YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 7 ( 1.3-31.3.2014 )

mullakin menee viikot hyvin syömisissä,mut vkl.kun saapuu pe ja la tuottaa niiin tuskaa kun toiset syö karkkia,meinaan oon semmonen karkin ja suklaan ystävä,että oksat pois!

mut oonahan ollut syömättä nyt sen 2vk mitn.hyvää,eilenkin oltiin synttäreillä niin tein kotona jo sen päätöksen että mitn.en ota,enkä ottanukaan paitti teetä.

tsemppiä kaikille uuteen viikkooon,ite jännitän perjantain tulosta.
 
Hello ladies!
Täällä valvotaan. En ole ehtiny teille kirjotella yhtään, kun työ ja perhe vie kaiken energian.

68,6 kg näyttää vaaka. Joten piakkoin on haikeiden jäähyväisten aika. Mutta ei vielä tällä viikolla. Ens viikolla ehkäpä jo.... Hmmm.....
 
Terve taasen pitkästä aikaa. Viikossa lähtenyt nyt -900g eli paino oli aamulla 71 kg. Täytyy myöntää että repsuilua on ollut, ja olen lähinnä "soveltanut" dieettiä, mikäli tätä edes sellaiseksi voi kutsua:D No, elämäntapamuutos voisi olla parempi ilmaus, siis olen syönyt ihan kaikkea, mutta pienempiä eriä kerralla/harvemmin.
 
heissan! täällä ei tule sitten kunnon liikuntaa jumpilla käymistä sis harrastettua täl vk lainkaan,koska kävin ottamassa tatuoinnin ja liikuntakielto hikoomisen takia 2vk,joten ens vk loppuun menee mun jumpat:kieh:

ja se tietää sitä että painoo pysyy paikoillaan tuskin tippuukaan,mulla tuoa liikunta antaa niin lisäpotkua ja näkyy myös vaa alla....joten plaah,tän vk pe punnaus jää väliin,tai voinhan koto vaa alla kyl käydä.

vitsit mä oon niin ylpee itestäni jos vielä 2vk kestän herkuttelematta,koska oon niin herkkuperse,ja rakastan karkkia ja suklaata ja ne mun heikkous. sit oon kokonaiset 5vk ollut herkutta
 
kävin sitten kuitenkin kotona vaa alla,ja jes viikossa lähtenyt 1,3kg..miten voikaan olla mahollista!!! oon niin tyytyväinen et tästäkin saan vaan uutta tsemppiä itelleni,siis liikkunut en ole viime perjantain jälkeen,paitsi kävelylenkkejä tehnyt.

eli tnä paino oli aamulla sen 79,9kg...kun 3 vk sitten oli vielä 85,7kg...tuossa oli siis kyllä nestettä
 
  • Tykkää
Reactions: Almandiini
Kyllä on tää ketju mennyt niin hiljaiseksi, että täytyy varmaan etsiä joltain toiselta sivustolta aktiivisempi porukka :( Itse ainakin haluais jonkinlaista ajatustenvaihtoa, kokemuksia ja vertaistukea tämmöseen loppuelämän projektiin ja täällä se on aika vähäistä...eli jos joku haluaa tätä ketjua jatkaa ensi kuussa, niin paikka vapaana...tosi kivasti lähti alkuvuodesta käyntiin, mutta porukan vähetessä luonnollisesti jututkin vähenee. Minä jatkan projektia innolla ja uskon että parin viikon päästä mahdollisesti jo pääsen kaksinumeroiseen lukuun :) Toki päivitän tätä vielä nää pari maanantaita mitä tätä kuuta jäljellä!
 
Huomenta :) Vaaka näytti äsken 102 kg, en voi muuta kuin ihmetellä :O Okei, suunta on alaspäin mutta kovin hitaasti mennään...päivän kalorit n. 1000 kalorissa, joskus alle ja joskus päälle, säännöllinen syöminen 5 krt päivässä, herkuttelupäiviä en pidä juurikaan. Liikuntaa muutamia kertoja viikossa vesijuoksua, työmatkapyöräilyä, kahvakuulaa...tuntuu siltä, että paljon teen tän jutun eteen ja palkinto on aika laihan oloinen :( no näillä mennään taas, mukavaa viikkoa muille...jos täällä enää ketään pyörii :)
 
