Hakutulokset

  1. L

    Minkälaiset tyynyt ja peitot teidän n. 2-5V:lla on?

    2-veellä on lasten tyyny, pieni ja littana. Peittoa se ei käytä. Illalla tahtoo, että peitellään fleecehuovalla, mutta potkii sen jo pois päältään ennen kuin nukahtaa. Usein se tyynykin mytätään jonnekin.
  2. L

    Äidit mitä teette poikan lastenne kanssa?

    Niinko mistä elämästä? Onko pojilla ja miehillä joku elämä, mihin ei naisilla ole asiaa? Siis onhan miehellä ja pojalla omatkin juttunsa, pelaavat figuuripelejä kahdestaan. Minäkin toki saisin osallistua ja minua on jopa hivenen painostettu hankkimaan oma armeija, mutta kun ei kiinnosta niin...
  3. L

    Äidit mitä teette poikan lastenne kanssa?

    Luetaan, laitetaan ruokaa, leivotaan, tehdään kotitöitä, käydään kaupassa ja kirjastossa, opetellaan virkkaamaan, katsotaan telkkaria, pelataan pelejä... teen kyllä molempien kanssa samoja juttuja, ei meillä ole mitään poikien- ja tyttöjenjuttuja erikseen.
  4. L

    Haluaisitko nähdä jonkun muunkin kuin oman miehesi alasti ?

    Miehet on kyllä paremman näköisiä bokserit jalassa kuin täysin nakuina. Voisin ehkä katsella jotain hyvärunkoista äijää, mutta en kyllä tahtoisi sen olevan ihan alasti kuitenkaan :rolleyes:
  5. L

    Viikonloppumusaa

    Skyforger - Kurshi (official video) - YouTube tämä on minun ja 6-vuotiaan suosikki tällä hetkellä :D
  6. L

    Perheellisen opiskelijan tuki 246€/kk?

    Minä en usko, että saadaan. Meille tulee pääomatuloa sijoitusasunnosta (tällä hetkellä se pääomatulo menee taloyhtiön remonttilainaan), joten enpä usko, että talolainan korkoihin mitään kelasta saataisiin.
  7. L

    Perheellisen opiskelijan tuki 246€/kk?

    Minä en ole edes lähtenyt hakemaan mitään tukia, vaan olen käynyt töissä. Saattaisin saada opintotukea, mutta kun saattaisin tienata just vähän yli tulorajojen ja sitten perua/palautella tukia, niin olen ajatellut, että mennään nyt pelkällä palkalla. Stressaa vähät rahat vähemmän kuin...
  8. L

    Jos lapsi käyttäytyy huonosti tai on agressiivinen, onko se mielestänne automaattisesti vanhempien syy?

    Minä olen miettinyt, että missä vaiheessa se vanhemman vastuu lapsensa käytöksestä lakkaa. Olen törmännyt aikuisiin ihmisiin, joilla on todella alkeelliset käytöstavat, ovat inhottavia ja töykeitä. Onko vanhemmilla edelleen vastuu siitä, jos heidän keski-ikäinen poikansa haukkuu puhelimessa...
  9. L

    Miehen mielestä lapsi saa ekan puhelimen vasta 7v.

    Meidän lapsi tahtoisi jo puhelimen, on 6-vuotias. Vaan mitäpä se sillä tekisi? Soittelisi mummoille?
  10. L

    Miten joillain ei muka ole varaa ostaa lapsille suksia ja luistimia?

    Ei niitä aina löydy kirpparilta. Tai ei minulla ainakaan ole aikaa kierrellä monta kertaa viikossa etsimässä sopivia. Jos nettikirpparilta tilaa, tulee postikuluja aika paljon. Että on niitä välillä ostettava uutena kaupasta.
  11. L

    Juotteko vettä, ennen kun syötte aamupalan?

