Hakutulokset

1. suza86

**Kesäkuun kullanmurut 2014**

Heippa. Täälläkin nyt flunssaa, pieni mies meinaa olla ihan tukossa ja yskäkin vaivaa.. Viime to oli kuumeessa mutta se kesti vain sen päivän. Ma käytiin lääkärissä mutta ei ollut korvissa eikä keuhkoissa onneksi mitään. Lääkäri oli vaan niin jostain että rupesi oikein ärsyttämään. Nenää olen...
  2. suza86

Heippa. Yritän osaltani hieman elvyttää keskustelua :) vaikka itselläkin pitkä aika kun viimeksi kirjoittanu.. Vai ovatko kaikki siirtyneet facen puolelle?? Meillä täytettiin viime viikolla jo 6kk ja oli myös sitten 6kk neuvola :) Poitsu kasvaa hyvin ja ei ole ollut mitään suurempia harmeja :)...
  3. suza86

Heippa. Tuosta 3kk neuvolasta ja niistä rokotteista.. Meillä ei ainakaan kauheasti tullut mitään niistä. Kuume ei ainakaan noussut mutta hieman oltiin kärttyisiä ja taisin kahtena päivänä laittaa yhden supon ja sitten ei ollut enää mitään. Täälläkin jossain vaiheessa sitä kakkaa tuli ihan...
  4. suza86

Heippa kaikille! Taas jäänyt kirjoittaminen vaikka usein käynkin täällä lukemassa :) Meillä oli tänään neuvola ja poitsun mitat oli nyt 5385g sekä 57,8cm(synt. mitat:2860g&50cm) :) Ja ikää siis nyt 10vk1pv :) eli noin 2,5kk :) nopeasti on tuo aika mennyt.. Poitsu on kyllä kiltti tapaus <3 nyt...
  5. suza86

**Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

Isonalle, kyllä täälläki oli nuo ensimmäiset viikot sellaisia ettei olisi kiinnostanut nähdä ketään ihmisiä ja en jaksanut yhtään mitään hössötystä keneltäkään ja olisin halunnut olla vaan omissa oloissani. mutta nyt on mieli paaaljon parempi ja tasaisempi :) Ehkä tuokin hieman helpotti kun sai...
  6. suza86

Paljon onnea taas vauvautuneille <3 Juuri miehelle sanoin että tuntuu niin oudolta kun meidän poju on jo reilu 6vk :) Ja mietin samalla omaa synnytystä ja loppuraskautta kun täällä lueskelen teidän juttuja :) Joka päivä tosiaan käyn lukemassa mutta kännykällä niin huono kirjoittaa niin tulee...
  7. suza86

heippa. onnea kaikille vauvan saanneille <3 ei ole tullut nyt kauheasti kirjoiteltua kun niin harvoin nykyään avaan konetta :) nytkin haluan kysyä vaan pikaisen kysymyksen ja palaan myöhemmin kirjoittamaan lisää :) mitä olette mieltä että voiko isän toisen nimen antaa pojalle etunimeksi...
  8. suza86

**Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

Heips ja kiitos taas lisääntyneistä onnitteluista :) Joo ja oli ne tiedot oikein :) mitta oli vielä 50cm pojulla :) eli 2860g ja 50cm. Tänään ollut hieman tunteikas päivä koska poju joutui sinivalohoitoon ja vaikka on yleistä niin kyllä siinä tuli useampikib kyynel vuodatettua miehen kanssa...
  9. suza86

Kiitos kaikille onnitteluista! :) tosiaan pe alkoi minulla ja miehellä oksennustauti ja kuumetta tai minä hoidin oksentamispuolen ja mies suuremmat kuumeilut. No sitten la nukuttiin vaan molemmat kunnes jossain vaiheessa sängysstä noustessa huomasin että nyt lurahti jotain sen verran että...
  10. suza86

Tänne syntyi viime yönä poika, 2860g. Kk etukäteen mutta poika voi ihan hyvin. Nyt vielä keskolassa ja äiti hölmistyneenä osastolla :) sen verran nopeasti kaikki kävi.
  11. suza86

