YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 7 ( 1.3-31.3.2014 )

Edelliset ketjut:
VOL 1.
VOL 2.
VOL 3.
VOL 4.
VOL 5.
YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 6 (1.-28.2.2014)


Uusia pudottajia otetaan mielellään mukaan!

Mukana menossa tällä hetkellä:

Almandiini pituus 161,5cm aloituspaino 76 kg
viikko 7 74,9 kg
viikko 8 73,3 kg
viikko 9 72,0 kg
viikko 10 -
viikko 11 71,0 kg
viikko 12 -
viikko 13 70,5 kg
Paino nyt 69,9 kg

chef pituus 163,5cm aloituspaino 82 kg
viikko 1 -
viikko 2 -
viikko 3 -
viikko 4 75,6 kg
viikko 5 75,0 kg
viikko 6 73,3 kg
viikko 7 72,5 kg
viikko 8 71,0 kg
viikko 9 -
viikko 10 71,3 kg

Fat&lazy pituus 168cm aloituspaino 93 kg
viikko 1 92,2 kg
viikko 2 92,6 kg
viikko 3 -
viikko 4 92,2 kg
viikko 5 -
viikko 6 92,0 kg
viikko 7 -
viikko 8 92,0 kg
viikko 9 -
viikko 10 92,1 kg
viikko 11 91,6 kg

Hannastiina pituus 173 cm aloituspaino 109,2 kg
Paino nyt 107,2 kg

HippuTAR pituus 166cm aloituspaino 112 kg
viikko 1 112,0 kg
viikko 2 112,7 kg
viikko 3 111,8 kg
viikko 4 -
viikko 5 112,3 kg
viikko 6 110,6 kg
viikko 7 -
viikko 8 -
viikko 9 110,6 kg


JellyJolly pituus 165cm aloituspaino 83,5 kg
viikko 1 73,8 kg
viikko 2 73,2 kg
viikko 3 71,6 kg
viikko 4 72,0 kg
viikko 5 71,5 kg
viikko 6 72,5 kg
viikko 7 70,8 kg
viikko 8 69,8 kg
viikko 9 69,3 kg
viikko 10 69,8 kg
viikko 11 68,6 kg


Menopituus 185cm aloituspaino 116 kg
viikko 4 112 kg
viikko 5 114 kg
viikko 6 112,5 kg
viikko 7 111 kg
viikko 8 -
viikko 9 -
viikko 10 -
viikko 11 113 kg

mööh pituus 160cm aloituspaino 92,7 kg
viikko 1 91,4 kg
viikko 2 89,8 kg
viikko 3 90,2 kg
viikko 4 88,6 kg
viikko 5 -
viikko 6 90,6 kg
viikko 7 88,6 kg
viikko8 -
viikko 9 91,1 kg
viikko 10 89,2 kg
viikko 11 89,5 kg
viikko 12 -
viikko 13 -
Paino nyt 87,1 kg


NUPPU78 pituus 171cm aloituspaino 112,8 kg
viikko 1 110,6 kg
viikko 2 108,8 kg
viikko 3 108,2 kg
viikko 4 107,2 kg
viikko 5 106,7 kg
viikko 6 105,2 kg
viikko 7 103.7 kg
viikko 8 103,1 kg
viikko 9 102,7 kg
viikko 10 103,3 kg :kieh:
viikko 11 102,4 kg
viikko 12 102,0 kg
viikko 13 101,3 kg
Paino nyt 100,9 kg

Peachie 167 cm aloituspaino 80 kg
viikko 7 79.5 kg
viikko 8 78,0 kg

Pieni Tytön Tylleröinen 172cm aloituspaino 84 kg
viikko 4 81,8 kg
viikko 5 -
viikko 6 82.3 kg
viikko 7 -
viikko 8 -
viikko 9 85,7 kg
viikko 10 81 kg
viikko 11 79,9 kg
viikko 12 -
viikko 13 79,3 kg
Paino nyt 79,1 kg


Sadie pituus 169cm aloituspaino 90.9 kg
viikko 2 93,7 kg
viikko 3 -
viikko 4 93,4 kg
viikko 5 92,8 kg



