Saamattomuus...

Hitto mä oon saamaton ja varmaan laiska ku en saa mitään aikaseks :ashamed:
Siivota pitäs, mut pyörin vaan ,enkä oikeesti saa mitään tehtyä :whistle:
Mistä sitä sais energiaa? :wave:
Mieli tekis taas karata pois :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mJemmi:
Mihin karataan..:D
Mä aloitin kyllä siivouksen, vein olkkarin maton pihalle..Nyt luova tauko.. :whistle:
Eilen karkasin "ostoksille"...pyöriin kauppoihin ilman syytä ja tänään...en tiiä mihin karkais, mutta tää kämppä tarttis oikeesti nyt saada kuntoo ja mua oikeesti väsyttää ja kiinnostus nollassa :ashamed:
 
Jotenkin tuo otsikko puhutteli....mä olen aivan samanlainen..en saa otetta hommien aloittamiseen. Mutta sitten kun saan siivoukset aloitettua niin kyllä se sitten sujuu ripeästikin..siis jos ei kukaan keskeytä. :saint:
 
Mua vaivaa ihan sama tauti. Kämppä on ihan räjähdys... Ja päivällä vois tietty siivota... ettei aina jää siihen, että kun mies tulee kotiin ja poika nukkumaan niin sitten yrittää muka jotain siivoilla... Tulee morkkikset ja huono-vaimo-olo kun en saa mitään aikaan...

Oliskohan syynä kaamosmasennus tms? Mulla ainakin kun masentaa ja ahdistaa niin ei kyllä tasan jaksais mitään alkaa siivoomaankaan, ja väsyttää vaan... Nytkin poju päikkäreillä, mutta mä vaan istun koneella tai makaan sohvalla. :(
 
siivousintoilija satunnaisesti
täällä kans samanlainen.. kaikkee pitäs tehdä, mutta sitten tulee vaan siirrettyä ja siirrettyä, sitten kun alan tekemään niin tulosta syntyy enemmän kun tarvis, esimerkiksi eilen ajattelin vaihtaa lakanat, niin johan aloin jynssäämään laittialistoja, tuulettamaan, pesemään lattiat,imuroimaan ja pyyhkimään pölyt, illemmalla siivosin vielä kylppärin kloriitilla lattiasta kattoon ja imuroin ja desinfioin kellarinkin..huoh..nyt tarttis sit tää keskikerros saada kuntoon vielä, mutta ei huvita yhtään
 
Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:
Mua vaivaa ihan sama tauti. Kämppä on ihan räjähdys... Ja päivällä vois tietty siivota... ettei aina jää siihen, että kun mies tulee kotiin ja poika nukkumaan niin sitten yrittää muka jotain siivoilla... Tulee morkkikset ja huono-vaimo-olo kun en saa mitään aikaan...

Oliskohan syynä kaamosmasennus tms? Mulla ainakin kun masentaa ja ahdistaa niin ei kyllä tasan jaksais mitään alkaa siivoomaankaan, ja väsyttää vaan... Nytkin poju päikkäreillä, mutta mä vaan istun koneella tai makaan sohvalla. :(
nyt mee tekeen yks asia, mä meen täyttään tiskikoneen :D molemmat nostaa perseet ylös NYT :D eiks je :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:
Mua vaivaa ihan sama tauti. Kämppä on ihan räjähdys... Ja päivällä vois tietty siivota... ettei aina jää siihen, että kun mies tulee kotiin ja poika nukkumaan niin sitten yrittää muka jotain siivoilla... Tulee morkkikset ja huono-vaimo-olo kun en saa mitään aikaan...

Oliskohan syynä kaamosmasennus tms? Mulla ainakin kun masentaa ja ahdistaa niin ei kyllä tasan jaksais mitään alkaa siivoomaankaan, ja väsyttää vaan... Nytkin poju päikkäreillä, mutta mä vaan istun koneella tai makaan sohvalla. :(
Mulla varmaan on kaamosmasennus *odottaa kesää* ja kriisi ja vaikka mitä :ashamed:

jaksan vaan tanssia ja tanssia ja tanssia ja muuten oon ihan tööt :whistle:
Tottakai välillä iskee inspiraatio, mutta tää normi arki tökkiii...
 
