Hakutulokset

  1. M

    HuOmenta !!

    Huomenet täältäkin :) Nukuin kohtalaisesti, täälläkin käytiin koiranpennun kanssa kahdesti yön aikana tuossa takapihalla joten |O 2 vuorokautta ilman tupakkaa pyörähti just plakkariin..taistellen siis uuteen päivään..
  2. M

    Panettaako?

    Vtutus kans päällimmäisenä mielessä. Reilu vuorokausi polttamatta ( tupakoinninlopetusyritys) ja ainoa himo mikä on niin röökiin ja ruokaan.
  3. M

    Sunnuntain aamupala?

    Mulla on lasissa cokis zeroa. Mies ehkä keittää puuroa mutta mulla ei ole nyt nälkä..
  4. M

    Maistuisiko?

    Pakko nyt sanoa et ei todellakaan maistuis :laugh: Katsoin eka et siinä on jonkinsortin laatat mut sit tajusin et ehkä joku keitto? Mut hei, mä oonki nirso.
  5. M

    Mies ei koskaan tee meillä ruokaa, aina tulee valmiiseen pöytään

    Mä teen yleensä meillä ruoat mutta mies kysyy aina voiko auttaa ja auttaakin. Syy miksi mä kokkaan useammin on yksinkertaisesti se että tykkään ruoanlaitosta älyttömästi. Tänään mies teki ruoan ja ihan omasta halustaan ja oma-aloitteisesti. Mun mielestä näin pitäisi ollakin enkä jaksais katsella...
  6. M

    Miesten ruoat...

    Mun mies treenaa eikä silti syö kuin sika. Kerrassaan ällöttävää tuossa videolla.. Ja nuo halpispihvit pizzan päälle :x
  7. M

    Eräs mamma teki pikkulapselleen facebook tunnuksen

    Tehköön jokainen mitä tykkää mutta mun mielestä mautonta laittaa lapselle tunnukset Facebookkiin alle yläaste ikäisenä kun ei niitä sääntöjen mukaan saa vissiin alle 16v.. En myöskään laittais mahdollisen lapseni kuvia kaikille levitykseen.. Toinen mikä ärsyttää näissä FB:n kotiäideissä kun...
  8. M

    Clomifen hankinta

    Nehän määrätään juuri pco:n vuoksi. Ainakin mulle kun niitä yhden kuurin söin.. Ja mulle ainakin määrättiin " helposti " kun oltiin gynekologilla käymäs..
  9. M

    Maistuisiko?

    Maistuis :p

Yhteistyössä