Hakutulokset

  1. Camii

    Miksi Viipaleita-blogi ei päivity?

    Eipä se täältä ainakaan selviä..
  2. Camii

    Kummanlaisista ranskalaisista tykkätte enemmän?

    rypyläreunaiset? :D yök. :laugh: tykkään eniten kaupan ranskalaisista mummon ranskalaisista jotka on niitä kreppiranskalaisia eli ei suoria.
  3. Camii

    G: Oletko naimisissa/sinkku/ avoliitossa ??

    Avoliitossa.
  4. Camii

    Ylipaino ja raskaus

    No, ei sulla ainakaan painon vuoksi mikään riskiraskaus tule olemaan =) Noilla mitoilla voit hyvin yrittää tulla raskaaksi vaikka heti jos asiat on muuten kunnossa ja vauva saa tulla =) Raskausaikana ei laihduteta. Eri asia sitten jos painaa vaikka 130kg ja tulee raskaaksi niin sittenhän...
  5. Camii

    Miten SAMMAKOISTA eroon?

    Meilläkin etupihalla silloin tällöin sammakoita :$ saa pitää huolta ettei loiki pimeellä sisälle.. hyi.
  6. Camii

    Matildan veljen nimi

    Mikael sopii mielestäni hyvin. Jos nimen ei ole pakko alkaa m-kirjaimella niin sitten myös esim. Daniel , Niklas tai Johan. Miklas ei ole mun mieleen, kuulostaa ärsyttävältä mutta itse päätätte mikä on paras nimi teidän vauvalle =)
  7. Camii

    Maistuisiko?

    Maistuis nakkijutut muttei kalkkuna :p Mä vaan oon niin rajoittunut ruoan suhteen ( lue nirso ) että tarkistaisin ensin että ovat a-luokan kuorettomia nakkeja ;)
  8. Camii

    Maistuisiko?

    Kylläpä maistuis, jos tuon on kinkkua eikä kalkkunaa :p
  9. Camii

    Käytätkö nestemäistä vai jauhemaista pyykinpesuainetta ja miksi näin?

    Tällä hetkellä Omo Color Sensitiveä nestemäisenä. Ja koska se on hyvä pesuaine =)
  10. Camii

    Miksi olet onnellinen juuri nyt?

    Kaikki läheiset voi hyvin ja käytiin just miehen ja koiran kanssa iltalenkillä. Sauna lämpeämässä ja ajattelin tehdä meille juustoleipiä uunissa. Huomenna tulee rahaa ja jotenkin rauhallinen ja letkeä fiilis ylipäätään..
  11. Camii

    Saisitko syötyä Wienin leike -annoksen ja Sacher-kakkupalan 12 minuutissa?

    Ehkä pystyisin syömään mutta en tykkää ahmimisesta..
  12. Camii

    mies suuttui kun leikkasin hiukset lyhyiksi

    Aika outoa käytöstä mieheltäs, jos saan sanoa.. Mä en mieheltäni kysele vaikka kaljuks leikkaisin eikä se tasan varmasti suuttuis. Oma pää, oma tahto.
  13. Camii

    Kävin vähän rintsikkaostoksilla, voi luoja minkä kokoisia liivejä tarttui mukaan :D

    Varmaan aika vähissä nuo koot : / Oisko h&m? Netistä varmaan ennemminkin, vaikka jostain ulkomailta. Kannattaa nuo laarit aina kattoo, joskus voi tulla kivoja yllätyksiä =)
  14. Camii

    Miksi lapsei on minulle aina niin ilkeä?

    :hug: :laugh:
  15. Camii

    Millainen aikuinen nainen sanoo omastaan "pimppi"?

    pimppi,pimpsa,pimpsu..rakkaalla lapsella on monta nimeä.. ;) kaikilla aikuisilla naisilla ei ole karvainen ja buldoggiturvan repeyttämä toosa ;) itse en ole synnyttänyt mutta vaikee uskoo että synnytyksen sais alapäästä jotenki ruman..tää on vaan mun mielipide voinhan olla väärässä :D
  16. Camii

    Minkälainen keittiönpöytä teillä on?

    Pyöreä, suht iso vanha pöytä ( tummanvihreä ) ja siihen tällä hetkellä 3 ruskeaa massiivista tuolia. Himoitsen oikein massiivista neliöpöytää ja 6 tuolia :p
  17. Camii

    Käytkö Tuurissa Suomen suurimmassa kyläkaupassa

    Emme vieressä asu mutta kuitenkin etelä-pohjanmaalla.. Tuleehan siellä käytyä ja mulle se paikka kyllä on jonkinasteinen ostosparatiisi. Tykkään ja aina teen löytöjä kun sinne pääsen. Mitäköhän oisin viimeks ostanut.. ihan pesuaineita ja jotain vaatetta. Käyn myös siellä ruokapuodissa silloin...
  18. Camii

    Mikä tauti mun rikkaruohosalaateilla on? :D * KUVIA*

    Ällön näköistä :x Näyttää laikkutaudilta. Laikkutaudit
  19. Camii

    Parhaan tuoksuinen huuhteluaine?

    No, silloin kun käytin itse niin pistin noin puolet siitä suositellusta määrästä =)
  20. Camii

    Helpoin muutto IKINÄ :O

    Onnea uuteen kotiin! =) Kiva että muutto voi olla noinkin stressitöntä ja mukavaa :D

Yhteistyössä