Minä oon ainaki! Tänään jätän kyllä punnituksen suosiolla väliin. Viikolla oli tosi hyvä lukema vaa'assa, mutta kysymys kuuluukin: miten pilata hyvin mennyt painonpudotus viikko? -Menemällä sunnuntai iltana pitsalle ja syömällä KOKO pitsan... Jo olosta tuntee, että turvottaa niin pirusti, joten en mee päivääni pilaamaan vaa'alle. Mut mä nyt punnitsen sit ens maanantaina taas viralisesti ja toivon, et tää pyöris vielä. Mulla tiedän et innostus hiipuu, jos eioo mitään "syytä" tasasesti punnita ja yrittää saada alaspäin... :/
 
Viimisetkin jättäneet tämän ketjun :( eli maanantaina vielä merkkaan ainakin oman tulokseni ja siitä eteenpäin olkoon tämä sitten vaikka herran hallussa :) Mukavaa oli lukea muiden kokemuksia onnistumisista ja välillä myös jakaa epäonnistumisia, toivottavasti jokainen pääsee tavoitteeseen ja jatkaa elämää ehkä hieman terveellisemmällä linjalla...minä ainakin teen näin :)
 
Mä olen täällä. Olen olen. Ja en ole. Kun en siis ehdi mitään kirjotella enää, kun oon tän työn kanssa niin naimisissa, ettei mulla ole omaa aikaa enää ollenkaan. Ja sitten kun on joku satunnainen vapaapäivä, niin mulla on tyyliin kuus koneellista pyykkiä pestävänä ja sitä sun tätä muuta hoidettavaa.

Rakas harrastuskin on kärsinyt kovasti, kun oon aina iltasin töissä. Höh.

Laihiksen suhteen ollaan tavoitteessa. Siis sikäli tavoitteessa, että ma-aamuna painoin 68 tasan. Ja se tarkottaa, että mä oon normaalipainoinen. Muutaman kilon vielä pudottelen, joku 64-65kg olis sellanen sopiva.

Älkää nyt kumminkaan lopettako, vaan koittakaa pitää tää ketju hengissä. Ja tsempatkaa toisianne. Mäkin lupaan käydä teitä tsemppaamassa, vaikken enää tänne puntaroikaan.

Ootte olleet mulle korvaamaton tuki ja turva tässä taistelussa. Kiitos teille siitä :flower:

Mä soisin tän projektin jatkuvan vielä kumminkin. Käyn kurkkimassa....

Pitäkää huolta itsestänne:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: NUPPU78
Joo, kyllähän mä tätä voisin pitää pystyssä, mutta ei kauheesti oo mieltä jollei täällä muut huutele...yksinäisen satakiloisen taistelu kiloja vastaan :) voinhan mä käydä väliaikatietoja tänne ilmotteleen, mut luulen et hakeudun esim. kiloklubin foorumille tai jotain :) Ja koska mulla matkaa tavoitteeseen vielä ainakin 15 kg, niin tää projekti jatkuu vielä ja pitkään... ja kun kyseessä elämäntapamuutos, niin täähän jatkuu loppuun asti :)
 
Heissan! Olin itse pari vuotta sitten painoa pudottaessa aktiivisempi vastaavassa ketjussa, mutta nyt ei ole mitenkään ollut aikaa :( Painon pudotus jatkuu edelleenkin, nyt tasaisen hitaasti mutta varmasti. Keskiviikkona, joka siis on viikkopunnituspäiväni, paino oli 70,5 kg. Puoli kiloa on viikossa vierähtänyt alaspäin, nyt onkin jännää että pääseekö vielä ens keskiviikkona uudelle kymmenluvulle. Tsemppiä kaikille jatkoon, älkää luovuttako!
 
Huomenta! Painoa nyt 101,3 kg eli alaspäin mennään :) muutan illalla tän ketjun otsikkoa poistamalla noi päivämäärät...ja koitan jatkossa aina silloin tällöin nostella tätä näkyville ja jos joku haluaa painoaan ilmoitella niin niitäkin voin ylös laittaa :) kiitos kaikille tuesta ja mukana olosta, vielä minäkin jonain päivänä saavutan tavoitepainoni :)
 
Oon omalta osaltani pahoillani ketjun hiljenemisestä, oma syy on junnaus mikä vaan kestää enkä saa itseäni ruotuun millään. Eli painossa ei ole tapahdu mitään.
Kun vaan tajuis että jo pienillä muutoksilla siihen siis saattais saada sitä miinusta mutta kun ei. Eihän tää masistelukaan auta,jotain olis tehtävä.

Mutta hyvää kevättä kaikille joka tapauksessa, käyn kuitenkin vilkuilemassa ketjua ja voin yrittää välillä muutaman sanasen naputellakin.
 