**Kesäkuun kullanmurut 2014** Huhtikuussa

Heips pitkästä aikaa..Ja Onnea ekasta kesäkuisesta Odottavalle :) Täällä on välillä niin tukala olla että tuntuu et miten tässä jaksaa joku 5 viikkoa. Maha on välillä kova kun kivi ja tuntuu että jokainen liike on tuskaa. Mutta pari kertaa käyty äitiyspolilla tarkastuksessa esim vauvan...
  12. suza86

**Kesäkuun kullanmurut 2014** Maaliskuussa

Heipä hei pitkästä aikaa. Täällä on pari viikkoa oltu melkein vuodepotilaana.. ensin kovan flunssan takia ja sitten viime viikolla alavatsa alkoi vihoitella niin paljon että piti lähteä käymään äitiyspolilla. Kaikki oli hyvin ja mitään ei löytynyt ja pienen painoarvio oli 1448g :) Nyt onkin...
  13. suza86

**Kesäkuun kullanmurut 2014** Helmikuussa

Helou. Täälläkin oli tänään sokerirasitus. Odotin juoman olevan makeampaa mutta kyllä se toinen lasillinen jo tökki ja pahasti. Puolen tunnin päästä oli niin paha olo että oli pakko pyytää että pääsee pitkäkseen mutta sitten olo helpottikin ja oli ihan hyvä olokin kotiin lähtiessä. :) olin ihan...
  14. suza86

Minä kaatusin tänään ja nyt sit ollut pelko persuksissa et onko kaikki hyvin.. en kyllä kaatunut mahalleni enkä mitenkään pahasti mutta totta kai se säikäytti.. Neuvolaan soitin ja käski seurailla ja sitä tässä nyt sitten tehdään.. vuotoja eikä kipuilua ei ole onneksi kyllä tullut ja mahassa...
  15. suza86

Täällä ainakin on taas ollut tuota pahoinvointia.. pientä verrattuna alkuaikoihin mutta sellaista etovaa oloa varsinkin aamusta ja aamupalat saattaa välillä tulla ylös.. viikon verran ollut tuollaista.. Täällä myös istukka edessä niin välillä tuntuu että onko siellä enää ketään kun on niin...
  16. suza86

**Kesäkuun kullanmurut 2014** Tammikuussa

Täällä on selkä meinannut ruveta temppuilemaan ja varsinki jos tulee istuttua päivän aikana enemmän.. pakko välillä vaan makoilla.. Iltaisin unen saanti vaikeaa koska ei meinaa löytyä hyvää asentoa. Yleensä sitten ei ongelmaa nukkumisen kanssa, paitsi viime yönä särki jalkoja ja uni ei muuten...
  17. suza86

Täällä oli tänään rakenneultra ja pikkuisella oli kaikki hyvin ja koko vastasi viikkoja :) Minä olisin halunnut tietää sukupuolen ja mies ei ja kätilö yritti sitä minulle näyttää mutta enhän minä mitään siitä tajunnut :D no ei mahda mitään :) odotellaan sitten synnytykseen :) Muuten ollut...
  18. suza86

Mulla on kerran ollut nyt raskauden aikana virtsatietulehdus. Pari kertaa käynyt antamassa varmuuden vuoksi näytteen mutta ollut puhdas ja tietysti myös neuvolassa sitä seurattu. Ensi viikolla kun neuvola niin toivoa ettei siellä mitään ole. Kun tuo yksikin oli oireeton aikalailla niin tiedä...
  19. suza86

En mäkään noita vaunuja vielä ole hommannut mutta haluan vaan katsella jo ajoissa valikoimaa ja sitä et mitkä ominaisuudet on hyvä olla :) ei jää sitten viime tippaan :) käytiin lastentarvikkeessa kun hain sieltä sen ilmaisen babyboxin, minkä aiemmin linkitinkin, niin tuli siinä myyjältä...
  20. suza86

Minkälaisia vaunuja teille ihmiset on? Mä oon ihan sekaisin noista kaikista ja meinaa jo tulla uniinkin ne ku niitä olen silmät solmussa tuijottanut :D Että tänne ensikertalaisille saa antaa vinkkejä ja suosituksia :) Ylihuomenna rakenneultra ja meinaa ruveta jännittämään :) suza86+...

Yhteistyössä