Juotteko vettä, ennen kun syötte aamupalan?

  • Viestiketjun aloittaja "Piia"
  • Ensimmäinen viesti
"Anne"
Periaatteessa joo.... Kahvissahan on vettäkin.. (joo tiedän.. kahvi on diureetti). En syö aamupalaa kuin vasta myöhemmin ja vettä menee samalla. Juon pari litraa vettä päivässä kuitenkin kaikkineen. En ole sairastellut Muutamaan vuoteen juurikaan. Olen aloittanut samaan aikaan käyttämään vitamiineja, urheilemaan ja juomaan vettä ja syömään terveellisemmin, joten paha äkkiseltään sanoa mistä johtuu mutta hyvä näin.
 
"vieras"
Juon 1-2 lasillista.

Kahvi poistaa nestettä. Vettä kannattaa juoda aina vähintään kupillinen/lasillinen jokaisen kahvikupillisen jälkeen. Sama pätee alkoholiin.
 
8-16
En, minä juon kahvia. Miten joku jaksaa herätä niin aikaisin, että ehtii aamulla lenkille? Minä jaksan just ja just herätä kuudelta, että ehtii töihin.
Ehkä ihmisillä on lyhempiäkin työmatkoja ja/tai myöhemin töihin meno kuin sinulla? Jos heräisin kuudelta olisin töissä vähintään tunnin ennen virallista työaikaa... Toisinsanoen, jos heräisin 6:30 ehtisin käydä pikaisella 30 min lenkillä ja silti olisin töissä kasilta. Ja jos käyttäisin liukumavaraa (töissä pitää olla viimeistään ysiltä) niin vielä 7:30 heräämällä ehtisi lenkkeilemään. Aika harva varmaan joutuu kuudelta herämään että töihin ehtii?
 

Yhteistyössä