Ylipainoisten laihdutusryhmä 1.4.2014 ->

Tässä nyt uusi ketju, kun ei sitä otsikkoa näköjään saakaan muutettua :) Jatkoa siis tälle ketjulle:

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2335807-ylipainoisten-laihdutusryhma-vol-7-1-3-31-3-2014-a/

Edelliset ketjut:
VOL 1.
VOL 2.
VOL 3.
VOL 4.
VOL 5.
YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 6 (1.-28.2.2014)


Uusia pudottajia otetaan mielellään mukaan!

Mukana menossa tällä hetkellä:

Almandiini pituus 161,5cm aloituspaino 76 kg
viikko 7 74,9 kg
viikko 8 73,3 kg
viikko 9 72,0 kg
viikko 10 -
viikko 11 71,0 kg
viikko 12 -
viikko 13 70,5 kg
Paino nyt 69,9 kg

chef pituus 163,5cm aloituspaino 82 kg
viikko 1 -
viikko 2 -
viikko 3 -
viikko 4 75,6 kg
viikko 5 75,0 kg
viikko 6 73,3 kg
viikko 7 72,5 kg
viikko 8 71,0 kg
viikko 9 -
viikko 10 71,3 kg


Daria Natalia pituus 168cm aloituspaino 110,2 kg

Fat&lazy pituus 168cm aloituspaino 93 kg
viikko 1 92,2 kg
viikko 2 92,6 kg
viikko 3 -
viikko 4 92,2 kg
viikko 5 -
viikko 6 92,0 kg
viikko 7 -
viikko 8 92,0 kg
viikko 9 -
viikko 10 92,1 kg
viikko 11 91,6 kg

Hannastiina pituus 173 cm aloituspaino 109,2 kg
Paino nyt 107,2 kg

HippuTAR pituus 166cm aloituspaino 112 kg
viikko 1 112,0 kg
viikko 2 112,7 kg
viikko 3 111,8 kg
viikko 4 -
viikko 5 112,3 kg
viikko 6 110,6 kg
viikko 7 -
viikko 8 -
viikko 9 110,6 kg


Menopituus 185cm aloituspaino 116 kg
viikko 4 112 kg
viikko 5 114 kg
viikko 6 112,5 kg
viikko 7 111 kg
viikko 8 -
viikko 9 -
viikko 10 -
viikko 11 113 kg

mööh pituus 160cm aloituspaino 92,7 kg
viikko 1 91,4 kg
viikko 2 89,8 kg
viikko 3 90,2 kg
viikko 4 88,6 kg
viikko 5 -
viikko 6 90,6 kg
viikko 7 88,6 kg
viikko8 -
viikko 9 91,1 kg
viikko 10 89,2 kg
viikko 11 89,5 kg
viikko 12 -
viikko 13 -
Paino nyt 87,1 kg
Paino 14.4 86,6 kg


NUPPU78 pituus 171cm aloituspaino 112,8 kg
viikko 1 110,6 kg
viikko 2 108,8 kg
viikko 3 108,2 kg
viikko 4 107,2 kg
viikko 5 106,7 kg
viikko 6 105,2 kg
viikko 7 103.7 kg
viikko 8 103,1 kg
viikko 9 102,7 kg
viikko 10 103,3 kg :kieh:
viikko 11 102,4 kg
viikko 12 102,0 kg
viikko 13 101,3 kg
Paino nyt 100,9 kg
Paino 14.4 99,2kg

Peachie 167 cm aloituspaino 80 kg
viikko 7 79.5 kg
viikko 8 78,0 kg

Pieni Tytön Tylleröinen 172cm aloituspaino 84 kg
viikko 4 81,8 kg
viikko 5 -
viikko 6 82.3 kg
viikko 7 -
viikko 8 -
viikko 9 85,7 kg
viikko 10 81 kg
viikko 11 79,9 kg
viikko 12 -
viikko 13 79,3 kg
Paino nyt 79,1 kg
Paino 11.4 78,9 kg
Paino 18.4 77,6 kg


Sadie pituus 169cm aloituspaino 90.9 kg
viikko 2 93,7 kg
viikko 3 -
viikko 4 93,4 kg
viikko 5 92,8 kg



Ketjussa onnistuneet 2014


JellyJolly pituus 165cm aloituspaino 83,5 kg
viikko 1 73,8 kg
viikko 2 73,2 kg
viikko 3 71,6 kg
viikko 4 72,0 kg
viikko 5 71,5 kg
viikko 6 72,5 kg
viikko 7 70,8 kg
viikko 8 69,8 kg
viikko 9 69,3 kg
viikko 10 69,8 kg
viikko 11 68,6 kg
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa kun saadaan uusia mukaan :) Tervetuloa Daria Natalia
Lisään sun tiedot listaan!
Omiin fiiliksiin...pari päivää elämäni kamalimman vatsataudin ja 39 asteen kuumeen jälkeen osaa taas arvostaa omaa terveyttä ja jaksamista...parin kilon pudotus vuorokaudessa ei tunnukaan yhtään kivalta :( Toivottavasti muut ootte terveitä, kyllä minäkin täältä vielä nousen :)
 
