Onko törkeää tilata netistä takki kahdella eri koolla? Niinku varmuuden vuoksi

  • Viestiketjun aloittaja Palautusoikeus
  • Ensimmäinen viesti
Palautusoikeus
Onko kukaan koskaan tilannut esim. ulkotakin kahdella eri koolla, ihan vaan sen takia, että saisi kotona sovittaa kumman ottaisi? Toisen sitten palauttaisi takaisin. Yksittäistapauksena tälläinen tapa varmaan kauppiaalle parempi vaihtoehto,,,
 
,.,.,.
Mie oon aatellu, että ovat laskeneet sen siihen tuotteen hintaan, et kotonakin voi sovittaa oikean koon. Eli kyllä olen tilannut joskus noin.

Mutta kyllä mä ne kokotaulukotkin katson.
 
"vieras"
Usein tilaan kahta eri kokoa. Niin kengissä kuin vaatteissakin. Tuskin siitä firmoille suurempaa harmia tulee kuin siitäkään, että ensin tilaat liian pienen, sitten palautat sen ja tilaat isomman koon tilalle.
 
määä
En. Ei kukaan halua ittelleen just sitä huvikseen jonkun deekun kotona vessan lattialla pyörähtänyttä vaatekappaletta, joten mä tilailen varman päälle vain ne mitkä pidänkin sitten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja määä;29122442:
En. Ei kukaan halua ittelleen just sitä huvikseen jonkun deekun kotona vessan lattialla pyörähtänyttä vaatekappaletta, joten mä tilailen varman päälle vain ne mitkä pidänkin sitten.
Niin siis sinä olet se deeku, jonka lattialla ne vaatteet pyörähtelisi? Joten olet siis niin kiva, että et palauta mitään, vaan pidät kaiken tilaamasi itselläsi? Mutta sinua ei haittaa se, että se vaate on saattanut ennen sinulle tulemistasi pyöriä jossakin?
 
"vieras"
Sovitathan sä kaupassakin tarvittaessa useampia kokoja. Nettikaupassa et voi sitä muuten tehdä, kuin juuri noin että tilaat vierekkäiset koot. Ja siksihän niissä tuo palautusoikeus onkin, kun koosta ja sopivuudesta voi varmistua vasta kun ne vaatteet on kotiin sovitettavaksi saanut.

Siis hyvänen aika, miksei kehtaisi? Miten koskaan voisi tilata mitään vaatetta jos ei kehtaa palautella? :O
 
"Sirkkeli"
No mä olen tehnyt yhden takin kanssa noin, kun tiesin että se menee nopeasti kaupaksi. No, ehkäpä se ei kauppiaalle ole kauhean kannattavaa, mutta... joskus voi tehdä niin.
 
[QUOTE="vieras";29122531]Sovitathan sä kaupassakin tarvittaessa useampia kokoja. Nettikaupassa et voi sitä muuten tehdä, kuin juuri noin että tilaat vierekkäiset koot. Ja siksihän niissä tuo palautusoikeus onkin, kun koosta ja sopivuudesta voi varmistua vasta kun ne vaatteet on kotiin sovitettavaksi saanut.

Siis hyvänen aika, miksei kehtaisi? Miten koskaan voisi tilata mitään vaatetta jos ei kehtaa palautella? :O[/QUOTE]
Sovitan joo, mutta silloin minun ei tarvitse availla niitä paketista. Olen toki paluttanut ja vaihtanut väärän kokoisen tuotteen, mutta palautusmielessä en tilaa
 

Yhteistyössä