Hakutulokset

  1. JellyJolly

    Ylipainoisten laihdutusryhmä 1.4.2014 ->

    Taas huutelen sivusta... Ihania kuulumisia miltsulla:heart: Valtavan isot onnittelut plussasta! Pitkään ootte tätä odottaneet (jos oikein muistan). Onnellista odotusta! Vaikea sanoa, onko painonpudotuksella vaikutusta, mutta jos oon oikein ymmärtänyt, niin laihduttamista tarjotaan...
  2. JellyJolly

    Ylipainoisten laihdutusryhmä 1.4.2014 ->

    Sen verran vielä huikin, kun kattelin tuota listaa, että NUPPU wow! Ihan kohta alle 100kg! Ja oli siellä muillakin pudotusta... Hienoa! Pitäskö mut muuten poistaa tuolta listalta? Vai tehdäänkö sellanen "onnistujat"-lista... meinaan niin ku noissa odotuspuolen ketjuissa on aina sit listattu...
  3. JellyJolly

    Ylipainoisten laihdutusryhmä 1.4.2014 ->

    Heippa kamut! Hyvä, kun ootte saaneet uuden ketjunkin vielä pystyyn. Älkää antako periksi, kesä ja bikinikausi lähestyy uhkaavasti ;) Ja voin kertoa, että tää kevyempi elämä on niin kivaa, että kyllä tätä kannattaa tavoitella. Mä en ole nyt hetkeen puntaroinut, mutta joku 66-67 kiloa sitä...
  4. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 7 ( 1.3-31.3.2014 )

    Mä olen täällä. Olen olen. Ja en ole. Kun en siis ehdi mitään kirjotella enää, kun oon tän työn kanssa niin naimisissa, ettei mulla ole omaa aikaa enää ollenkaan. Ja sitten kun on joku satunnainen vapaapäivä, niin mulla on tyyliin kuus koneellista pyykkiä pestävänä ja sitä sun tätä muuta...
  5. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 7 ( 1.3-31.3.2014 )

    Hello ladies! Täällä valvotaan. En ole ehtiny teille kirjotella yhtään, kun työ ja perhe vie kaiken energian. 68,6 kg näyttää vaaka. Joten piakkoin on haikeiden jäähyväisten aika. Mutta ei vielä tällä viikolla. Ens viikolla ehkäpä jo.... Hmmm.....
  6. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 7 ( 1.3-31.3.2014 )

    Tää tuntuu olevan enempi sääntö kun poikkeus, että alussa porukka on innoissaan ja hiipuu sitten. Harmi. Mutta sit on meikäläisiä, jotka jaksaa viikosta ja kuukaudesta toiseen täällä roikkua. Tosin loppu häämöttää tässä ketjussa jo mullakin. Mutta vain ja ainoastaan siks, että oon ihan kohta...
  7. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 7 ( 1.3-31.3.2014 )

    Siinä, olkaapa hyvä! Ja saa santsata, virtuaalikakku kun ei jää vyötärölle :laugh: Eli Jelly täyttää tänään pyöreitä ja on nyt virallisesti keski-iän saavuttanut :ashamed::whistle::heart:
  8. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 7 ( 1.3-31.3.2014 )

    Gastroskopia? Aika :x mutta kyllä siitä selviää. Miksi sulle se tehdään? (ei tarvii tietty kertoo, jos et halua). Mähän kävin ko. toimenpiteessä Lokakuussa. Ja hengissä edelleen :wave: *muoks* Nyt luinkin uudelleen (oikein silmät auki) tuon sun aiemman viestin. Ehkäpä sullakin (multa sellainen...
  9. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 7 ( 1.3-31.3.2014 )

    Eka Maaliskuun punnitus. 69,3kg. Joo, ihan hyvä, kai. Nyt ei just jaksa stressata, on muutakin murehdittavaa. Tsemppiä teille kaikille ja hyviä miinuksia!
  10. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 7 ( 1.3-31.3.2014 )