Mahdanko mää nyt osata tän homman :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Almandiini
Lisään tännekin kutsun aloittamaan maanantaina 3.3. kotitreenihaasteen. http://kaksplus.fi/keskustelu/terveys/liikunta/2332567-kotitreenihaaste-alkaa-viikolla-10-a/

Olen 173 cm pitkä ja marraskuun alussa painoin 82,4 kg ja tänä aamuna 67,7 kg. Joulukuussa painoin 75 kg ja tein reilut 2 viikkoa tuota JM:n treeniä, mutta paha flunssa katkaisi putken. Nyt on tavoitteena kiinteytyä ja haluan haastaa muitakin mukaan. Kaikkia osa-alueita ei ole pakko suorittaa ja jokainen menee oman kunnon ja fiiliksen mukaan.. ja tämä kotitreenihaaste ei sulje pois muuta liikkumista. Tavoitteena on lisätä omaa liikkumista ja jospa porukassa siihen saisi tsemppiä niille päiville kun ihan oikeasti koko ajatuskin asiasta tympii!

Tiedän jo kokemuksesta, että JM:n treeni on aivan kauhea ja ekan päivän jälkeen ei tunne jalkojaan ennen kuin niihin alkaa parin päivän kuluttua koskemaan.. :D MUTTA kun ensimmäinen viikko on ohi niin huomaa, ettei ne liikkeet olekaan enää niin kauheita ja sen 30 minuuttia jaksaa painaa läpi ihan eri tavalla kuin aikaisemmin. JM:n videolla näytetään suoritettavat liikkeet kahtena eri vaikeusasteena, joista voi valita itselleen sopivimman.

Eikun mukaan ilmoittautumaan tai ainakin harmailemaan taustalle!
 
  • Tykkää
Reactions: Almandiini
No niin, täällä ollaan uudessa ketjussa :) Mitenkäs muilla tää viikko mennyt? Mulla syömiset ihan ok ollut, mutta paino junnaa paikoillaan...ärsyttävää :( Meinaan vetää tän viikonlopun mahd. pienillä kaloreilla ja katsoa maanantaina lukemaa uudelleen. Viime viestissä pohdin, että jokohan rupee esim. luokkakamut huomaamaan muutosta ja huomashan ne :) Ja arvasipa yksi oikein, että 10 kg kohta jo pudotettuna...tuli hyvä fiilis :) Fillarilla kuljettu nyt viikon verran ja tuntuu kyllä takapuolessa :D
Maanantaina tiedossa ei niin mukava vatsalaukun tähystys jatkuvien närästysongelmien takia :( Onko jollain kokemusta? Mulla paniikkihäiriö ja pelkään, että rupeen repii sitä letkua sieltä kurkusta pois kesken tutkimuksen...soitin ja kerroin tästä, kysyin nukutusmahdollisuutta, mutta hoitaja sanoi minun selviytyvän tutkimuksesta vallan mainiosti, Mistä se sen voi tietää :O ? Noh, meen sillä asenteella että mä hoidan tän homman ja koitan parhaani mukaan selviytyä siitä hengissä :) Mukavaa viikonloppua!
 
Justiinsa etsiskelin ketjua kun tuli mieleen että kuukausihan vaihtui tänään :)
Hyvä nuppu kun otit ketjun hoitaaksesi.

Ei tunnu eikä näytä hyvältä oma tilanne. Välillä iskee semmoinen liikunta-ajatuskin mutta se menee liian nopsaan ohi. Syötyä tulee liikaa edelleen,tai päivä-pari menee ok ja sit taas ei.En tiä pitääks mun oikeesti teipata suu kiinni vai mikä tähän auttais.
 
Tämä viikko on mennyt hassusti. Kävin torstaina "sairaalapunnituksessa", jonka tuloksena oli -0,5 kg viikossa. Olin supertyytyväinen. Vihdoinkin paino putoa ns. normaalia tahtia. Tai siis niin luulin. Todellisuudessa painoni on tämän oman "lauantaipunnitukseni" osalta NOUSSUT 200g viime viikosta. Hassua...ensimmäinen kerta elämäni aikana, kun plussa ei tunnu lainkaan pahalta. Oikeasti :D

Syömisten osalta ei tosin olen hurraamista edelleenkään. Joten siinä mielessä tuo plussa oli kyllä totaali yllätys. Ei hajuakaan, että mistä moinen yhtäkkiä vaakaan pompsahti. Mutta jostain se nyt joka tapauksessa tuli. Ja näen sen siis kyllä positiivisena asiana.

