Olinko sittenkin läski morsian?

  • Viestiketjun aloittaja morsian__
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
No ihan rehellisyyden nimissä, kyllä aika isokoinen mielestäni olet. Eli sanoisin että lihava, mutta ei nyt mikään sairaalloisen lihava. Todella kaunis kasvoilta kuitenkin!

Itse olen saman pituinen ja painan 58. Olen normaalivartaloinen, en mitenkään erityisen hoikka, vaatekoko 36. Sanoisin, että sinä painat 90 kg? Vaatekoko 46?
 
"tii-"
No, ylipainoa on jonkun verran, mutta ei ryhävalas-efektiä ollenkaan. Hääpuku on kaunis ja oikeankokoinen, jotkut pullukat pukeutuvat liian pieneen pukuun ja näyttävät entistäkin lihavimmilta kun tursuilevat puvustaan.

Älä huolehdi, näytät onnelliselta kuvissa ja luultavasti "omannäköiseltäsi".
 
"vieras"
[QUOTE="hanna";29069164]Niin kauan kun et näyttänyt tältä niin ota ihan chillisti. :D
|IMG]http://minnalyn.omasivu.fi/files/2013/04/tumblr_kvh9mnufvt1qzdtmdo1_500.png[/IMG][/QUOTE]

ai kauhee :(


Ap on kyllä yksi kauneimmista suomalaisista morsiammista joita olen nähnyt!
 
-AP-
Kiitos kaikille kannustuksista.

Painoa minulla oli hääpäivänä 87kg ja vaatekoko 44.
Harmittaa, etten näytä itseni mielestä kauniilta kuvissa ja koen epäonnistuneeni kun en saanut painoa enempää pois (n.5kg lähti kesän alusta) hääpäväksi.
Nyt poistin kuvat :)
 
"henni"
Ap, toivottavasti uskot nyt näiden kommenttien perusteella että olit todellatodella kaunis morsian :)
Kyllä täällä olis lynkattu jos pieninkin syy tähän llisi ollu.
Harmi jos tuollainen laihdutustavoite nyt vääristää koko hääpäivääsi. Tokihan sellainen harmittaa itseä, mutta me muut näimme vain sen kauniin onnellisen morsiamen <3
Miehesikin varmasti sanoi miten kaunus olet, kannattaa uskoa häntä ja meitä !
Tsemppiä jatkolaihdutukseen! Ja onnellista avioelämää <3
 

Yhteistyössä