olen väsynyt.

Meidän 8kk yöt menneet aivan härväämiseksi. Imetän ja se on koko yön sitä, että 10min välein nitistään siihen tissille, koko yön. Tutti ei silloin kelpaa. Viime yönä oli hiukan paremmin, nukkui omassa sängyssään peräti kolmeen, sitten alkoi härvääminen. Normaalisti herää puolen yön pintaan. Varmaan olisi syytä vierottaa yötissistä, muttei ole oikein jaksamista siihen. Huoh.
 
12244
Isä nukuttaa vauvaa pari yötä niin pääsette yösyötöistä. Tämän jälkeen on heräillyt 0-3 kertaa, yleensä ei heräile ollenkaan. Itsellä ei ainakaan onnistunut itse vieroittaa kun haisin ilmeisesti niin paljon maidolle.
 
"siisi"
Muistan kyllä ajan kun tuskailin saman asian takia, mutta nyt reilu vuoden päästä lähinnä haikailee vauva-ajan perään...Mutta tosiaan niin kuin edellä jo neuvottiinkin, isi valvomaan muutamiksi öiksi jos valmiutta itsellä yösyötöisyä luopumiseen. Ei varmaan nyt paljon lohduta mutta asiat muuttuu jälkeen päin ajatellen NIIIIN nopeasti. Jaksamista!
 
Bvvhj
Me päästiin ihan äsken ton yli. En vielä 8 kk ikäistä raaskinut/jaksanut vierottaa yötissistä, mutta tein silloin päätöksen, että sinnittelen vuodenikään. Tällä ajatuksella sitten jaksoin ja kun vuosi tuli täyteen valvoi isä vauvan kanssa kolme yötä mun nukkuessa eri huoneessa. Sen jälkeen yöt rauhottui ja yötissin perään ei enää kaipailtu. Ja tosiaan ymmärrän paremmin kuin hyvin, jos sulla ei nyt riitä siihen voimat tai halu.
 

Yhteistyössä