Vauvakuumeen tartuttaminen miehelle?

Elikkäs miten te ootte saanu vauvakuumeen tartutettua mieheenne? Molemmilla täällä vauvakuume meillä on, mutta tunnun olevan selkeästi se innokkaampi ja olisihan se kiva, että toinenkin olisi yhtä innokas! Vai mitä? Vai onko se vain niin, että miehet innostuvat vasta raskauden alettua kunnolla vauvan tulosta? Vinkkejä tartuttamisesta otetaan vastaan ;)
 
Helou!
Meillä tosiaan tätä vauvaa yritetty n. neljä vuotta. Alko aikoinaan ihan puhtaasti minun kuumeenani ja jatkuikin niin pitkään. Miehelle se oli enempi sellanen, että "tulkoon, jos on tullakseen" :) Sit kun minun kuume välillä hellitti niin hän sitten ilmoitti kuumeilevansa :D Liittyi varmaan myös siihen kun veljeni sai esikois poikansa siihen aikaan. Jossain vaiheessa sekin meni ohi ja nyt ei enää sellaisia kuumeita ole ollut kummallakaan. Kovasti lasta toivomme, mutta ei tämä enää kuumetta taida olla :)
 
Meillä taas tilanne juurikin toisinpäin, miehellä se kovempi vauvakuume. Itsekin kuumeilen, mutta yritän samalla ajatella järjellä. Mutta siitä jo huomaa miehen innokkuuden tulevaan lapseen, että ehdottaa minulle ovulaatiotestin hankkimista :D. Mulla on siis epäsäännölliset kuukautiset, ja olen sille pari kk nyt toitottanut, etten pysty arvioimaan tarkkaa ovulaation ajankohtaa tämän vuoksi, ja siinä on yksi syy miksi naiset käyttävät ovulaatiotestiä ovulaation bongaamiseksi. Etenkin ClearBlue-mainosten aikaan tulee mieheltä ehdotus testien hankkimiseen. Mies on minua myös 5 vuotta nuorempi.

Eli ei se vahva kuumeilu taida olla vain naisten etuoikeus :) Ja tartuttamsiesta vähän hankala sanoa, ihmiset kun on persoonia. Joillekkin toimii se, että pääsee touhuamaan vauvojen parissa, toisille taas kun näkee onnellisia perheitä rattaitten kanssa kävelyllä.
 

Yhteistyössä