Hakutulokset

1. JellyJolly

YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 6 (1.-28.2.2014)

:hug: Miinusta kumminkin viime viikkoon, eikö? Tsemppiä tälle viikolle! Loma painaa kohta päälle, ammennat siitä voimaa itselles. Hyvä tästä vielä tulee!
  2. JellyJolly

Huomenet kaikille! Pari uutta nikkiä ilmaantunut sen jäkeen, kun oon viimeksi kirjottanut. Teretulemast munkin puolesta!:flower: Viikko oli kohtuu kiireinen ja keskivertoa stressaavampi. Hieno huipennus oli pejantaiset vanhojen tanssit. Poika oli oikein komea ja tanssiparinsa nätti kuin...
  3. JellyJolly

Mua kans houkuttelis uusien vaatteiden hankinta. Nyt olis hyvä syykin, kun joutuu omissa vaatteissa olla töissäkin, niin olis kiva, kun vaatteet olis suunnilleen sopivan kokosia (mitä suurin osa mun vaatteista ei tällä hetkellä siis ole) ja siistejä. No, rahaa ei ole.Joten köyhäinapuun on...
  4. JellyJolly

"Onnea muillekin pudottaneille ja tsemppiä Jellylle, joka jälleen plussalla" :D Ja mähän en kilojani selittele. Mutta jos ihan vähän kumminkin ;) Mulla on siis kalorit olleet aika niukat kautta linjan. Syön 2-3 krt päivän aikana ja reipasta kävelyä tms. n tunti päivässä. Nyt mun on siis työn...
  5. JellyJolly

Jep. Hyvä, että muilla edes kulkee. Mulla pa*kalle viikolle pa*ka tulos. Vaaka näytti tänä aamuna 72,5kg eli reippaasti plussaa taas! Mulla on hyvät selitykset, mutta aikaa ei nyt oo selitellä. Pitää lähtee töihin. Tästä viikosta tulee hyvä, ainakin parempi kun viime viikko. Palaillaan!!
  6. JellyJolly

Palelee, kolottaa ja pakottaa. Räkää, räkää, räkää ja vielä vähän räkää! Ja ankara ketutus! Mietin tota viimestä ja tätä pöhöttynyttä oloa ja tajusin, että menkathan on tulossa... Eli sitäkin se on osaltaan varmasti ja tätä tautia tietty. Leipoessa menny aamupäivä. Nyt on leipää taas...
  7. JellyJolly

Oliver ja Tiitus -nimistä

Molemmat ok. Mun ääni menee Tiitukselle. Tunnen veljekset Justus ja Tiitus.
  8. JellyJolly

Älä nyt. Heti ku kielsit ja mä tietty kieltämisestä intaantuneena koitin vielä kerran kiellon päälle, niin johan onnistu!!:laugh:
  9. JellyJolly

Joten koitetaas kerran vielä.... Eilen tein siis ekan työvuoron uudessa työpaikassa, joka on tykkänään uus aluevaltaus mulle. Kevyt kymmenen tunnin vuoro tälleen "pehmeäksi laskuksi" ;) Mä hain tuolta siis äloman sijaisuutta, en saanut sitä, vaan mulle tarjottiin satunnaisia...
  10. JellyJolly

Tää palsta vihaa mua! Yritin jo illalla avautua teille. Ja nyt uudestaan... Ja viestit vaan "katoaa" jonnekin |O
  11. JellyJolly

Mä tiedän, että näiden on tarkotus vaan provosoida,eikä näihin sais lähtee, mutta mikä hitto siinä on, ettei voi antaa olla?! Jos me halutaan harrastaa näitä läskien vertaistukiryhmiä, niin keltä se on pois? Ja joo... Ei kiitos! Ei mitään noista. Ja huutelijallekin oikein kivaa kevättä! Kesää...
  12. JellyJolly

Huomenta! F&l Sun täytyy kokeilla, ei tiedä muuten. Joku täällä ketjussa sitä jossain kohti kehui (en muista enää kuka :ashamed:), että on hyvä systeemi, mutta tosiaan kokeile, niin tiedät. Chef hienoja kuvia. Melkein jo harmittaa, kun ei tullut otettua niitä "ennen"-kuvia sillon syksyllä...
  13. JellyJolly

Huomenta! F&lKaalilaatikko on mun mielestä ihan jees ruoka, varsinkin jos mittasuhteet on kohdallaan, eli kasvikset pääosassa, ei se liha. Ja se lihakin jotain vähän kevyempää, ei välttämättä rasvasinta sika-nautaa (mä en tosin edes tiiä,mitä kaupan jauhelihoissa on rasvaprosentit, kun meillä...
  14. JellyJolly

HippuTAR Miksi leipää ei saa syödä? Miten olis tilale vaikka kananmuna? Oliks tää nyt joku sulle tehty ruokavalio vai joku oma kokeilu?
  15. JellyJolly

71,5kg ja flunssa sen ku pahenee. Chefille :hug: mikä sitten surettaakaan.
  16. JellyJolly

Joo olihan mulla, mutta kyllä mä töitäkin tein ajatustyötä ja mielenhallintaa varsinkin. Sen ekan kk:n aikana ei ollu näitä terveysjuttuja vielä. Ja edelleen se on todentamatta,mikä mua vaivasi (tai ehkä vaivaa edelleen?), laihtuminen on ainakin loppunut, tai hidastunut merkittävästi, vaikka se...
  17. JellyJolly

voiko päivä tukholmassa risteilylle lähteä ilman passia?

Voi mennä ilman passia.
  18. JellyJolly

kuinka nopeasti laihtuu

Mä en ole ruoka-asiantuntija (todellakaan!), mutta painonpudottaja mäkin. Proteiinin lähteenä mulle tulee ekaks mieleen liha, kala, kananmuna esim. Ei mikään jugurtti. Mutta joo, kerroit painon,muttet pituutta. Varmaan eri tahtiin laihtuu 170cm pitkä 80-kiloinen, kun 150cm pitkä 80-kiloinen.
  19. JellyJolly

Me luistellaan järven jäällä. Ei voi kunnossapitoonkaan vedota, kun se on omalla vastuulla. Paitsi miehen veli sitä käy kolaamasssa lumesta puhtaaksi ihan hyvää hyvyyttään, että saa penskat luistella. Mä kans ootan jo kevättä, inhoon kylmää...
  20. JellyJolly

Eikä siihen plusviikkoonkaan kuole,kunhan ei jää tuleen makaamaan:wave: Onkohan musta edes ulos. Niin räkänen olo. Joka paikkaa kolottaa. Sitä paitsi, flunssassa liikunta voi olla vaarallista. Voi vaikka pumppu pettää (selityksiä, selityksiä kohta lähden)??

Yhteistyössä