Hakutulokset

  1. P

    Lapsen silmälääkäri. Kallista lystiä :/

    Kyseessä tarkastuskäynti silmälääkärillä. Ensimmäinen käynti oli lääkärin lähetteellä ja maksusitoumuksella. Poika sai lasit ja nyt oli puolivuotistarkastus. 80e. Ei erityistoimenpiteitä tarkastuksen yhteydessä. Noh kelakorvauksta saa hakea kyllä. Vakuutusta ei ole. Onkohan tuo ihan...
  2. P

    Taas biisi hukassa...

    Eli kuulin radiosta ihanan kappaleen.. Ulkolainen naisääni, ehkä latinotyyppinen.. Biisissä laulettiin jotain ouh ja love ja jotakin.. Tärkeimmät lauseet meinasin kirjottaa ylös, mut aattelin et muistan ja nyt en muista :o Ku tietäs vähän et millä nimillä lähtis etsimään ;) Joku...
  3. P

    Kertokaas mulle suomalaisia mies artisteja iskelmä/pop!

    :wave: tai bändejä. Koitan keksii edelleen pelle-biisin nimee ja esittäjää :wave:
  4. P

    !!!! Löyty! Hauli Bros-yhtye ja uusi single "Pelle" :wave:!!! Kenen biisi? Lauletaan klovnista...Jotenkin näin.. mut se hauskuus s

    kenen biisi tuo on?? Kovasti pidän, mutten oo kertaakaan kuullut kenen biisi. Ääni on tuttu , mutten millään keksi :/
  5. P

    Kohdunlaskeumaa kenelläkään?

    :wave: Oireileeko? Onko tehty operaatioita? jumppaa ,jumppaa vaan :whistle: Kuitenkin kokemuksia kaipaisin :wave: Onko jumpalla saatu millaisia tuloksia aikaan, siis oikeesti apua?
  6. P

    Sodastreameriin "kaasupullo" mistä?? Tänään?

    Mistähän sais näin sunnuntaina..iltana patin tohon laitteeseen?? Hätätila ;)
  7. P

    Nordea ja kolikot

    Vastaanottaako nordea pankki kolikoita niin, että laskevat ja laittavat suoraan tilille, ettei tarttis odotellela montaa päivää? :attn:
  8. P

    Apuja ensimmäisiin päiviin ilman tupakkaa

    Keksikään mulle hyviä niksejä, millä selviin ensimmäisistä päivistä? :ashamed: Nikotiinipurkkaa oon syönyt, mutta se ei vie kyllä pois sitä tarvetta mennä savukkeelle! Ja mulla on todella huono itsekuri tän asian suhteen :ashamed:
  9. P

    Mitä hyvää saa syödä yöllä?

    Jotain tekee mieli, mutten keksi mitä sitä suuhunsa laittas :whistle:
  10. P

    Tartu Mikkiin jakso yle areenalta, koska pystyy katsomaan?

    Äsken tullut Tartu mikkiin jakso, koska pystyy katsomaan yle areenalta? Lopusta kerkesin vähän katsoon, mutta tahtoisin nähdä alusta asti ku Forsman laulaa :D
  11. P

    Saamattomuus...

    Hitto mä oon saamaton ja varmaan laiska ku en saa mitään aikaseks :ashamed: Siivota pitäs, mut pyörin vaan ,enkä oikeesti saa mitään tehtyä :whistle: Mistä sitä sais energiaa? :wave: Mieli tekis taas karata pois :D
  12. P

    Mitä ne on ne mustat ,jotka vilahtaa kylppärin lattialla?

    ..ne pikku örkit? :D ja niillä on valkonen masu :whistle:
  13. P

    Sodastreamerin tai vastaavan omistajat

    Onko ollut hyvä ostos ja kuinka paljon tulee käytettyä? Ennen joulua hankittiin vastaava kapistus ja käytössä ollut joka päivä :D Onkohan alkuhuumaa?? Kesällä varsinkin varmasti kovassa käytössä kans =) Mitenkähän on, tuleekohan tuolla kuin säästöä, kuin että ostas vichyä kaupasta tai...
  14. P

    Hormonikierukan poistosta kysymys!!!!

    Multa otettiin tänään kierukka pois ja jäin miettimään, että kauankohan kestää, että palaudun normi-olotilaan? Iho-ongelmia ja tulehduksia ja limakalvo häiriöitä on ollu ja uskon johtuneen kierukasta.
  15. P

    Hormonikierukan haitat!!!

    Kertokaas mulle mitä haittoja ootte kierukasta saanu? ...nyt meinaa alko riittään ja mieskin sano, että kierukka sais lähtee, kun tutki mun ihoa :/ Että niitä haittoja??? Hyviä puolia toki on ollut paljon, mutta esim.tän ihon kanssa menee nyt totaalisesti hermo, samoin...
  16. P

    Kuinka helposti määrätään Tamiflu-kuuri?

    :attn:
  17. P

    Kukaan laittanut jo joulua, esim verhoja?

    Onkohan liian aikasta? :D
  18. P

    Kuka maksaa miesten kauluspaidasta 80e?

    :o Kuulostaa oikeesti ihan hirvittävältä hinnalta.
  19. P

    Mistä kivoja lastenvaatteita, nettikauppoja?

    :wave: Muita kuin H&M
  20. P

    *****

Yhteistyössä