Alkuperäinen kirjoittaja PahaMYY:
Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:
Mua vaivaa ihan sama tauti. Kämppä on ihan räjähdys... Ja päivällä vois tietty siivota... ettei aina jää siihen, että kun mies tulee kotiin ja poika nukkumaan niin sitten yrittää muka jotain siivoilla... Tulee morkkikset ja huono-vaimo-olo kun en saa mitään aikaan...

Oliskohan syynä kaamosmasennus tms? Mulla ainakin kun masentaa ja ahdistaa niin ei kyllä tasan jaksais mitään alkaa siivoomaankaan, ja väsyttää vaan... Nytkin poju päikkäreillä, mutta mä vaan istun koneella tai makaan sohvalla. :(
Mulla varmaan on kaamosmasennus *odottaa kesää* ja kriisi ja vaikka mitä :ashamed:

jaksan vaan tanssia ja tanssia ja tanssia ja muuten oon ihan tööt :whistle:
Tottakai välillä iskee inspiraatio, mutta tää normi arki tökkiii...
Tää talvi masentaa eikä aina pääse ees pihalle ku tuo pieni ei siedä niin kamalia pakkasia, eikä kyllä äitikään. Eikä kaveritkaan käy ikinä kylässä ---> mökkihöperyys.

No joo, mäki haluisin vaan kokoajan lähtee johki kaupungille ja ihmisten ilmoille ja vaik mitä. En oo käyny viihteellä yli vuoteen! Poika kohta 5kk ja ens kuussa lähden vklp kaverin luo ja juhlimaan! Ehkä se taas piristää arkeakin!

**edit**
Ja siis kaupungille ym siis ihan tällai päivisin pojan kanssa... Ei vaan joka päivä viitti toista vaunuissa istuttaa :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaMYY:
Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:
Mua vaivaa ihan sama tauti. Kämppä on ihan räjähdys... Ja päivällä vois tietty siivota... ettei aina jää siihen, että kun mies tulee kotiin ja poika nukkumaan niin sitten yrittää muka jotain siivoilla... Tulee morkkikset ja huono-vaimo-olo kun en saa mitään aikaan...

Oliskohan syynä kaamosmasennus tms? Mulla ainakin kun masentaa ja ahdistaa niin ei kyllä tasan jaksais mitään alkaa siivoomaankaan, ja väsyttää vaan... Nytkin poju päikkäreillä, mutta mä vaan istun koneella tai makaan sohvalla. :(
Mulla varmaan on kaamosmasennus *odottaa kesää* ja kriisi ja vaikka mitä :ashamed:

jaksan vaan tanssia ja tanssia ja tanssia ja muuten oon ihan tööt :whistle:
Tottakai välillä iskee inspiraatio, mutta tää normi arki tökkiii...
Tää talvi masentaa eikä aina pääse ees pihalle ku tuo pieni ei siedä niin kamalia pakkasia, eikä kyllä äitikään. Eikä kaveritkaan käy ikinä kylässä ---> mökkihöperyys.

No joo, mäki haluisin vaan kokoajan lähtee johki kaupungille ja ihmisten ilmoille ja vaik mitä. En oo käyny viihteellä yli vuoteen! Poika kohta 5kk ja ens kuussa lähden vklp kaverin luo ja juhlimaan! Ehkä se taas piristää arkeakin!

**edit**
Ja siis kaupungille ym siis ihan tällai päivisin pojan kanssa... Ei vaan joka päivä viitti toista vaunuissa istuttaa :(
Juup, Pikkupoikien 3v ja 5v kanssa eilenki oltiin ostoksilla... Me taas asutaan niin maalla ,ettei täälläkään oikein ketään käy..Ite täytyy melkein lähtee.
Mä oon käynyt paljon tanssimassa kyllä ja se piristää

=)
 

Yhteistyössä