Hakutulokset

  1. E

    Kampaus ohuisiin hiuksiin

    Eli helppo kampaus ohuille pitkille hiuksille? Lakka ja lämpösuoja löytyy, muita aineita ei nyt tähän hätään ole.
  2. E

    Arvaatko ikäni?

    Paljoa en täällä kirjoittele, mutta tulipa mieleeni että onkohan kukaan tehnyt mun iästä mitään päätelmiä? Mä itse nimittäin välillä mietin kirjoitusten perusteella palstalaisten ikiä.
  3. E

    Kuparikierukka

    Mulle laitettiin eilen siis kierukka. Kipuilua on pientä edelleen ja tänään yhdyntä sattui kohtuun, normaalia? Löytyykö kokemuksia? Mulla on ollut kierukka kerran ennenkin, mutta enhän mä enää muista, kun niin pitkä aika.
  4. E

    Akvaarioharrastajat hoi!

    Mulla on valinnan vaikeutta tässä, joten ajattelin hiukan neuvoa kysellä. Mulla tossa 180 litrainen allas, asukkeina tällä hetkellä 1 partis, 7 albiinomonnista ja 2 sinileukakirjoahventa. Jonkun parven sinne tahtoisin, mutten osaa valita, ehdotuksia? Partikselle ajattelin myös hommata vaimon.
  5. E

    Kertoisko joku..

    mitä toi OV joidenkin aloitusten perässä meinaa? AV:lla näkee usein.
  6. E

    Lapsilla alkaa päivähoito tämän kuun lopulla,

    mitä pitää muistaa ja kuinka valmistautua?
  7. E

    Pyörän peräkärry

    Mulla tuollainen mummopyörä pelkällä jalkajarrulla. Tilasin lapsille peräkärryn siihen, että näppärästi päästään liikkumaan. Onko kellään ollut kärryä mummopyörässä?
  8. E

    Mies täyttää 30

    Millähän muistaisi? Me ei tykätä mistään juhlista, ja muutenkin kaikki maallinen on täysin toisarvoista. Mutta nyt kuitenkin, kun pyöreitä tulee täyteen, tahtoisin jotenkin muistaa. Mutta miten?
  9. E

    Ongelma kai se on tämäkin, mutta neuvoja kaipaan.

    Tällaisen ongelman edessä en ole ennen ollut. Eli tilanne se, että lapset 10kk ja 2,5v. vanhemmalla tulossa korvakontrolli. Ongelma on nyt se, että mies töissä, enkä keksi ollenkaan miten hoidan tuon lääkärikäynnin? Varmaa on, että pelkkä nopea korviin katsominen ei riitä, vaan ne pitää myös...
  10. E

    Apua.

    Voiko joku vääntää rautalangasta, että mitä käytännössä tarkoittaa tutkintoon valmistava koulutus?
  11. E

    Meneeköhän perille ja mahdanko olla hirviö?

    Virpojista tosiaan, kun mun on saatava nukkua päiväunet ja ainut mahdollisuus siihen on kun lapset nukkuu eli klo 11--> Ajattelinkin että laitan lapun oveen, ettei saa pimpottaa/koputtaa, kun on päiväunet. Uskovatkohan? Ja olenko ihan kamala jos teen niin? Toki ennen sitä yhtätoista heille...
  12. E

    yösyötöistä vieroitus, neuvoja kaipaan!

    Eli tilanne tämä: vauva 9kk, vieroitus aloitettiin to-pe yönä. Eka yö, kuten arvata saattaa, oli levoton. Sen jälkeen meni yöt hyvin, pari kertaa piti tutti lykätä suuhun. Eilen tuli pienelle flunssa ja viime yö oli tosi levoton. Reilun kahden tunnin kohdalla väsyin ja otin viereen tissille. En...
  13. E

    olen väsynyt.

    Meidän 8kk yöt menneet aivan härväämiseksi. Imetän ja se on koko yön sitä, että 10min välein nitistään siihen tissille, koko yön. Tutti ei silloin kelpaa. Viime yönä oli hiukan paremmin, nukkui omassa sängyssään peräti kolmeen, sitten alkoi härvääminen. Normaalisti herää puolen yön pintaan...
  14. E

    akvaariotietäjät hoi!

    Saattaa vähän hölmöltä kuulostaa, mutta onko väliä että kalat ruokkii kun valot on pois? Onko 10 tunnin valaisuaika ok? Valaisuaika nyt 12-22. Pimeässä ruokintaa kysyn kun aamun ruokinta tapahtuu ennen tuota kahtatoista.
  15. E

    kuinka monella teistä?

    Mieleen tuli toisesta ketjusta. Eli jos joku tilanne tulisi, että evakkoon tosiaan tarttis lähteä, kuinka monella olisi tiedot ja taidot paeta syvimpään metsään ja elellä siellä?
  16. E

    Juustokakusta

    Mulla on ohje mustikkamarmoroituun juustokakkuun. Täytteeseen tulee vispikermaa ja ohjeessa sanotaan vain, että "sekoita täytteen ainekset tukevalla kierrevatkaimella ja kaada seos vuokaan". Nyt siis ihmettelen, että kuuluuko täyte sekoittaa niin että vispikerma vispaantuu kunnolla? Osaisiko...
  17. E

    pyykkipulma

    Otin tuossa puhtaan paidan narulta ja se haisi hirveälle! Tuli mieleen joku moottoriöljyn ja bensan sekoitus. Muutkin vaatteet kävin läpi ja osa haisi hiukan, ei kuitenkaan kaikki. Pesukone on lähes uusi. Mistä voi johtua? Välillä myös jotkut vaatteet haisee vähän tunkkaisille. Tekisi mieli...
  18. E

    voi luoja apua pelottaa!!

    Viisurin poisto tänään edessä ja pelottaa ihan jumalattomasti! Ja kaikki kauhutarinat voi säästää johonkin muualle, mulla on todella paha hammaslääkäripelko.. Äsken soitin ja ajattelin ajan saaminen varmaan menee aika pitkälle, mutta ei kun heti tänään! Apua..
  19. E

    koira-asiantuntijat hoi!

    Tuolle meidän 8kk vekaralle kävi tänään pissivahinko. Erikoista siinä oli se, että se tuli aivan yllättäen ja koira ei pysähtynyt pissimään vaan tuli kävellessä. Oli ylläri myös koiralle. Sisäsiisti on ollut jo jonkin aikaa. Meidän toisen koiran poismenosta on nyt 3 päivää, voiko liittyä siihen...
  20. E

    Päätös on nyt tehty

    Vanhemman koiran on aika päästä tuskistaan. Huoh.. :,(

Yhteistyössä