Hakutulokset

  1. M

    minkä ikäisenä pitäisi viimeistään olla hankittuna mies?

    Mun mielestä ei "pitäisi" missään vaiheessa..tai sitten en oikein ymmärtänyt kysymystä. Tuo pitäisi kuulostaa niin jotenkin pakolta, että sitten kun on mies hankittuna niin voidaan siirtyä seuraavan hankintaan listassa :O Jos sulla ei ole miestä niin älä panikoi tai ota stressiä, nämä asiat ei...
  2. M

    millaisia täytteitä ja lisukkeita käytätte tortilloihin?

    Yleensä: Naudan paistijauhelihaa + tacomaustepussi Savupalvikinkkua kuutioituna maissia tuorekurkkua/jäävuorisalaattia ranskankermaa Parhaiten mielestäni sopii marinoidut naudan paistisuikaleet piiiitkääään haudutettuina mutta yleensä tulee ostettua jauhelihaa :p
  3. M

    Raskausaikana tupakoivat väittävät, et "neuvolastakin sanottiin olevan pienempi paha, ku lopettaminen"

    En tiedä tuosta mitä neuvolassa sanotaan kun ei ole vielä lapsia mutta vaikea uskoa. Mulle ainakin tulis aivan karmean syyllinen olo jos polttaisin savukettakaan raskausaikana. Sitä en tajua miten joku voi itselleen perustella että savustaa samalla pientä syntymätöntä lastaan? Tunnen monia jotka...
  4. M

    Järjettömän reippaita koiria...

    Ihania :rolleyes: Meillä pentu hyppelee innoissaan ovelle kun ulos mennään, oli vuorokauden aika mikä tahansa mutta isompi meinaa kans nukkua ja jos ovelle asti pääsee kömpimään niin tassuttelee hitaasti ja haukottelee mennessään :D
  5. M

    Emättimen suuaukon kutina

    Hiivatulehdus voi silti olla, ei aina tule valkovuotoa. Kannattaa mennä lääkäriin kuitenkin koska jos oliskin jotain muuta kuin hiivaa niin saisit oikean lääkkeen. Pesetkö muuten millä alapään? Tavallinen saippua saattaa kuivattaa niin paljon limakalvoja sieltä alhaalta että kutisee sen takiakin...
  6. M

    pesettekö paistinpannun käsin vai astianpesukoneessa?

    Teflonpannun omistan ja olen pessyt astianpesukoneessa mut huomannut et se kuluu siellä jotenkin.. tuo on muutenkin vanha pannu niin en siitä niin välitä mut suunnitelmissa olis ostaa keraaminen pannu ja sen aion pestä käsin..
  7. M

    Lokakuun lärvikuvaketju!

    Peyote sinä myös :) Ja kaikki te rohkeat olette kauniita naisia :) Itse en kehtaa kuvaani julkistaa ainakaan vielä kun olen uusi täällä :D
  8. M

    Lokakuun lärvikuvaketju!

    Voi miten nätti olet :)
  9. M

    Maistuisko

    Maistuis, maistuis ja vielä kerran maistuis :p
  10. M

    Kuinka moni pesee paskavaipat normaaalin pyykin seassa?? Ei kannattaisi

    Mulla ei vaippoja ole pestävänä mutta pesen esim. koirien kurapyyhkeet ( kun ulkona on kuraista niin kuivataan/pyykitään tassut sisälle tultaessa ) ihan normipyykin seassa. Ja asteita 60.. en 40 asteessa mitään yleensä pesekään..
  11. M

    Maistuisiko?

    No sit ne höyrytetyt, rakastan paprikaa :p
  12. M

    Maistuisiko?

    Herkullista! :p Maistuispa hyvinkin mutta siirtäisin nuo uunikasvikset syrjään..
  13. M

    Alapääkarvoitus naisellinen vai ei?

    Tai sit karvaturrikat laiskoja? ;)
  14. M

    Miksi jotkut huutismyyjät ei postita hajuvesiä

    Pelkäävät varmastikin että menee rikki eivätkä halua korvata omakustanteisesti? :p Moni ei osaa pakata luotettavasti ja eivät halua ottaa riskiä..luulisin.
  15. M

    Sinä menthol tupakkaa polttava, meinaatko nyt lopettaa röökaamisen kun menthol tupakat kielletään??

    Eiks siinä ole 8 vuoden siirtymisaika? :D moni kerkee jo lopettamaan sauhuttelun kahdeksassa vuodessa :D
  16. M

    Miten tuonne Elämän kovaan kouluun voi hakea?

    Tuo muuten on kaikilla näillä, hmm..miten sen sanois kauniisti, tietyillä ihmisillä aina koulutustietona facessa. Samat ihmiset valittaa profiilitekstissään miten sossusta ei nyt saanutkaan rahaa ja miten lapset kuolee nälkään viikonlopun aikana mutta äidille aina löytyy rahaa kaljaan ja...
  17. M

    Olinko sittenkin läski morsian?

    Et todellakaan ollut mikään läski morsian vaan kaunis :rolleyes:
  18. M

    Miten tuonne Elämän kovaan kouluun voi hakea?

    Musta tuntuu että sinne on aikamoiset pääsykoekirjat ja fyysiset testit ennenkuin pulpettia pääsee kuluttamaan =) Taitaa olla niin arvostettu koulu ettei sitten muuta koulutusta tarvitsekaan ;)
  19. M

    Mitä mieltä olet Sofia Ruusila-Nousiaisesta?

    En arvosta kyseistä ylimielisen omahyväistä julkisuustyrkkyä tippakaan. Luulevat tämän miehensä kanssa olevansa pikkaisen liikaa jotain mitä eivät ole.. Koko pariskunta aiheuttaa puistatuksia.. Hyi. Ai niin, Sofia näyttää päivä päivältä enemmän mieheltä kun aloitti Tapen valmennuksessa :laugh:

Yhteistyössä