Hakutulokset

1. mankusti25

paras terveysside?

Rainbown siivettömät ohuet, tai extran samat, tai pirkan. Ovat ihan tai melkein samat kuin vuokkosten siivettömät, mutta paljon halvempia.
  2. mankusti25

Osallistuuko teidän miehet yösyöttöihin?

Joo, piti mun tissistä kiinni aina joka toinen syöttökerta ja katsoi että vauva saa otteen. Kyllähän tasa-arvon pitää toteutua tässäkin suhteessa. Eli ei, ei se ollut mahdollista.
  3. mankusti25

Kuinka vähän kehtaisit talosta tarjota, jos pyynti on 260.000e?

Ei se kehtaamiskysymys ole. Miettisin kuinka paljon taloa haluan, ja mitä siitä olen valmis maksamaan. Jos tulisi tunne "tämä mun on PAKKO saada", voisin tarjota ylihintaakin. Jos se taas on sellainen ihan kiva, mutta maailma ei kaadu jos se menee sivu suun, heittäisin ihan rohkeasti alhaisemman...
  4. mankusti25

ulkoistettu seksi

No, jokainen päättää toki itse mistä on valmis luopumaan ja mistä ei. En hyväksyisi sitä että mieheni käy vieraissa, koska en halua peppuseksiä. Mutta mieheni sitten päättää itse jääkö silti kanssani suhteeseen, vai onko se eron paikka ja hakee sitten sen peppuseksin muualta. Itse en voisi...
  5. mankusti25

Mitä teette lahjoille, joista ette pidä?

Annan eteenpäin tai myyn jonkin ajan kuluttua. Harvoin näin käy.
  6. mankusti25

Oliko Catherinen ja Williamin vauvalla Britaxin turvakaukalo?

Jospa tuota korjattiin kun pääsivät autoon piiloon koko maailman katseilta.... :stick:
  7. mankusti25

Kun ei enää jaksa...

Lääkärille itkeminen on sun pienin huolesi nyt.. Kyllä ne ymmärtää ja jaksaa odottaa, että pystyt sanomaan. Ajan varaaminen on monelle se vaikein askel, kun sen jaksat niin olet jo askeleen parantumaan päin! Tsemppiä
  8. mankusti25

Tarviiko oikeati kylpyhuoneessa sitä rättipatteria?

Ruma mötikkä. Jos teillä remppaa on tekeillä, niin suosittelen lattialämmitystä. Ei tarvii tuollasia hökötyksiä. Vaikka oskarinoksa sitten seinälle, jos kokee tarvitsevansa joskus.
  9. mankusti25

Kun ei enää jaksa...

Sun ON haettava apua, ei vain itsesi vuoksi, vaan myös lastesi ja sen rekkakuskin vuoksi, jonka rekan alle meinaat ajaa. Muista että jos teet jotain itsellesi, pilaat myös monen muun elämän. Hae apua, heikkoutta ei ole hakea apua, vaan olla hakematta sitä. Lääkärit on sitä varten!
  10. mankusti25

ulkoistettu seksi

En. Joskus joistain haaveista on luovuttava, toisen vuoksi.
  11. mankusti25

Tietyt kaupparyhmät pannassa useillakin?!

Tykkään cittarista, siellä on paljon edullisia tarjouksia, mitä prismassa ei oo. Ja prismassa tarjoustuotteet on huonosti esillä, verrattuna cittariin. Käytetään kuitenkin prismaakin, koska saadaan sieltä henkkarialennukset. Ostan usein halpista, tykkään enemmän pirkasta kuin taas esim. extrasta...
  12. mankusti25

Mistä tää johtuu

Näyttää se, jos olet raskaana. Mutta ei useimmilla vielä tuossa vaiheessa, testi kannattaa tehdä kun menkat on jääneet pois.

Yhteistyössä