Hakutulokset

  1. C

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Mandala Tyttö syntyi rv41+2. Lähinnä tämä nykyinen elämä on imettämistä, maitoa tulee kyllä hyvin mutta vauva viihtyy lähinnä sylissä. Eipä siinä mitään vikaa ole, mielelläni pidän pientä lähellä mutta ne hetket, jotka vauva suostuu nukkumaan sängyssään tai sitterissä, menee tehokkaasti...
  2. C

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kiitos kaikille onnitteluista! Tervetuloa uusille! Yritän ehtiä nopeasti kirjoittaa synnytyksestä, aika kuluu imetyksen, isompien lasten ja kotitöiden parissa ihan kiitettävästi. Vauva haluaa syödä tiheästi, maito nousi kunnolla vihdoin viime yönä. Unta saan pätkissä silloin ja tällöin mutta...
  3. C

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Pikainen omanapapäivitys, meille syntyi vauva vihdoin ja viimein tänä aamuna :love:. Tyttö painoi 3850g, pituutta 51cm. Selvisin lääkkeettä hämmästyksekseni. Vauva on supersöpö :). Choco coco ja Taika 12h
  4. C

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea @Mandala ja @atvk87! :love: Mulla oli neuvola eilen, kaikki ok, vauva kiinnittynyt ja lähtökuopissaan. Tänään olin vyöhyketerapiassa, josko auttaisi synnytyksen käynnistymiseen. Tänään on tosiaan viikot täynnä. Kävellessä tuntuu kuin olisi pallo lantiossa ja pyllyssä. Choco coco ja Taika...
  5. C

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Mandala Onnea ultraan! Jep, 3 yötä oon nyt valvonut supistusten kanssa mutta aina vaan loppuvat kesken. Onneksi huomenna on neuvola. Jospa siellä osattais auttaa. Alkaa olla uupunut olo. Sitten kun on ollut paljon komplikaatioita, niin tuntuu, että tämä raskaus on kestänyt ikuisuuden ja alkaa...
  6. C

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @atvk87 Tervetuloa! Mäkin varasin ekan neuvolan vasta varhaisultran jälkeen. Ei sillä niin kiire ole :). @kiia-s Toivotaan, että on vaaratonta. Tosi yleisiähän nuo vuodot on. @An1z81 Hyvä, että vuoto loppui :). Kiitos termeistä! @-dino- Joo, toivon, että syntyis ennemmin kuin myöhemmin...
  7. C

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @kiia-s Onnea plussasta! @An1z81 Miten sä voit? Äitiyspoliklinikalla käyty, vauva oli nyt ihan oikeinpäin, eli pää kohti lattiaa. Toivottavasti pysyykin. Painoarvio 3,3kg. Sais sitten jo alkaa syntyä! On tukala olo. Choco coco ja Taika 38+0
  8. C

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @An1z81 Menisin aika herkästi näytille mm. tulehdusten poissulkemiseksi. Ja kannattaa ottaa tosi rauhallisesti. Mulle sanottiin, että noilla viikoilla pitää mennä näytille kaikesta verenvuodosta. @marrasmai Ihana kuulla, että olette päässeet kotiin :) @-dino- Tuttu juttu alkuviikoilta. Ensin...
  9. C

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @lullaby Tsemppiä! Vai jokohan on vauva kainalossa? :) @-dino- Onnea plussasta ja tervetuloa tälle puolen! Olen ollut huono kirjoittelemaan mitään mutta ehkä pitää yrittää aktivoitua. Täällä vauva edelleen poikittain, huomenna neuvola, saan ehkä lähetteen äitipolille. Liitoskivut, närästys ja...
  10. C

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Katti75 Mulle siirrettiin tammikuussa 5pv blasto, aloin vuotaa punertavaa ja ruskeaa heti 3. päivänä siirron jälkeen. Plussa tuli silti. Se tuhru jatkui, kunnes rv6+0 tuli yhtäkkiä kuin ämpäristä kaatamalla verta, seuraavana päivänä ultrassa näkyi syke jne. Vuoto jatkui ajoittaisena rv 16 asti...
  11. C

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @kiuski @Zoona @marrasmai Onnea vauvoista! Ja tsemppiä @marrasmai huomiselle! Onnea plussista @Ismundo @Toiveikas81 ja @Fainatus! @An1z81 Oon mä vielä täällä ja käynyt lukemassa ahkerasti mutta jostain syystä en ole saanut lähetettyä viestejä, vaikka olen yrittänyt. Mulla oli maanantaina...
  12. C

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @kiuski ja @lullaby Kiitos :). On kyllä ollut vahvasti tyttöfiilis. @Voyage Voi harmi :(, toivottavasti onnistuu pian! @An1z81 Onnea kovasti! :) Tsemppiä ja onnea pian synnyttäville! Täällä tuntuu olevan nyt buumi :).
  13. C

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @An1z81: Tsemppiä! Varmasti jännittää, mullakin on edelleen epävarma olo, kun edellinen meni kesken, vaikka nyt ollaan jo puolessa välissä. Tänään oli rakenneultra, pitkäraajainen ja siro tyttö tulossa :love:. Mutta kohdun etuseinässä on myooma ja istukka pallomainen, minkä vuoksi...
  14. C

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Siida: Mulle sanottiin kaksosia odottaessani, kun hermoilin samaa, että ekan vauvan synnyttyä se toinen voidaan vetää hetkessä ulos, jos tulee hätä. Ajatuksena kivulias mutta tieto, että apua saisi pian lohdutti. Synnytyksessä sitten b-vauva pääsi kääntymään poikittain, kun ulkopuolelta...
  15. C

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Miitta37 Mulla alkoi tuhruvuoto 3pv siirron jälkeen ja jatkui aikansa. Rv6 tuli verta ihan kuin ämpäristä kaatamalla, istukka oli vuotanut reunasta ja siitä seurannut hematooma on vuotanut aina välillä, viimeksi muutama viikko sitten. Nyt menossa 19+4 ja vauvalla on kaikki ollut hyvin koko...
  16. C

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea kaikille vauvansa jo saaneille! :love: @An1z81 Onnea plussasta! Ihanaa, että olet taas täällä! :) Mulla on tänään 18 viikkoa täynnä, huomenna on eka neuvolalääkäri. Paino on noussut kamalasti :(:confused:, huimaa ja närästää ja töiden jälkeen olen aina ihan raato. Vuodan edelleen välillä...
  17. C

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @lullaby Jospa se ei olis tarttunut sulle tai ei ainakaan vauvalle. Onneksi olet seurannassa. @mavli Onnea uudesta viikosta! @maljakko Mun pitäis kans mennä sokerirasitukseen mutta en enää suostu. Sanoin, että voin mitata sokereita vaikka sata kertaa päivässä, kunhan ei tarvitse mennä sinne...
  18. C

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Pikainen omanapapäivitys, multa löyty vasta-aineet. Oon siis sairastanut sen parvon jo joskus :). Nyt sit jännään huomista np-ultraa ja mitä siellä selviää.
  19. C

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @mavli Voi ei :(. Toivottavasti pieni pysyy vielä kyydissä! Onneksi olet hoidossa ja saat lääkkeitä helpottamaan pienen alkua, mikäli lähtee syntymään lähiaikoina. Tsemppiä!
  20. C

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Toisella kaksosella on aivan varmasti parvorokko, ihottuma on levinnyt jalkoihin. Mistään ei oikein selvinnyt, että kauanko pitää piinailla sikiön puolesta. @Noran Mulla alkoi vuoto jo siirtopäivänä ja jatkuu edelleen, viikkoja on nyt 12+0.

Yhteistyössä