alkuperäinen
Jos miehesi haluaa välttämättä työntyä peräaukkon ja itse et sitä halua, antaisitko miehesi mennä muihin naisiin toteuttamaan pakonomaisen haaveensa?
Jos en itse siihen pystyisi ollenkaan niin saattaisin hyväksyä, sen verran tärkeää se tuntuu olevan minunkin ukolle.Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;28765407:Jos miehesi haluaa välttämättä työntyä peräaukkon ja itse et sitä halua, antaisitko miehesi mennä muihin naisiin toteuttamaan pakonomaisen haaveensa?
Luopuisitko itse jostain tärkeästä, esim. Kokonaan seksistä toisen vuoksi. Minusta toisen haaveita parisuhteessa täytyy yrittää toteuttaa tietysti järjen rajoissa. Jos näin ei toimita niin ei se kovin onnellinen parisuhde ole. Jätin itse ex mieheni kun ei voinut antaa suuseksiä eikä mitään muutakaan kuin kolmen minuutin panon aina samassa asennossa. Minun orgasmini oli hänelle sivuseikka. Ei sitä montaa vuotta jaksanut.En. Joskus joistain haaveista on luovuttava, toisen vuoksi.
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;28765407:Jos miehesi haluaa välttämättä työntyä peräaukkon ja itse et sitä halua, antaisitko miehesi mennä muihin naisiin toteuttamaan pakonomaisen haaveensa?
Oletteko kokeilleet, etkö pysty fyysisesti vai etkö halua? Jos se ei fyysisesti onnistu pitäisi miehesi ymmärtää se. Jos et vain halua voi miehesi olla sitä vaikea hyväksyä. En osaa sanoa päästäisinkö miestäni vastaavassa tilanteessa vieraisiin.Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;28765407:Jos miehesi haluaa välttämättä työntyä peräaukkon ja itse et sitä halua, antaisitko miehesi mennä muihin naisiin toteuttamaan pakonomaisen haaveensa?
Siinä käy niin, että äijä rupeaa käymään vieraissa salaa tota anaaliseksiä hakemassa. Naisen on tyydytettävä suhteessa puolisonsa anaalihalut, tai muuten saa varautua pettämiseen vähintään ja pitkällä juoksulla tämä nainen tullaan jättämään, kun mies kiinnostuu enemmän naisesta joka pystyy tyydyttämään halut.Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;28765407:Jos miehesi haluaa välttämättä työntyä peräaukkon ja itse et sitä halua, antaisitko miehesi mennä muihin naisiin toteuttamaan pakonomaisen haaveensa?