Mitä teette lahjoille, joista ette pidä?

• Viestiketjun aloittaja Lai
  • Ensimmäinen viesti
"harmaa"
Annan lasten koulujen/seurojen arpapalkintoihin ja aina nolottaa kun kehuja tulee kuinka meiltä tuleekin arvokasta ja hyvää. No voihan joku jonkun saunatyynyn kokea hyväksi tai jonkun halpahallin ison kukkavaasin :D

"mee"
Annan kiertoon, joko kavereille ihan muutenvaan tyyliin tykkäätkö, vie siitä. Osan laitan lahjaksi tuttaville, joille nyt tavanvuoksi jotain annetaan esimerkiksi pienenä joulumuistamisena. Esimerkkinä viinit, käsi- tai keittiöpyyhkeet, koriste-esineet sun muut, joista en pidä.

Peyote
Yyh, lahjojen saantiin liittyy aina tuo, että jos saakin jotain ihan kaameaa. Onneksi aikuisille ei niin paljoo ostella lahjoja. Kauheinta on jonkun itse tosi kömpelösti tekemät sisustustavarat, taulut tai koriste-esineet. Hyr. Kai mä vaan laitan sit rokeen, nimittäin en mä inhoa lahjoja, jotka on semmoisia et kehtais antaa eteenpäin. Mut siis, ei lahjoja mulle kiitos. :D

M32
Roskiin tai kierrätyslaatikkoon yleensä vielä samana päivänä. Toki annan poiskin, jos sattuu luontevasti olemaan joku tarvitsija, mutta etenkin persoonallisten ja tunnistettavien esineiden eteenpän antamisessa on omat riskinsä. :D En säilö ei-toivottuja esineitä missään kaapin perällä. Ne eivät ole ylipäätään tervetulleita kotiini.

Yhteistyössä