Kai mäkin nyt sit ilmottaudun tälle puolelle. Oon jotenkin tosi pessimistinen ja pelkään, että itse sinetöin kohtalon huonosti, jos alan uskomaan tähän, vaikka hyvin tiedän, ettei nää oo mitään uskon asioita!
En oo uskaltanut tutustua aiemmin edes odotusaikaan tai muuhun, kun oon jotenkin ajatellut, että jos tutkin niitä asioita ja tiedän niistä jotain, niin en varmasti pääse kokemaan niitä koskaan.
Mutta nyt katselin nuo viikkohommat ja mulla menossa 5 + 3. Varhaisultra on sitten 6 + 7, eli jonkin aikaa saa vielä kärvistellä epätietoisuudessa.
Tuntuu vieläkin epäuskoiselta ja jotenkin siltä, että tämä kävi liian helposti ja että yhtä helposti se voidaan ottaa pois.
Koko siirrosta oli sellanen olo, että tehdään nyt alta pois, niin pääsee sit seuraavaan yritykseen.
Mitään oireitakaan ei ole, joten ei voi niihin nojata.
hCG oli sen verran korkea kuitenkin, että uskallan luottaa, että ei ole väärässä paikassa, mutta eihän sitä koskaan tiedä milloin kehitys vaan loppuu.
Ehkä hyvällä mielikuvituksella on tissit vähän arat, mutta niitä pitää ihan painaa, että sen "oireen" saa. Myös perjantaina töissä kun vaahtosin jostain asiasta, niin alko yhtäkkiä sellanen, et piti nieleskellä kauheesti ylimäärästä sylkeä. En kyllä pahoinvoinniks sitä laskis, saattoi olla ihan sattumaa sekin.
Ysätäväni, jolla 2 lasta, sanoi ettei kannata toivoa oireita, että kyllä ne sitten tulee ja kadut toivomaasi.
Söin vahingossa perjantaina kokoustarjoiluista saaristolaisleivän, jonka päällä oli viipale kylmäsavulohta ja pelästyin tietty sitäkin... Muuten oon tutkinut noita ruokaohjeita jo viime keväänä, kun olin siirrosta saakka raskausvaliolla, nyt oon vaan hiukan vähentänyt kahvia plussasta.
Mulla tää sattu nyt ehkä mahdollisimman huonoon aikaan, kun viikko siirron jälkeen saatiin kuulla, että työt loppuu. Koko tehdas, jossa työskentelen, tulee loppumaan ja alasajo on käynnissä. Mulla on määräaikainen sopimus ja sitä olisi muuten jatkettu, mutta ton uutisen jälkeen ei.
Kiva nyt alkaa etsimään uutta paikkaa ja mahdollisesti jäädä jo keväällä sieltä pois.
Käytin aluksi tukilääkkeenä Crinonea, mutta se on niin kallis, niin sovittiin miehen kanssa, että vaihdan lugeihin, jos onnistuu ja nyt eilen jouduin ekat luget laittamaan. Kysyttiin Tays:ista, että onnistuuko lennosta vaihto vai pitääkö jotain muuta säätää, mutta lääkäri sanoi ettei mitään ongelmaa, että vaihtaa vaan jos haluaa.
Nyt tietty stressaa sekin, että onko tällä jotain negatiivista vaikutusta!
Mä juttelen ja kirjottelen sit paljon, vaikkei mitään asiaa oliskaan, mut huomauttakaa jos alan vellomaan liikaa negatiivisissa mietteissä ja pilaan teidän palstailon.
Toivotaan
@kiia-s että kaikki ois kunnossa! Onko vuoto jatkunut?