"Sadie"
Huomenta!
Fiilis eilisen jälkeen on mahtava, syömiset meni ihan putkeen ja vettäkin tuli tarpeeksi juotua :). Joo, tiedetään, yksi päivä vasta takana, mutta.. on niin hyvä fiilis! Illalla teki niiiiin paljon mieli meetwurstijuustoleipää, kun mies sitä vieressä mutusti. Mutta sain oltua, tavallisesti olisin heti antanu periksi ja ajatellu, että "ei ny yksi pala haittaa".
Tämä päivä aloitettu puurolla, marjoilla, vedellä ja kahvilla.
Koitetaas nyt saada elvytettyä tätä ketjua!:)
 
"hannastiina"
Argh. Kirjoitin puhelimella pitkät pätkåt vahingossa siihen vanhaan ketjuun. Mutta en nyt saa sitä tällä kopioitua tänne. Mutta lyhykäisyydeessään paino nyt sama 107.2kg ja viikonloppu meni huonoissa merkeissä. Usko parempaan on kova! Mutta jotenkin tuo motivaatio on hankalaa saada pidettyä yllä vaikka palkinto laihtumisesta olisi tosi mahtava. Tuntuu vain niin turkasen hitaalta tämä homma.
 
täälä tullut juhlittua pe ja mässättyä vaikka ja mitä pe la su...et siinä 3päivän satsit! ja siis meni pitsaa,karkkia,ja kaikkea kiellettyä!!

no kävin silti vaa alla tnä aamulla ja puoli kiloa tullut onneksi vain lisää...perjantaihin mennessä kun ne oon saanut tiputetttua niin hyvä!!!

mulla oli eilen personal trainerin kans hetki kuntosalilla,jossa laadittiin mulle oma ohjelma,aivan mahtavaa! nyt voin siis käydä sielläkin,ei aina tarvii jumppailla.'

näin mulle sanottiin et kun haluaa laihtua on aerobinen liikunta/jumppa tehokkaampaa,ja sitä max 2krt/vk+ kuntosalia,et 3krt/vk vähintään.
ja 70% tulee ruoista ja 30% liikunnasta.

eilen tuli sit mentyä se ohjelma läpi,ja nyt on paikat kipeet! suosittelen ihmeessä teille muillekin,jos ei teitä kuntosali muuten kiinnosta,mut sit kun joku tekee sulle oman ihjelman ni se on helpompaa ja hyödyllisempää!

tsemppiä! ihana auringonpaiste,nyt siivoon!

tervetuloa uudet!!
 
Mulla on nyt iskenyt laiskamato, sain sellaisen lääkityksen jonka sivuoireena on ruokahalun lisääntyminen ja sen kyllä huomaa :( Plus että tässä kuussa on ollut kahden vanhimman lapsen syntymäpäivät ja kaikenlaisia asioita hoidettavana, vaikuttaa heti motivaatioon niin ettei jaksa tarkkailla syömisiään.

Otan nyt jatkossa viikkopunnituspäiväksi maanantain, ehkä se helpottaa jatkoa ajatellen, kun ei ole keskellä viikkoa. Nyt on kuitenkin plussaa tullut ja olen taas yli 70 kiloa ja vihainen. Mutta jospa tämä taas tästä, tsemppiä kaikille!
 
En tiiä mistä johtuu, mutta mulla on niin hyvä fiilis :p jotenkin nyt niinku ekaa kertaa tän projektin aikana näen itekin pienen muutoksen kropassa ja varsinkin vaatteissa...ja toki tää siirtyminen kaksinumeroiseen lukuun tuntuu kans aika hyvältä, vaikkakin sen sai aikaan vatsatauti...mutta ne pudonneet kilot ei oo tullut takaisin, joten ehkä oon tehny joteski oikein :) Innolla odotan "virallista" maanantain tulosta...tänään meinaan muuten yllättää ja syödä ihan oikeen jäätelön...lupasin tytölle päivällisen jälkkäriksi jätskit kioskilta, joten pakkohan mun on itekin sellanen syödä :D Tsemppiä kaikille, kesä tulossa ja jokainen herkku jonka jättää syömättä on eteenpäin :hug:
 
"hannastiina"
Varmasti motivaatio kasvaa kun huomaa itsekin muutoksen muaalla kuin puntarissa. Jotenki se muutaman kilon kevennys puntarissa ei tahdo riittää mulle. Nyt pitää vaan jaksaa tsempata niin et tuloksia alkaa tosissaan näkyä! Mutta eikös se alku aina oo hankala.
 
