Hakutulokset

1. suza86

**Kesäkuun kullanmurut 2014** Joulukuussa

Löysin tälläsen osoitteen toiselta foorumilta ja olihan se iteki pakko tilata tollanen paketti vaikkei tiedä mitä siel on :D BabyBox
  2. suza86

Niin Karoliina81 paukkuu huomenna muutkin kun raketit :P Mulla myös toi doppleri ja kyllä se mieltä rauhoittaa kummasti :) välil saa etsiä hetken et löytyy äänet mutta kyllä ne sieltä sitten löytyy taas :) Meilläkin on tuo rakenneultra 15.1 ja meinaa tässä vaiheessa ruveta hieman jännittämään...
  3. suza86

Noin mäkin olen asian ymmärtänyt..
  4. suza86

heippa taas. Täällä oli joulufiilistä tähän päivään asti.. tänään heräsin nenä tukossa, päätä särkien ja ilmeisesti viisaudenhammas puskee ylöspäin koska sitäkin särkee.. olo on kun jyrän alle jääneellä ja pitäisi vähän edes saada kämppää siistimmäksi joulua varten. Ei auta kun juoda teetä...
  5. suza86

Täällä ollaan saikkuiltu enemmän ja vähemmän, jatkuvan pahoinvoinnin vuoksi. Tänään sain pahoinvointilääkityksen tarvittaessa otettavaksi. Viime viikolla olin 2 päivää pois ja nyt sitten sain koko viikon saikkua kun kylki ja selkäkin kipuilee. Paino ei ole noussut yhtään koska puolet päivän...
  6. suza86

Karoliina81, minä myös tänään mietin että puoli vuotta laskettuun aikaan :)
  7. suza86

Heips. Näköjään aika paljon tuota mahatautia liikenteessä. Mulla alkoi viime ma uudet työt ja jännitin muutenki vähän miten jaksan vaikka pahimmat pahoinvoinnit jo takana.. No ke aamuna ei pysynyt mitään sisällä ja sain olla omalla ilmoituksella poissa. Uudessa työpaikassa ei tiedetä siis...
  8. suza86

**Kesäkuun kullanmurut 2014** Marraskuussa

Heippa. Nyt vasta uskaltauduin mukaan kun takana ensimmäinen ultra :) Täällä siis esikoistaan odotteleva 27v ja viikkoja on nyt kasassa 12+3 :) Eilen oli ensimmäinen ultra ja kaikki näytti olevan hyvin ja seulontatulos olis negatiivinen eli kaikki pitäisi olla senkin puolesta kunnossa...

Yhteistyössä