    En, minä juon kahvia. Miten joku jaksaa herätä niin aikaisin, että ehtii aamulla lenkille? Minä jaksan just ja just herätä kuudelta, että ehtii töihin.
  12. L

    Miten saada erityislapsi toimimaan rivakammin iltatoimien suhteen ja

    Me katetaan iltapala noin klo 19.15. Jompi kumpi vanhemmista istuu pöytään ja katsoo, että iltapala syödään asiallisesti. Sen jälkeen puetaan pyjamat. Nuorempi siis kirjaimellisesti puetaan, vanhempi pukee itse. Jos ei meinaa sujua, niin sitten ollaan vieressä ja ojennetaan vaatekappaleet...
  13. L

    Kaikki venäläiset naiset kipittää korkokengissä ja minihameessa

    Tai sitten ei: ?????? - ???, ????, ???! - YouTube Arkona BA 2012 by Wintertale-eu on deviantART :heart: Maša
  14. L

    Miten joku ostaa lahjoja vain 40-50€/per lapsi?

    Minä ajattelin ostaa kuopukselle (2-vuotias) semmoisen potkupuvun, siis semmoisen jumpsuitin, kun se on sitä pyytänyt. Taitaa maksaa alle 50 euroa, jos ei osta aitoa OnePieceä? Esikoinen (6-vuotias) tahtoo jotain goblin warriorseja, ne muistaakseni 30 euroa maksaa Fantsussa. Että halvalla pääsee.
  15. L

    Kertokaa kerrostalofanittajat ja umpikaupunkilaiset, mikä on niin hienoa asua pinotalossa?

    Välillä mietin, että olisi ihana asua kerrostalossa. Ei pihatöitä, eikä tarvitsisi yksin miettiä ja pähkäillä, että pitäisikö tuo sokkeli nyt remontoida ja korjauskuluihin osallistuisi joku muukin. Mutta sitten, kun meiltä välillä kuuluu huuto kadulle asti, niin mietin, että kerrostalossa...
  16. L

    Mikä tässä kuvassa mammoja niin ärsyttää?

    Myönnän, että minua tämä ärsytti. Jos liikunta ei kiinnosta, se ei kiinnosta. Ei se ole tekosyy. Saanko minä kysyä, että mikä on ihmisten tekosyy sille, että ne eivät pelaa shakkia? Minä siis jaksan pelata shakkia vaikka kolme tuntia, enkä kyllästy. Mutta jumppaaminen, huuh...
  17. L

    Onko törkeää tilata netistä takki kahdella eri koolla? Niinku varmuuden vuoksi

    Niin siis sinä olet se deeku, jonka lattialla ne vaatteet pyörähtelisi? Joten olet siis niin kiva, että et palauta mitään, vaan pidät kaiken tilaamasi itselläsi? Mutta sinua ei haittaa se, että se vaate on saattanut ennen sinulle tulemistasi pyöriä jossakin?
  18. L

    Jotkut eivät sitten kasvata lapsiansa kunnolla...

    Tuskin käyttävät tuollaista kieltä vanhempiensa kuullen. Minä en vielä lähtisi leimaamaan kiroilevaa lasta huonosti kasvatetuksi. Se voi olla ihan vaan uhmaa ja kavereille uhoamista, että käyttää ronskia kieltä. Todennäköisesti kielenkäyttö siitä siistiytyy, kun tulee ikää.
  19. L

    Kuinka usein olet poissa töistä saikun vuoksi?

    Tänä vuonna olen itse ollut kaksi päivää poissa oman sairauden takia. Kuusi päivää lapsen sairauden takia. Minun pitäisi todennäköisesti jäädä pariksi-kolmeksi viikoksi sairaslomalle, että jalka paranisi, mutta olen typerä ja en tee niin, kun hävettäisi sellainen liikaa :|
  20. L

    Terkut saunasta!

    Olisi kiva saunoa, mutta seuraavana päivänä kadun sitä.

Yhteistyössä