Aurinkoista päivää kaikille!
Tänne ei ihmeempiä kuulu, vointi on kohtalaisen hyvä. Massu naksuu ja poksuu melkolailla kun vauveli jumppailee ahtaaksi käyvässä yksiössään. Tuntuu kyllä ihmeelliseltä, miten kalvot on voineet tännekin asti kestää tuota meininkiä, mahtavatkohan edes vauvan voimasta poksahtaa vaikka olenkin ollut jotenkin aivan varma koko ajan, että vedet menisi kotona ja siitä sitten alkaisi synnytys. Vauvan töytäisyt alkaa olemaan väliin jo melko epämiellyttävän tuntuisia, mutta kyllä niistä kuitenkin nauttii aivan suunnattomasti.
Yöt on aika katkonaisia, 1-3h tunnin välein täytyy käydä pissalla. Onneksi pääsääntöisesti saan heti unen päästä kiinni, ellei sitten närästä hulluna tai ole nälkä! Päivisin olen omaan tahtiin jaksanut kotihommia puuhastella ja kylästellä. Päikkäreitä ei ole tarvinnut monestikaan nukkua mutta kyllä illalla aina askel painaa.
Kävelylenkit ovat lyhentyneet kun tulee mahan kiristelyjä niin usein, mutta olen sitten sitäkin enemmän koittanut pihalla hippasta kastelukannun kanssa yms. puuhailujen parissa.
Huomenna taas neuvola, nyt onkin taas joku eri sijainen kun viimeksi kun oma terkka jäi lomalle. Kiva kuulla viikko sitten otetun strepton tulos, en ole erikseen viitsinyt siitä soitella kun lääkäri sanoi, että en itse sitä tietoa välttämättä tarvitse, synnärillä kyllä tarkistavat asian ja tiputtavat varulta antibiootin jos tulos on vanhentunut tai sitä ei ole otettu.
Tsemppiä kaikille vielä odottaville, tositoimissa oleville ja vauvantuoksusta jo nauttiville arkeen!
Nelina 37+4