    Huomenet! Kiva päästä uuteen ketjuun ja uudelle kuukaudelle. Kiitokset Nupulle :flower:! Kivaa siltikin, vaikka jossain villeimmissä visioissani olin jo saavuttamassa normaalipainoa Helmikuussa, mutta ei haittaa, vaikka meni näin. Saanpahan hengata teidän kans vielä vähän aikaa. Oikeessa...
  11. JellyJolly

    Kun koirasta on pakko luopua :(

    Miksei löydy ostajaa? "Huonomaineinen" rotu? Tai kohtuuton hintapyynti? Kumman koiran syy pääasiallisesti, etteivät pärjää? Minkä ikäiset koirat?
  12. JellyJolly

    Onko syrjintää työnantajalta?

    No, onhan se työnantajalla voinut valinnoissa vaikuttaa, vaikka ei virallisesti saakaan olla syynä (eli jos kysyt, miksi sua ei valittu, niin ei sanota, että ikä olis merkinnyt), mutta käännät tän nyt vaan niin, että se oli sen työnantajan/työpaikan tappio, kun eivät sua saaneet ja etsit...
  13. JellyJolly

    Voiko 5kk viedä dementiayksikköön vierailulle vai tarvitseeko pelätä sairaalabakteeria?

    Ja vaikka ei varmaan sukulaisuussuhteet aukeakaan vanhukselle, niin usein vauvat/pienet lapset herättää heissä lämpimiä, positiivisia tunteita. Eli voi "tajuta" yllättävän paljonkin, saada irti tilanteesta, vaikkei sanoiksi osaa pukeakaan. Dementikollakin on tunteet :heart:
  14. JellyJolly

    Voiko 5kk viedä dementiayksikköön vierailulle vai tarvitseeko pelätä sairaalabakteeria?

    Voiko vauvan kanssa käydä Prismassa? Siellä on varmasti hurjempi bakteerikanta neljän ruuhkan aikaan kun dementiaosastolla konsanaan. Hyvähän se on varuillaan olla, mutta maalaisjärkeäkin saa käyttää :)
  15. JellyJolly

    Onko syrjintää työnantajalta?

    No, ei tuo mitään laitonta ole. Työnantajalla on oikeus valita työhön sellainen hakija, joka on hänen mielestään sopivin, ei siinä välttämättä työkokemus/koulutus ratkaise (siis olettaen tietysti, että kaikilla hakijoilla on vaadittu pätevyys). Reiluahan tuo ei ollut, se on totta ja varmaan...
  16. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 6 (1.-28.2.2014)

    Huomenta! 69,8kg eli 60-luvulla mennään :) Tää ei ollut mulle yllätys. Kun teveystarkastuksessa painoin täysissä vaatteissa aamupuuron jälkeen muka 69kg. Tosin eri vaaka. Ehkä tuo mun vaaka näyttää vähän (?!) liikaa (sitä se on kyl tehnyt jo monta vuotta :laugh:) tai tk:n vaaka liian vähän...
  17. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 6 (1.-28.2.2014)

    Huomenet! Vyötärö mitattiin pari senttiä navan yläpuoelta. Siitä oletettavasti (kaikkihan me ollaan eri mallisia, mutta kumminkin) kapeimmasta kohdasta. Kun aikoinaan aloitin sadan kilon elopainolla, mun vyötärön ympärys oli 104cm eli pitkä matka on tuolta jo tultu ja todellakin oikeaan...
  18. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 6 (1.-28.2.2014)

    Terveisiä terveystarkastuksesta! Kuulun vähemmistöryhmään nelikymppisissä naisissa, joilla vyötärön ympärys on sallituissa mitoissa, alle 80 on suositus ja mun vyötärö oli 78 :D Vatsalihastreeniohjeetkin sain (zumbahullu niin ku sanoin) eli ei huono reissu ollenkaan.... Ja se vaaka.... huh...
  19. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 6 (1.-28.2.2014)

    Sullakin on ihan just eka kymppi karistettu. Mahtavaa!:flower:

Yhteistyössä