Hakutulokset

1. C

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@Iiris80 Onnea punktioon! Mulla on ollut molemmilla kerroilla niin hyvät lääkkeet, ettei ole sattunut ollenkaan, päinvastoin paine munasarjoissa on helpottanut ja tullut parempi olo.
  2. C

Kiitos kaikille onnitteluista ja tsempeistä :love: @An1z81 Miten pitkään sun tarvii käyttää Lutinuksia? Mun käsityksen mukaan mulla lopetetaan ens viikolla. @Piikkinen Mun kaksoset oli 2pv ikäisiä hitaasti kehittyneitä 2-soluisia, jotka olis ollu suunnilleen roskiskamaa. Mutta niin vaan ne...
  3. C

@-dino- Kiitos! @Ckk Onnea punktioon! Olihan se tänään? Ohessa tän aamun testistä kuva.
  4. C

@lapsettomuutta10v Ei ole mutta ymmärtääkseni kohdun ulkoisen raskauden riski on suurempi. @An1z81 Sun oireet kuulostaa lupaavilta! (y) Mulla juilii alavatsaa ja selkää :(. Tässä kohtaa viimeksi alkoi runsas vuoto, vaikka testi oli selvästi positiivinen. Hcg nousi vielä melkein 2vk sen jälkeen...
  5. C

@love- Mulla oli kans jännitys, että sattuuko ovia oikeaan kohtaan, kun tehtiin pää lääkkeettömästi. Toivottavasti sulla sattuu päivät kohdilleen! Kiitos tsempeistä :love:. Tulevat tarpeeseen, kun tänään on taas tuhrunnut verta. Oikeastaan on eilistä lukuunottamatta kaikkina päivinä...
  6. C

@An1z81 No siis, mähän testaan joka aamu ainakin ens tiistaihin asti ellei muutu kokonaan negoiksi. Tänään oli hitusen vahvempi viiva kuin eilen. Käytän noita Rfsu:n testejä, jotka maksaa 2,47e/2kpl. Kalliimpia en raski, paits ehkä sit virallisena testipäivänä teen jonkun digitestin. Oireista...
  7. C

@An1z81 Ooh, kuulostaa hyvältä! Nyt hypätään samaan plussajunaan :). @DogLady Wau, mikä saalis! Tehdäänkö sulle tuoresiirtoa vai meneekö kaikki pakkaseen? @Piikkinen Mullakin alkoi muutamaa päivää ennen siirtoa tukilääke. Onnea siirtoon!
  8. C

@Ckk Mä sain ohjeeksi tehdä kotitestin ja sit veritestiin, jos kotitesti on positiivinen.
  9. C

@Piikkinen Onnea alkioista! Kolme on paljon enemmän kuin 0 ja yksi hyvähän riittää :).
  10. C

@Ckk Punktiopäivä on 0. Mut tuntuu viljelyspäivien määrä vaihtelevan tosi paljon.

Yhteistyössä