Ongelma kai se on tämäkin, mutta neuvoja kaipaan.

Tällaisen ongelman edessä en ole ennen ollut. Eli tilanne se, että lapset 10kk ja 2,5v. vanhemmalla tulossa korvakontrolli. Ongelma on nyt se, että mies töissä, enkä keksi ollenkaan miten hoidan tuon lääkärikäynnin? Varmaa on, että pelkkä nopea korviin katsominen ei riitä, vaan ne pitää myös putsata. se taas tapahtuu toisessa huoneessa.

Mitä mitä? Mä oon varmaan täysin mielikuvitukseton, mutta en tosiaan keksi miten se onnistuu.

Vielä sen verran, että se huone missä korvat putsataan, on niin pieni, ettei sinne mahdu edes tavan rattaat ja meillä on tuplat. Eikä ne mene varmaan lääkärin huoneen ovestakaan.
 
Jätät ne rattaat aulaan, kannat pientä ja isompi kävelee itse. Tutkimuksen ajaksi laitat pienemmän lattialle, varaat jotain mielenkiintoista hänelle ajankuluksi
 
"kaksosten mamma"
kuulostaa todella sinun omalta ongelmalta. Jätät nuoremman vaikka käytävään ja oven raolleen, eihän tuo korvien katsominen/putsaus varmaan niin yksityisyyttä kaipaa.
Minulla oli aikanaan kaksosvauvat (taaperot tietty myöhemmin) ja lisänä 3-vuotias ja 8-vuotias ja hyvin on käyty neuvolat, lääkärit, sairaalareissut, päivittäiset kauppareissut ym. Menet vaan ja katsot tilanteen mukaan miten toimit. Esim kaksosten kanssa aina joutui toisen jättämään vähän sivuun ja jos lapsi huusi, ei se niin vakavaa ollut, koska sellaista se elämä on.
 

Yhteistyössä