No voi harmi. Miten saan itteni pysymään ruodussa, kun kukaan ei "tarkkaile" tippuuko mulla paino vai ei... No, jospa se oma motivaatio alkais olla niin kohillaan, et pysyis suunnitelmissa pysyvästä elämänmuutoksesta, jolla saa painon putoamaan. Tän aamun paino oli 87,1, joten tällä hetkellä suunta on oikea. :) Tsemppiä kaikille painon kanssa taisteleville jatkossakin, kyllä tää vaan on pirun pitkä ja kivinen tie. *hali*
 
Hyvin menee täällä:wave: Toivottavasti ketju jatkuu, vaikka sitten poistamalla päivämäärät :) Käyn huomenna ilmoittamassa viikkopudotuksen. Hyvä mun on täällä käydä viikottain ilmoittamassa, että pysyy jonkinlainen kuri ja kontrolli korvien välissä :D
 
"hannastiina"
Hei! Pidä Nuppu tää pystyssä huhtikuu vielä ainaki. Oon nyt viikon ajan käyny täällä lueskelemassa ja aatellu et huhtikuussa lähden mukaan. Itellä aika samat mitat ku sulla alottaessa nyt on paino sen 107.2kg ja pituutta 173cm. Hienosti ootte kyllä saanu painoa pudotettua. Kiinnostas tietää esimerkkejä minkä laista ruokavaliota ootte ylläpitäny? :) Herkut on mulla ne kailen pahan alku ja juuri ja sutte ongelma on lyös se että oon hyvin nirso ruuan suhteen. Nyt oon pakottanu itteni syömään kasviksia enemmän. Ja lohi ja tonnikala onneksi maistuu kans. Ja aamupalan oln kans ottanu pakolliseksi koska se tahtoo helposti mulla jäädä. Veden juonti menee onneksi jo aika helpolla ku oon nyt kolme viikkoo sitä opetellu. Paino oli 109.2 sillon ku alotin.
 
:wave: olen elossa ja olemassa.

Tuskin tosin yhtään sen kevyempänä, kuin mitä viime näkemällä...vaan päinvastoin. Hupsis :D

Tarkkaa vaakalukemaa en tiedä, koska en aamusta muistanut vaa-alle pompata, mutta kyllä se valitettavasti jo siellä 73 kilon puolella on. Joten nyt pitää tehdä ryhtiliikkeen korjaus parempaan päin. Ja kovasti mielelläni sen teenkin, sillä en voi kehua olotilaani. Ei tämä hiilaripitoinen ruokavalio vaan yksinkertaisesti tunnu hyvältä. Olo on koko ajan kovasti nuutunut ja...no en tiedä. Ei vaan järin hyvä.

Tänään on siis taas hyvä päivä aloittaa ruokavalion järkeistämistä. Aamusta otin pari leipää ja kaakaota, joten mitään radikaalia muutosta en ole vielä tehnyt. Mutta aionkin aloittaa pitämällä taas tiukasti kiinni siitä, että syön niitä lämpimiä aterioita...se kun on taas hieman päässyt lipsumaan.

Olen palannut takaisin työelämään (pienesti, mutta kuitenkin) ja muitakin muutoksia elämään on tullut. Sekä hyviä, että vähemmän hyviä. Mutta näillä mennään, kun ei muutakaan voida :)

Aurinko paistaa päivä päivältä enemmän ja lämpötilat nousee. Lenkkeilyinto on taas nostanut hiljalleen päätään, joten eiköhän tämä akka kohtapuolin nosta takapuolensa sohvalta ja lähde lenkille. Jos ehdin...on meinaan projektia projektin päälle, kun iski pienoinen sisustusvimma :D

Normaalipaino on siis edelleen saavuttamatta ja sinne onkin nyt sitten taas pidempi matka, kuin mitä olin suunnitellut. Mutta eiköhän se vaaka kesään mennessä (kesä alkaa 1.6.) näytä jo normaalipainoa. En ole nyt tätä laihduttamista ajatellut, mutta eiköhän sitä ihminen laihdu ilman ajattelemistakin, kunhan vain vähän katsoo mitä suuhunsa tunkee :)

En taida enää ehtiä koneella lorvimaan kuten ennen, joten pahoittelen jo valmiiksi sitä, etten tule olemaan jatkossa järin aktiivinen. Mutta jos ketju pidetään edelleen pystyssä, niin tulen kyllä kuulumisianne lukemaan (ja tsemppaamaan Nuppua!) aina silloin, kun palstalle piipahtamaan pääsen :)
 

Yhteistyössä