Hakutulokset

  1. S

    Terolut (tai muu keltarauhas valmiste) ja ovulaatio

    Eli kysyisin kaikilta joilla kokemusta keltarauhashormoni lisästä, että mikä kp teillä on ollut ovulaatio kuurin aikana ja mikä kp se oli ennen kuuria?
  2. S

    Oireettomuus/oireet ovulaation jälkeen?

    Kyselisin siis miten muilla on aivan raskauden alkuviikot lähtenyt käyntiin ovulaation jälkeen? Itsellä on aikaisemmissa kierroissa oireita ollut vaikka millä mitalla ja aina kierto on päättynyt kuukautisiin. (Rintojen arkuus on alkanut aina heti ovulaatiopäivänä). Tämä kierto tuntuukin olevan...
  3. S

    Opintojen ja lapsen sovittaminen yhteen? Miten teillä on onnistunut?

    Täällä aktiivista yritystä takana parisen kuukautta ja kaikki suunniteltuna etukäteen mikäli kesän aikana tärppäisi. (rahat, asuminen, koulut, työt jne)Tällä hetkellä ajatukset kuitenkin aivan sekaisin ja kysymyksiä riittäisi vaikka millä mitalla. Taustaa lyhyesti Ajatuksena _oli_ siis...
  4. S

    Alkuraskauden tuhruttelu. APUA, MIELIPITEITÄ JA KOKEMUKSIA

    Täällä jonkin moista yritystä takana ollut nyt vuoden ja kolmisen kuukautta. Tällä hetkellä menkat myöhässä 3pv ja oireitakin löytyy, nyt olisi siis rv 4+2 jos raskautuminen on tapahtunut. Velä en testiä ole tehnyt sillä pelkään sitä pettymystä jonka jo usean kerran on joutunut kokemaan kun...
  5. S

    Myöhäinen plussa raskaustestiin?

    Heippa! Löytyiskö täältä kokemuksia "myöhäisistä" plussista raskaustestiin? Keskusteluja olen paljon yrittänyt haravoida aiheesta, mutta kaikki tuntuvat olevan 3-4 vuotta vanhoja joten sieltä tuskin enää vastauksia omaan pulmaan saa. Eli normaali kierto minulla on ollut 28-29pv, eli...
  6. S

    Vauvakuumeen tartuttaminen miehelle?

    Elikkäs miten te ootte saanu vauvakuumeen tartutettua mieheenne? Molemmilla täällä vauvakuume meillä on, mutta tunnun olevan selkeästi se innokkaampi ja olisihan se kiva, että toinenkin olisi yhtä innokas! Vai mitä? Vai onko se vain niin, että miehet innostuvat vasta raskauden alettua kunnolla...
  7. S

    Alkuraskauden verinen vuoto

    Olen nyt rv6+2 ja pari päivää sitten minulla alkoi rusehtava vuoto, joka loppui jo tunnissa, seuraavana päivänä vuoto tuli ihan veren punaisena ja loppui yhtä nopeasti kuin alkoikin, samoin tänään vuotoa tuli hiukan ja loppui jälleen. Mitään aikaisemmasta poikkeavia kipuja ei ole, mutta pelottaa...

Yhteistyössä