Kuka teidän talon hinnan määritteli? Jos talo on halutulla paikalla ja talot liikkuvat siellä nopeasti, onnea vain. Valitettavasti (tai meidän onneksi, ehkä) tuo talo on ollut myynnissä jo reilusti yli puoli vuotta. Talot eivät vain liiku, myyntiajat ovat pidentyneet jne.Minä en talon myyjänä pieraisisikaan 220000 tarjouksen suuntaan, jos pyynti olisi 260 000. Meidän talolla on hintaa 375 000 emmekä myy alle 365 000. Emme jättäneet montaa kymmentö tuhatta tyhjää pyynnin ja todellisen hinnan väliin.
Voi hyvin olla, ettete te sitten myy taloa ollenkaan. Talon markkinahintaa on täysin mahdoton arvioida oikein kenenkään. Kaikki ovat vain suuntaaanvavia arvioita.Minä en talon myyjänä pieraisisikaan 220000 tarjouksen suuntaan, jos pyynti olisi 260 000. Meidän talolla on hintaa 375 000 emmekä myy alle 365 000. Emme jättäneet montaa kymmentö tuhatta tyhjää pyynnin ja todellisen hinnan väliin.
Eihän se toki pakko ole noteerata tarjousta mitenkään. Itse kyllä tarjouksentekijänä kertoisin asiasta tutuille eteenpäin. Varsinkin pienillä paikkakunnilla sana "vittumaisista" asunnonmyyjistä leviää nopeasti.Minä en talon myyjänä pieraisisikaan 220000 tarjouksen suuntaan, jos pyynti olisi 260 000. Meidän talolla on hintaa 375 000 emmekä myy alle 365 000. Emme jättäneet montaa kymmentö tuhatta tyhjää pyynnin ja todellisen hinnan väliin.