100 päivän projektini päättyi tänään, vaikka tänään on vasta 60. päivä ja edessä olisi ollut vielä 40 päivää. Söin nimittäin pari pientä kakkupohjanpalasta (siis ihan vaan sitä pohjaa), nuolaisin hillolusikkaa ja söin rahkaa, jonka joukossa oli sokeria. Tein lapsille huomiseksi synttärikakkua ja sen yhteydessä siis maistoin, että pohja maistuu suunnileen sille mille pitää, kuin myös se rahkatäyte...ja sitä hillolusikkaakin nuolaisin, koska kyseessä oli hillo, mitä en ollut aiemmin käytänyt.

Pohja...no se nyt oli ihan vaan pohjaa. Ei mitään järettömän hyvää siis. Rahkatäyte oli kyllä tosi hyvää, mutta se hillo oli melko mautonta ollakseen hilloa...jonka kaiketi kuuluisi olla makeaa.

Nyt olen siis herkutellut. Tai no, eipä tuota nyt herkutteluksi kutsua voi. Mutta maistoin. Tekeekö mieli lisää? No ei tee. Ei tullut minkäänlaista himoa. Ennen olisi tullut.

Pöydällä on avattu karkkipussi, sekä marmelaadirasia. Kaapissa on Maraboun keksejä, joita mies puputtaa minkä kerkiää. Ovat kuulemma hyviä. Mutta antaa mun puolestani vaan olla. Ei mulle tullut sellaista oloa, että haluaisin syödä herkkuja.

Saattaa olla, että maistan huomenna noita kakkuja, mitä olen kovasti täällä väsännyt. Tai sitten en. Ainakaan nyt ei ole sellainen olo, että tekisi edes mieli. Mutta koska tämä "projekti" jäi nyt ikään kuin kesken, niin en ole mitenkään täysin ehdoton sen suhteen, etenkö voisi palaa ottaa, jos siltä tuntuu.

Mutta noin niin kuin muutoin kyllä nyt luulen, että ne seuraavat herkuttelut tulee tehtyä vasta siellä huhtikuussa, kuten elunperin suunnittelin. Kun ei mulla oikein tunnu olevan tarvetta herkuttelulle...joten miksi sitä sitten herkuttelisi? :)

Nyt unille, koska aamusta täytyy taas jatkaa kakkujen parissa :)
 
Huomenet!

Kiva päästä uuteen ketjuun ja uudelle kuukaudelle. Kiitokset Nupulle :flower:!
Kivaa siltikin, vaikka jossain villeimmissä visioissani olin jo saavuttamassa normaalipainoa Helmikuussa, mutta ei haittaa, vaikka meni näin. Saanpahan hengata teidän kans vielä vähän aikaa.

Oikeessa elämässä jysähti taas pommi, eikä mikään positiivinen (tietenkään). Eli laihdutus on nyt ollut sivussa, ei siihen oo tullut ajatuksia pahemmin uhrattua, kun nyt selviäis jotenkin tästä muusta. Synttäreitten laittofiiliksetkin katos kun tuhka tuuleen. En oo kutsuja vielä perunutkaan, josko sitä jaksas jotain rääpiä kasaan kumminkin. Ajattelin sen niin, että kaikenlaisen ikävän (kukaan ei siis ole kuollut tms. nää on muita ikävyyksiä, joihin en oo itse voinut vaikuttaa) keskellä olis mukava hetken aikaa nähdä hyviä ystäviä ja nauttia elämästään edes sen yhden päivän, että jaksaa sitten taas kahlata tässä pa*kassa eteen päin.

