Olinko sittenkin läski morsian?

  • Viestiketjun aloittaja morsian__
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ap näyttäisi painavan jotain max 80 kg. Ei siis mikään läski, mutta eihän sillä painolla ole merkitystä, vaan sillä että näyttää hyvältä ja ap todella on kaunis!
 
mukavan näköinen
Olen positiivisesti yllättynyt vastauksista, olin varma, että joku pönttö tulee kuitenkin haukkumaan ihan huvikseen :D Mutta samaa mieltä kuin muutkin, kun kerran pyysit juuri tuota painoa katsomaan, niin toki huomaa että olet hieman ylipainoinen, mutta muuten en olisi asiaa ajatellut, enemmin olisin kiinnittänyt huomiota nättiin ja istuvaan pukuun ja kauniiseen kampauksen. Kooksi arvaisin 44 ja 85-90kg.
 
"henni"
Varmaan jokainen alkaa jonki aikaa häiden jälkeen miettimään kumpa tämä ja tämä asia olisi mennyt toisin. Oliko se mekko/kampaus/kukat/ruuat/juhlapaikka/sulhanen/anoppi/kaaso/sukulaiset sittenkään hyvä valinta.
Se on hääblues...
 
  • Tykkää
Reactions: Data
meeak
[QUOTE="vieras";29068461]Todella kaunis morsian olit.Nauti elämästä ja unohda painosi .Luulen,että olet kokoa 42 ja painan89.[/QUOTE]


Kuvitteletko tosiaan, että 89kg painava 168cm voi käyttää koko 42?! Olen myös 168cm. Painan 88-90kg. Käytän kokoa 46-48. Silloin, kun olin kokoa 42 (noin kuusi vuotta sitten), painoin 70kg.
 
"Henna"
[QUOTE="vieras";29068461]Todella kaunis morsian olit.Nauti elämästä ja unohda painosi .Luulen,että olet kokoa 42 ja painan89.[/QUOTE]

Mä olen kokoa 42, saman pituinen kuin ap ja painan 71kg.
 
"Kerttuli"
Mä olen 168cm ja painan 82-83kg. Olen selvästi pienempi, kuin ap. AP on siis mua noin 10kg isompi?
Kaunis morsian olet! Tuo kampaus saa sinut näyttämää pyöreämmältä, mitä oikeasti olisit.
 
Mielipiteeni
Mun mielestä olit todella kaunis ja onnellisen näköinen morsian ! Et todellakaan lihavan vaan kurvikkaan ja upean näköinen nainen jolla on muodot kohdillaan. Jos olisin sinä en todellakaan murehtisi painosta ! Upea ja kaunis nainen :)
 
  • Tykkää
Reactions: miss sunshine
"Vieras"
[QUOTE="hmmm";29068141]Rehellisesi: Et todellakaan ole mikään silmiinpistävän lihava. Ei tulisi mieleenikään asia jos olisin muualla kuvia katsonut. Et toki mikään hoikka, mutta sen tiesit itsekin.[/QUOTE]

Näin. Kaunis olet.
 
"miemie"
Olet kaunis, todella kaunis. Vähän ylimääräistä, mutta ei liikaa. Kuvassa ei kokosi pistä silmiin milläänlailla, ainoa asia mikä pistää silmään on tuo IHANA rusetti hääpuvussasi. Ja se pistää silmiin siis hyvällä tavalla. :)

todella kaunis ja onnellinen nainen sekä sinulle täydellisesti sopiva hääpuku.
 
Voi miten kaunis morsian! Tai ilmeisesti jo rouva jotain. Et ainakaan läski ole, ehkä isokokoinen mutta eihän siinä ole mitään pahaa tai hävettävää. Sopusuhtaisen näköinen pari olette. Onnea!
 
Pin
Joo hääblues! :D Mikä siinä on, että tuntuu olevan melkein sääntö eikä poikkeus, että varsinkin naisille jää vaivaamaan jokin asia. Mullakin pari asiaa mitkä pitkään jaksoi vaivata, vaikka oli tosi hyvät häät ja enköhän ihan nättikin ollut. Silti ihan masentelin asioita pitkään.

Kaunis morsian ja pisteet siitä, että osasit valita vartalolle juuri oikeanlaisen puvun!
 

Yhteistyössä