. Nyt vaan sormet ja varpaat ristissä että plussa tulisi.
Niin ja täällä seurusteltu reilu 4 vuotta ja kesällä menty naimisiin
Hyvää itsenäisyyspäivän odotusta kaikille, tulen kyllä kertomaan kuinka kävi.
VOI APUA KUN TÄSSÄ NYT KÄVISI HYVIN!