:wave: olen elossa ja olemassa.
Tuskin tosin yhtään sen kevyempänä, kuin mitä viime näkemällä...vaan päinvastoin. Hupsis
Tarkkaa vaakalukemaa en tiedä, koska en aamusta muistanut vaa-alle pompata, mutta kyllä se valitettavasti jo siellä 73 kilon puolella on. Joten nyt pitää tehdä ryhtiliikkeen korjaus parempaan päin. Ja kovasti mielelläni sen teenkin, sillä en voi kehua olotilaani. Ei tämä hiilaripitoinen ruokavalio vaan yksinkertaisesti tunnu hyvältä. Olo on koko ajan kovasti nuutunut ja...no en tiedä. Ei vaan järin hyvä.
Tänään on siis taas hyvä päivä aloittaa ruokavalion järkeistämistä. Aamusta otin pari leipää ja kaakaota, joten mitään radikaalia muutosta en ole vielä tehnyt. Mutta aionkin aloittaa pitämällä taas tiukasti kiinni siitä, että syön niitä lämpimiä aterioita...se kun on taas hieman päässyt lipsumaan.
Olen palannut takaisin työelämään (pienesti, mutta kuitenkin) ja muitakin muutoksia elämään on tullut. Sekä hyviä, että vähemmän hyviä. Mutta näillä mennään, kun ei muutakaan voida
Aurinko paistaa päivä päivältä enemmän ja lämpötilat nousee. Lenkkeilyinto on taas nostanut hiljalleen päätään, joten eiköhän tämä akka kohtapuolin nosta takapuolensa sohvalta ja lähde lenkille. Jos ehdin...on meinaan projektia projektin päälle, kun iski pienoinen sisustusvimma
Normaalipaino on siis edelleen saavuttamatta ja sinne onkin nyt sitten taas pidempi matka, kuin mitä olin suunnitellut. Mutta eiköhän se vaaka kesään mennessä (kesä alkaa 1.6.) näytä jo normaalipainoa. En ole nyt tätä laihduttamista ajatellut, mutta eiköhän sitä ihminen laihdu ilman ajattelemistakin, kunhan vain vähän katsoo mitä suuhunsa tunkee
En taida enää ehtiä koneella lorvimaan kuten ennen, joten pahoittelen jo valmiiksi sitä, etten tule olemaan jatkossa järin aktiivinen. Mutta jos ketju pidetään edelleen pystyssä, niin tulen kyllä kuulumisianne lukemaan (ja tsemppaamaan Nuppua!) aina silloin, kun palstalle piipahtamaan pääsen