Hakutulokset

1. C

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@MyMa En varmasti pystyis mutta jotenkin on ahdistavaa jatkuvasti olla varpaillaan. Vastoinkäyminen toisensa perään väsyttää. Jotenkin olis kiva, että tuntuis voivansa vaikuttaa tapahtuviin asioihin. @Siida Musta tuntui kans kaksosia odottaessa, että ylempi vauva oli enemmän "pinnassa". Alemman...
  2. C

@Zoona En usko, että on. Tänä aamuna kävin labrassa, tulokset tulee viikossa. Tulee olemaan piinaava viikko. Ens ke olis myös np-ultra. Mulla myös flunssaoireita mutta toistaiseksi ei ihottumaa. @marrasmai Jos tästä jollain ihmeellä selviän, niin saat mun pakkauksen. Em tykännyt siitä uudesta...
  3. C

@Zoona: Samassa veneessä ollaan. Mä oon huomenna menossa testauttamaan itseni mutta käytännössä oon jo luopunut toivosta. Mietin jo, että meen teettämään abortin niin ei tarvi odottaa, koska tulee keskenmeno. Choco coco 11+5
  4. C

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista ja onnitteluista! Lämmittää kovin :love:. Joo, vaaraa ei ole, ellei hematooma lähde vuotamaan voimalla pois ja irrota istukkaa mennessään. Kamalan huono olo, yritän vähän kirjoittaa pikaisesti. @Ranau Onnea vauvasta! @Siida Öh tuota, mitähän osaisin...
  5. C

Hei! Taidan uskaltaa siirtyä tänne nyt, kun tänään ultrassa pienellä oli kaikki hyvin. Menin pitkään jatkuneen ruskean vuodon vuoksi lääkäriin ja olin jo varma, että kesken on mennyt mutta siellä liikkui vilkkaasti pieni, joka vastasi viikkoja. Mulle tehtiin tän kierroksen 1.ivf:n 1. pas...
  6. C

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@An1z81 Oi ei :cry:. Voimia kovasti! <3
  7. C

Ja kiitos :giggle:
  8. C

@kop kop Edellisessä raskaudessa tuli kaksi syvää laskimotukosta, niin nyt yritetään varmistaa, ettei niin kävis. Tässä on sit verenvuotoriski, kun käytetään verenohennuslääkettä. En tiedä, missä kohtaa vois aatella olevansa turvallisilla vesillä...
  9. C

@love- Aina lämmittää, kun joku kyselee kuulumisia :). Peloistani huolimatta ultrassa tyypillä oli kaikki hyvin :love:. Sain Klexane-reseptin ja sitä olis sit pistettävä joka päivä ainakin synnytykseen asti. Paits jos alan vuotaa verta, sit päivystykseen ja uusi ohjeistus. Tää on riskiraskaus ja...
  10. C

Kiitos kaikille tsempeistä! Huominen kontrollointia jännittää jotenkin ihan kamalasti, pelkään niin huonoja uutisia ja olen kauhean säikky, kun koko ajan tuntuu, että alkaa vuotamaan verta. @Piinailija Voi itku :(. En oikein edes tiedä, mitä muuta sanoa. @Miitta37 Onnea punktioon (y) @kop kop...
  11. C

@Iiris80 Oh, kuulostaa kamalalta! Tsemppiä toipumiseen! Ja (y) raskauden puolesta!
  12. C

@An1z81 Kiitos kysymästä, vähän jännän äärellä mennään. En oikein ole uskaltanut siirtyä muihin keskusteluihin, kun on ollut niin epävarma olo. Ja nyt torstaina alkoi vuotaa verta yhtäkkiä ihan lorisemalla, sellaista tummaa ja tahmeaa. Soitin hätääntyneenä Naikkarin päivystykseen mutta siellä...
  13. C

@voi Onpa harmi :(, mutta ehkä pääset pian siirtoon! @-dino- Mulla on kaksoset kaksipäiväisistä alkioista, hyvin voi onnistua (y). @love- Harmillista, kun säkään et päässyt nyt siirtoon :(. Toivottavasti seuraavasta tarttuu ainakin yksi kiinni! @Amagara82 Älä vielä heitä kirvestä kaivoon...
  14. C

@joskusvielä Onnea! @Ckk Hieno tulos! Oottelen veritestin tulosta, jännittää! Kunpa tulos tulisi jo tänään. Neuvolaan aattelin ottaa yhteyttä vasta ultran jälkeen (jos sinne asti päästään).
  15. C

@Ckk Mulla oli ekana Terot mutta tuli kamala päänsärky, niin vaihdettiin Lutinuksiin. Lääkäri sanoi, että Teroluteista tulee herkemmin päänsärkyä mutta muuten olis parempi hoitovaste.
  16. C

@An1z81 Jännää, mulle sanottiin just tänään, että haluavat veritestin, jotta tiedetään, että hormoni on oikealla viitealueella. Ultra lienee 15.2. Tai vähän sen jälkeen. Mulla oli tää pas omaan kiertoon, ni siks tukilääke lopetetaan tällä viikolla. @Amagara82 Mä menin kaksosia osoittaessani...
  17. C

@Piinailija Joka paikassa sanotaan, että seksiä voi harrastaa normaalisti, jos ei ole erikseen kielletty. Itse en ole tällä kertaa uskaltanut, kun syksyllä alkoi vuotaa pp7 verta sen jälkeen, kun oli ollut seksiä. Ja se sitten päättyi keskenmenoon. En tiedä, oliko sillä sen kanssa mitään...
  18. C

@Amagara82 Sulkivatko ne kuitenkin pois tulehdukset jne.? Mullahan on taas limakalvot tosi arat, oli koko viime raskaudenkin ajan. @Iiris80 Hieno saldo! Eiköhän joku noista vauvaksi asti kasva (y) @Piikkinen Tuskin sulle oltais siirretty alkiota, ellei lääkärin mielestä olis ollut hyvä...
  19. C

Oho, ku toi teksti vähän muokkantui ihan erilaiseksi (n). Piti vielä @Ckk että onnea punktioon!
  20. C

@joskusvielä Mä kans ajattelisin, että turvotus johtuisi ennemmin alkaneesta raskaudesta. Mullakin on ollut viime päivinä välillä vaikea saada Lutinusta paikoilleen turvotuksen takia. @An1z81 Menetkö sä tänään tai lähipäivinä veritestiin? Koska on eka ultra? @Iiris80 Mikä sun tilanne on...

Yhteistyössä