En oo jaksanut tällä viikolla liikuntaa harrastaa, kroppa meni pitkän valvomattomuuden jälkeen yövuoroista taas ihan sekaisin ja muutenkin kaikki tuntuu kauhean vaikealta, mutta tää menee kai ohi ja asiat selkiää jossain vaiheessa. Tavalla tai toisella. *huokaus*
Mielenkiinnolla ootan, mitä vaaka näyttää aamulla. Se voi olla ihan mitä vaan, mutta ne työyöt söin kun syöttöporsas, eli hirveen isoja miinuksia en ees odota. Jos nyt miinusta ensinkään. Toivottavasti muilla on ollut parempi viikko. Ja kellä ei (F&l :hug:), niin uudella tsempillä taas. Uus kuukausi - uus mahdollisuus!?

ps. Edessä iltavuoro ja 7 (kyllä, seitsemän) tuntia auton ratissa... Olinkohan mä kouluttautunut hoitoalalle vai taksikuskiksi?:confused:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta! mulle vaaka näytti 102,7 kg...no joo, kymppi rikki, mutta silti ärsyttää :( Syönyt tosi nätisti ja joka päivä liikkunut jollain tavalla ja tulos on -400g :eek:
Noh, tänään edessä vatsalaukun tähystys, ehkä elämä jatkuu senkin jälkeen...
 
Huomenta! mulle vaaka näytti 102,7 kg...no joo, kymppi rikki, mutta silti ärsyttää :( Syönyt tosi nätisti ja joka päivä liikkunut jollain tavalla ja tulos on -400g :eek:
Noh, tänään edessä vatsalaukun tähystys, ehkä elämä jatkuu senkin jälkeen...
Gastroskopia? Aika :x mutta kyllä siitä selviää. Miksi sulle se tehdään? (ei tarvii tietty kertoo, jos et halua). Mähän kävin ko. toimenpiteessä Lokakuussa. Ja hengissä edelleen :wave:
*muoks* Nyt luinkin uudelleen (oikein silmät auki) tuon sun aiemman viestin. Ehkäpä sullakin (multa sellainen nimittäin löyty) on tyrä?
 
Viimeksi muokattu:
Joo gastroskopia tehtiin...oli ihan kauheeta :x toivottavasti oli mun elämän ensimmäinen ja viimeinen. Mutta paha tulehdus löytyi eli ilman tutkimusta en olisi saanut oikeanlaista lääkitystä ja sillai. Nyt se on ohi ja selvisin siitä voittajana :) Tällä viikolla vielä edessä myöskin hammaslääkäri ( jota pelkään kuollakseni ), mutta se on tähystykseen verrattuna pikku juttu :)
 
MOIKKA KAIKILLE!!
en oo siis täällä kaksplussalla kauheesti pyörinyt,ja laihdutuskin jäänyt totaalisesti!!! oon vetänyt yhtäsuntoista mättöä,ja tullut juhlittua ja syötyä sen mukaan!...ja nyt mulla on aivan totaalinen ITSEINHO!!! KÄVIN AAMULLA VAA ALLAJA PAINO NÄYTTI 85,7KG....:'(
tosin voi olla alkavaa menkkaturvotustakin ja vkl jälkeisistä juhlista turvotusta 1-2kg...silti mulla on niiin masis..omasta tyhmyydestäni!

mulle ei liikunta ole siis pakkopullaa,liikun mielelläni,ja nyt aionkin liittyä taas tän ruhoni kanssa liikuntakeskukseen...mulle vaikeus tuntuu olevan tuo RUOKA mikä pyörii mielessä kokoajan...mitä saan ottaa nyt ja mitä en...mulla on loputon pohja mahassa...ja nuo herkut...niistäkin loitolla pysyminen tuottaa tuskaa!!!

mut nyt se on LOPPU! totaaliremontti tulee taas ruokaan...tää päivä mennyt hyvin,syönyt porkkanasosekeittoa raejuustolla,tonnikalaa raejuustolla,omatekoisia lihapullia pieniä 5 raejuustoa ja kananmuna,niin ja banaanin ja omenan. ja vettä kohta sen 2l.

mitä te muut syötte...oon jo aatellut vatsanmuotoleikkaustakin,sillä mulla on tooosi lörppä toi alamaha juuri semmoinen roikkuva pussi,tullut sektion ja synnytysten jäljiltä
 
Se 91,xkg ei tule ikinä, edelleen vaaka näyttää 92-92,5kg. :( Siis vaikka päivän-pari osais olla "kunnolla" niin sit aina repsahdan, yleensä ihan kunnolla. Ja paino vaan nousee vaikka seuraavana (tai viimestään sitä seuraavana) pääsis taas raiteilleen. Ahdistaa ihan todella eikä oo huvittanut täälläkään paljoa pyöriä.
Vaan yritän silti. Pakko nähdä se 91,x kuun loppuun mennessä!
 
