YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 7 ( 1.3-31.3.2014 )

mun ruokavalioon kuuluu: paljon raejuustoa ja tonnikalaa sekotettuna,menee yleensä lounaaksi tai iltapalaksi. sit syön ihan tavallista ruokaa yleensä päivällisaikaan,ja joskus viel santsaankin.herkkuja e oo syönyt nyt 5vk,siis ihan tajuttoman pitkä aika meikäläiselle,jolla meni ennen kilo irttareita vkl. ja ruisleipää menee 2-5palaa päivässä ja päällä on muutakin kuin voita. aamuisin syön jtn.rahkaa ja kiisseliä,tai leipää ja hedelmän+teetä ilma sokeria.

kasviksia ei kuulu mun ruokavalioon paljookaan,,ja niitähän pitäisi,mut en oo ikinä tykännyt oikein niistä,ja varsinkaan itse valmistaa.

toiv.ketju pysyy koossa!!! nyt kun olisi paljon porukkaa liittymässä mukaan,itse käyn aktiivisesti lukemassa täällä.
 
No niin, pääsin hieman riman alle eli paino oli aamulla 69,9 - jeee! Tästä on hyvä jatkaa, ei mitään kiireitä painon pudotuksen kanssa. Syön suht normaalisti, ja välillä vähemmän, välillä enemmän. Liikun aika reippaasti lenkkeillen tai kuntopyörällä, 2-3 kertaa viikossa sekä päivittäin normit kauppareissut jne. kävellen.
 
No niin kaverit :) Otsikko päivitetty ja lupaan tätä vielä pitää pystyssä...merkkaan jatkossa aina paino nyt ja vaikka päivämäärän milloin punnittu ja jokainen ilmoittaa kun katsoo tarpeelliseksi. Itse ilmoittelen edelleen maanantaisin :) ja kivaa, jos saadaan uudetkin mukaan...lisäsin sinne jo Hannastiinan, onko OK?
Nyt vaan keskustelua kehiin ja jakamaan kokemuksia :) Täällä sairastetaan vatsatautia...toistaiseksi vielä vain tyttö taudissa...kattellaan kui muijan käy :)
 
Millä kummalla tuon motivaation sais kohdalleen? Peilistä katsoo kauhea ja ällöttävä valas mutta sekään ei auta: / Tiedossa olis vaikka mitä ihania vaatteita jne. jotka sopis jos en olis tämmöne :( mutta ei. Puhumatakaan terveysasioista. Miksi?
 
Huomenta! Paino tänään 100,9 kg, kyllä tuntuu matka pitkältä tonne alle sataan kiloon....mut hitaasti ja varmasti taitaa olla se kestävin tie :) nyt kohti uutta viikkoa! Fat&lacy, kyllä mullakin motivaatio välillä niin hukassa kun olla voi...koitan aina ajatella positiivisesti ja löytää sen jonkun oljenkorren sieltä, että miksi...ei oo helppoa, mut kuitenkin niin palkitsevaa...sitten joskus :) Tsemppiä!
 
Nuppu, miten päivitit otsikon olemaan, kun mulla ei näy mitään muutosta? Ei tosin näy painossakaan, plussaa on tullut viikon aikana, joten en nyt pahemmin huutele :D Palailen astialle kun jotain taas OIKEESTI tapahtuu:kieh:
 
"Sadie"
No täällähä on ketju hiljentyny ja porukka vähentyny.. hö.
F&L, noi sun kirjotukset tuntuu niin mun omilta, välillä pitää oikein miettiä oonko ne ite kirjottanu :D
No joo, mulla taas yritys alko tänää. Saa nähä kuinka muijan käy, jaksaisko sitä enemmän ku 2 päivää? Meillä juhlat tiedossa kolmen viikon päästä ja mun vakaa aikomus on nyt päästä siihen, että silloin puntariin piirtyy 8 alkava luku..
 
"hannastiina"
Hei! On ok että lisäsit minut jo. Paino sama kuin aiemmin ilmoitin. Viikonloppu meni huonoissa merkeissä kun tuli sorruttua vanhoihin tapoihin ja jämähdettyä sohvan nurkkaan. Nyt ajattelin pysyä tiukasti ruodossa. Saisi vähän kevyemmän mielen pääsiäiseen ja vähän sitä ehtisi vielä painokin keventyä. Oliskos kellään mitään ideoita kevyihin ja hyviin pääsiäis herkkuihin?:) Vieraita tulossa niin pitää koittaa laittaakkin jotain. Liikunta on jäänyt nyt liian vähälle, toisin sanoen olemattomiim
Normaalisti käyn pari kertaa viikossa vakiovuoroilla liikkumassa ja pelaamassa sählyä tai sitten ollaan salilla. Mutta nyt on nekin jäänyt väliin työvuorojen takea ja ei ole tullut käytyä yksin tekemässä mitään. Onneksi on kevät se piristää mieltä ja lenkki ilmat alkaa olemaan aivan mahtavia. Josko se tästä lähtisi täälläkin.
 

Yhteistyössä