Hormonikierukan haitat!!!

Kertokaas mulle mitä haittoja ootte kierukasta saanu?

...nyt meinaa alko riittään ja mieskin sano, että kierukka sais lähtee, kun tutki mun ihoa

:/

Että niitä haittoja???

Hyviä puolia toki on ollut paljon, mutta esim.tän ihon kanssa menee nyt totaalisesti hermo, samoin tulehduksien yms.. uskon,että syy löytyy tästä kapistuksesta, vaikkei heti ekan vuoden aikana alkanutkaan kaikki oireet.
 
kumpupilvi
mulla toinen kierukka jo ja ensimmäisen kanssa ei ollut ongelmia. tää toinen on ollut nyt parisen kuukautta ja jo 2 hiivatulehdusta takana. :( toinen ei meinannu lähteä edes sillä suun kautta otettavalla tabulla. piti lisäks laittaa vielä toinen satsi kapseleita. en oo vuosiin kärsiny siitäkään vaivasta ja ottaa päähän.

muuten ei valittamista ajottaisen tiputtelun lisäksi, joka johtunee vielä siitä, että laitosta on aika vähän aikaa. eka kerrallakin tiputteli aika pitkään mutta loppu ajan kanssa kaikki vuoto.

silti vielä plussan puolella ollaa hyötyjen ja haittojen kannalta! :D
 
iho, iho ja iho on piiitkä miinus. kohta 5v kärsineenä en toista enää laita. jospa sais tuon naamankin aikuisen näköseks vihdoin. kamalia finnejä ja paiseita laukaperissä, poskipäissä ja leuassa. sekä niskassa ja jopa kaulalla :kieh: :kieh:
 
Noita tulehduksia, vuorotellen hiiva ja se tavallinen tulehdus, mikä lie..ja kuureja syönyt jo monta..Hiivaan nappeja ja puikkoja vuorotellen ja ja toiseen tulehdukseen kans nappeja ja puikkoja vuorotellen..ja silti se vaan uusii. Elämäni enimmäisen pissatulehdusen sain, pissasin verta jne...Loppuu hermo :kieh:
Mun iho ei oo koskaan ollut näin huonossa kunnossa, samoin limakalvot on häiriintyny, ihan peestä.

Silti mietin, että mitä tehdä :/ Ainoo sopiva ehkäny on kumit ja ne ei innosta.
 

Yhteistyössä