HippuTAR
Mä kävin tänään vasta puntarilla, 110,6... Ei tästä taida tulla mitään. Mä syön liikaa ja en saa itteeni edes tohon kuntopyörän päälle, muusta liikunnasta puhumattakaan. Kuinka sitä voiki olla näin saamaton?
 
Heissan, täällä ollaan :) En oo vaan kerennyt käymään muuton vuoksi, olen ollut totaali puhki ja lapsella koulun vaihto yms. järjestelyä. Tänä aamuna paino oli 72 kiloa, ihan siltä varalta laitan tiedon että jos en huomenna aamulla muista/kerkeä punnita. Nyt on kolme viikkoa painon pudotusta takana, ja olen kolme kertaa rönsyillytkin syömisten kanssa. Kerta viikkoon siis. Muuten menen aika perustiukalla linjalla.
 
"Piu"
Hei ihmiset älkää nyt lannistuko! Olen vuodenvaihteesta asti käynyt juttujanne kurkkimassa, ja surukseni huomannut, että viestit harvenevat ja porukan motivaatio alkaa selvästi laskea :( Itsekkin tammikuun alussa harkitsin tänne tulevani mukaan, mutta eipä tämäkään porukka näköjään pitkälle jaksanut :( ÄLKÄÄ LUOVUTTAKO!!
 
  • Tykkää
Reactions: NUPPU78
[QUOTE="Piu";29636243]Hei ihmiset älkää nyt lannistuko! Olen vuodenvaihteesta asti käynyt juttujanne kurkkimassa, ja surukseni huomannut, että viestit harvenevat ja porukan motivaatio alkaa selvästi laskea :( Itsekkin tammikuun alussa harkitsin tänne tulevani mukaan, mutta eipä tämäkään porukka näköjään pitkälle jaksanut :( ÄLKÄÄ LUOVUTTAKO!![/QUOTE]

Kiitos kannustuksesta :) Itsekin hiukan huolestuneena seurannut porukan hiipumista tässä ketjussa...mutta älä huoli, mulla vielä paljon pudotettavaa ja meinaan kirjata tuloksia tänne vielä monia viikkoja :D Ja toivottavasti joku muukin!
 
[QUOTE="Piu";29636243]Hei ihmiset älkää nyt lannistuko! Olen vuodenvaihteesta asti käynyt juttujanne kurkkimassa, ja surukseni huomannut, että viestit harvenevat ja porukan motivaatio alkaa selvästi laskea :( Itsekkin tammikuun alussa harkitsin tänne tulevani mukaan, mutta eipä tämäkään porukka näköjään pitkälle jaksanut :( ÄLKÄÄ LUOVUTTAKO!![/QUOTE]

Tää tuntuu olevan enempi sääntö kun poikkeus, että alussa porukka on innoissaan ja hiipuu sitten. Harmi. Mutta sit on meikäläisiä, jotka jaksaa viikosta ja kuukaudesta toiseen täällä roikkua. Tosin loppu häämöttää tässä ketjussa jo mullakin. Mutta vain ja ainoastaan siks, että oon ihan kohta normaalipainoinen. Eli ei kaikki todellakaan luovuta. Ja onhan tää jo 7. kuukausi, eli onhan tässä jo porskuteltu (puolustuksen puheenvuoro).

Nyt vaan naiset sitkeästi eteenpäin. Periksi ei anneta!!!
 
Hirmuisen ihanaa syntymäpäivää Jellylle!! Ja kakkuakin vielä :p Kiitos, se menee mukavasti tässä kahvin kaverina!

