Heissan pitkästä aikaa. En oo käyny kirjotteleen taas hetkeen, kun ei oo oikein ollu raportoitavaa. Vaikuttaa taas siltä, että meillä menee tääkin kierto ihan minimi peitonheiluttelulla, ehkä sit oviksen aikaan...mikä pitäis olla siis lähipäivinä.
Oon ollu super väsynyt, kun vähensin kilpirauhaslääkeen määrää siihen, mitä lääkäri määräs ja nyt en oo viikkoon syönyt lainkaan ja sen huomaa. Ei siis toi seksikään kiinnosta vaikka vauva olis tähtäimessä. On tää niin hassua, tietää mitä pitäis tehdä, et tulokset tyydyttäis, mut kun ei jaksa niin ei jaksa. Kai ne sitten siellä tutkimuksissa totee, et meidän seksi määrä ei riitä. :ashamed:
Jos nyt tsemppais tän loppuviikon ja tekis taas niitä jooga juttujakin.
puutarhassa me ollaan miehen kanssa oltu viisi vuotta yhdessä ja kihloista on puhuttu, mutta siihen se on jäänyt. Tää mun kulta on sellainen, että mä saisin varmaan ihan rauhassa järjestää häitä ja hän sit vaan ilmantuu alttarille. Ei oikein meinaan saa mitään aikaseks.
Siitä on puhuttu, että jos lasta aletaan oottaan niin anoppi saa slaakin, kun ei olla edes kihloissa.