mun päivän saldo 78,9kg...siis ei vitsi,vaan 200g tippunut taas viikossa!!!:kie

onx mulla ylikuntoa eli säästöliekeillä...vai miks ei oo tippunut enempää...syömiset on ollut tosi hyvin,ja liikkunut oon 4 krt jumpilla+pyöräilyt

no ens pe taas odotellessa,ja sit jos ottas sillon mitatkin,viikko sitten otin mitat.

juu se on ihanaa kun huomaa vaatteet löystyy päällä,vaikka vaa an numero ei paljoohievahdakaan...se on sitä kiinteytymistä
 
Heippa kamut!
Hyvä, kun ootte saaneet uuden ketjunkin vielä pystyyn. Älkää antako periksi, kesä ja bikinikausi lähestyy uhkaavasti ;)

Ja voin kertoa, että tää kevyempi elämä on niin kivaa, että kyllä tätä kannattaa tavoitella. Mä en ole nyt hetkeen puntaroinut, mutta joku 66-67 kiloa sitä painoa on, eli projekti jatkuu edelleen, vaikka ei sellasella intensiivisyydellä kuin aikasemmin, nyt kun se himoittu normaalipaino on jo saavutettu.

Sain uuden (vakituisen!!!) työpaikankin. Se on sellanen paikka, mihin hain jo neljä vuotta sitten, mutten sillon päässyt. Nyt tarjottiin töitä ilman erillistä hakemista. Esimies pyysi käymään ja kun menin paikalle, hänen ilme oli aika... Odotti siis varmaan sitä 100-kiloista, joka olin sillon kun viimeksi kävin. Hetken jo mietin, että läskienkö takia ei mua silloin aikanaan ottanut töihin, mutta sitten tajusin, että mehän oli paikasta jo sovittu puhelimessa ennen kuin mua näki, eli... Kovasti kehui, että näytän niin hyvältä ja terveeltä. No, ehkä se sit on niin. Kesäkuun alussa aloitan siellä, kun mulla on nykyiseen työpaikkaan tehty määräaikainen soppari toukokuun loppuun. Pääsisin siitä kyllä irti, mutta en halua heitäkään jättää pulaan ja saatiin nyt sovittua tämä näin, niin kaikki osapuolet on kai tyytyväisiä. Mä ainakin olen :D

Mutta tyttäret, uskokaa itseenne ja uskokaa tähän projektiin. Mäkin uskon teihin.

ps.F&lmä olen sitä mekkoasiaa aina välillä miettinyt... vai jokohan se on liika suuri... Kesä tulee ja juhlat myös
 
Sen verran vielä huikin, kun kattelin tuota listaa, että NUPPU wow! Ihan kohta alle 100kg! Ja oli siellä muillakin pudotusta... Hienoa!

Pitäskö mut muuten poistaa tuolta listalta? Vai tehdäänkö sellanen "onnistujat"-lista... meinaan niin ku noissa odotuspuolen ketjuissa on aina sit listattu niitä, jotka on jo synnyttäny, kun osa vielä odottaa.... Meinaan nimittäin, että kohta on meitä tavoitteen saavuttaneita muitakin, ihan niin ku listaksi asti :D (Pullahan poistui normaalipainoisena jo ennen mua)...
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76 ja emmiina
Kiva JJ että käyt ainakin tsemppaamassa muita tääl :)
Mikäs koko sulla nyt on käytössä? Noista mekoista sekin pienempi on Great girls koko 38.
Ymmärrän jos haluat ostaa mieluummin kaupasta uuden tai vaikka kirpparilta, sieltäkin voi löytää hienoja mekkoja, plussana se että oikeesti näkee livenä mitä on ostamassa eikä tarvi postikuluja ajatella.

Itellä jumii edelleen, kiva tietty ettei oo ainakaan noussut mutta kun se ei laskekaan : /
Viikko menee aina niin nopsaan että vaikka ajattelisin jotain liikuntaa yrittäväni niin ei sitten ehdi/jaksa/viitsi kuitenkaan kun miettii että ehtii huomennakin...
Ja se ruokapuoli. Viikonloppuna tuli ihan rehellisesti mässättyä ja kunnolla. Oli illanistujaiset ja herkkuja ihan liikaa.
 
Heippa kamut! Pudoin kärryiltä jo aikaa sitten mutta nyt oli pakko kirjoitella tänne kun huomasin ketjun :).

Upeasti on kiloja tippunut :) itseltänikin on kiloja lähtenyt -10kg ja homma jatkuu, mulla vaan nyt semmonen juttu et testasin plussan raskaustestiin lauantaina joten nyt saa kilot mennä ihan omaa tahtia pois ;), mutta saattaa olla painon pudotuksella osuutta asiaan että raskauduin vihdoin :).

Tsemppiä tytöt!:D
 

Yhteistyössä