Sen verran olis kommentoitavaa tuosta alkulistasta että mites se oli, pitäiskö nuo viikot taas "nollata" niin siis että tässä kuussa olis viikko 1, 2, 3 ja 4 vai montako niitä maanantaita tuleekaan? Ei tulis niin pitkää rimpsua jokaisen perään. Vaikka saapi olla noinkin, en sillä "valita", mietin vaan :)


Ja tuo ketjun hiipuminen..no, sitähän tässä on ollut havaittavissa mutta niinkuin Jelly sanoi, sit on niitä sitkeitä sissejä jotka jaksaa roikkua (ja osa heistä saa vielä hienosti jotain aikaankin, toisin kuin allekirjoittanut..) ja sitten tulee välillä uuttakin porukkaa. Ja tietty sittenhän ketjusta tippuu kun on saavuttanu päämääränsä, noin siis niinkuin painon suhteen :D
 
Onnea Nupulle kympistä! :heart: :flower:

Ja Jellylle syntymäpäivän johdosta :flower: :heart:

Multa jäi maanantaipunnitus kokonaan väliin. Tarkoituksella. Nyt alkaa nimittäin taas tuntumaan siltä, että ravaan puntarilla liikaa. Ei tämä 3 kertaa viikossa oikein ole "mun juttuni". Aion siis palata tammikuiseen suunnitelmaani ja punnata itseni seuraavaksi vasta kuukauden kuluttua. Sairaalapunnitukset tulee kyllä väkisinkin, mutta pyydän, että mikäli lukema on ihan on ihan ok (paino joko pudonnut max 1 kg/viikko, pysynyt samana tai noussut), he eivät kerro sitä mulle, vaan pitävät sen omana tietonaan maaliskuun ajan.

Aion kyllä käydä kotona vaa-alla, mutta en katso lukemaa itse, vaan pyydän miestä merkkaamaan sen ylös. Näin voin sitten jälkikäteen nähdä, että mitä siellä vaa-assa on tapahtunut. Ja jos saavutan maaliskuun aikana normaalipainon, niin sen haluan tietää...mutta muutoin haluan olla epätietoinen :D

Sunnuntaina oli pikkutyttöjen synttärit ja söin kakkua. Ja söin sitä vielä maanantainakin. Annoskoot olivat kyllä erittäin maltilliset...taisin kerrankin elämässäni herktella siten, miten ns. normaalit ihmiset harkuttelevat :O

Ja mikä ihan parasta...päätin, että tiistaina en enää herkuttele, eli katkaisen herkutteluputken ennen, kuin putki ehtii venymään viikon mittaiseksi. Ja se onnistui. TÄYSIN ilman ongelmaa. Ihan huippua. Uskomatonta! Keksit ja karkit on tuossa pöydällä, koko ajan ihan näkösellä. Ja siinä ne saa mun puolestani ollakin. Seuraavat herkut voin sitten maistella huhtikuussa.

Koska herkut eivät tuottaneet ongelmaa, kokeilin mitä tapahtuu, jos syön leipää. Ei tapahtunut mitään. Olen sopinut itseni kanssa, että leipä ei korvaa ateriaa ja piste. Ja että leipää syön maksimissaan 2 viipaletta per päivä. Ja piste. Eikä siitä neuvotella.

En usko, että tämänkään asian suhteen tulee enää ongelmaa.

Huippufiilis.

Olen aika varma siitä, että su-ma hiilarimättö (ei määrällisesti iso, mutta iso silti, kun sitä vertaa tämän vuoden muuhun syömiseen) on nostanut painoa. HETKELLISESTI. Mutta jos se paino on noiden päivien aikana noussut, niin ei se kyllä tästä enempää nouse, koska suunnitelmiini ei enää kuulu herkuttelut, vaan aion jatkaa taas tiukempaa linjaa. Suunnitelmiini kuului olla normaalipainossa maaliskuun loppuun mennessä, mutta nyt siis saattaakin käydä niin, että saavutan normaalipainon vasta huhtikuussa. Mutta jotenkin on nyt sellainen fiilis, ettei se haittaa. Minne se mun kiireeni on kadonnut!!???? :D Yleensä olen hti-mulle-kaikki-nyt-ihminen, mutta jotenkaan...no...en tiedä. Ei vaan ole nyt NIIN kiire. Ehkä siksi, että olen aivan 100% varma, että sen kuitenkin piakkoin saavutan. Saattaa tosiaan olla, että sen saavtus vie pari viikkoa pidempään, kuin mitä olin suunnitellut. Mutta kyllä se sieltä silti kovaa vauhtia tulossa on :D

On vaan niin hyvä fiilis :D
 

Yhteistyössä