Kävin vähän rintsikkaostoksilla, voi luoja minkä kokoisia liivejä tarttui mukaan :D

  • Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti
kfkfkf
A65 :LOL:

varmaan AA70 ois ollut myös sopivan kokoiset, mut ei siel ollu sellasii. Ei millään oo meinannu löytyä tuonkokoisia mistään tavallisesta kaupasta, mutta nyt löysin ja vieläpä alelaariin oli laitettu :) (varmaan ei mene tuonkokoiset niin hyvin kaupaksi)

Ennen koko on ollut 80B tai 70C :ashamed:
 
"vieras"
Apua, mihin sun tissit on hävinny? :D Siis mä oon laihtunu 30 kiloa, mutta tissit on ja pysyy, no, ympärys pienentynyt pykälän, mutta kuppikoko sama...

Treenaaksää?
 
kfkfkf
[QUOTE="vieras";28781723]Apua, mihin sun tissit on hävinny? :D Siis mä oon laihtunu 30 kiloa, mutta tissit on ja pysyy, no, ympärys pienentynyt pykälän, mutta kuppikoko sama...

Treenaaksää?[/QUOTE]

Oon laihtunut 79kg ---> 53kg ja todellakin on kaikki tissit lähteneet :(
 
kfkfkf
Varmaan aika vähissä nuo koot : / Oisko h&m? Netistä varmaan ennemminkin, vaikka jostain ulkomailta. Kannattaa nuo laarit aina kattoo, joskus voi tulla kivoja yllätyksiä =)
Oisko ollu ellos mitä kattelin ja siellä oli myös pieniä kokoja :) Mut en uskaltanu tilata, kun en ollut koosta varma. Tuollakin liikkeessä mistä nuo ostin, oli yhdet A65 kokoiset mitkä ei mennyt ympäryydeltään, vaikka toiset samankokoiset meni. Eli en tiedä et uskallanko netistä sit kuitenkaan tilata :/ Nyt ostin kolmet sopivan kokoiset, enköhän niillä pärjää tovin :) Imetysliivejä pitäs seuraavaks alkaa metsästämään, ei vaan hajuakaan et minkä kokoiset niitten sit pitäis olla, nyt ei ainakaan viel oo yhtään tissit kasvaneet
 
kfkfkf
[QUOTE="ellu";28781756]Suosittelen changea, marketista löytää 65 ympäryksisiä ehkä kerran kymmenessä vuodessa. T. 65DD[/QUOTE]

Tän liikkeen nimi oli cubus mistä löysin pieniä kokoja, siellä kyllä oli kokoja ihan hyvin :)
 
kfkfkf
[QUOTE="miuku";28781759]Mut sulla ei kyllä ole olleet mitkään kovin isot tissit aiemminkaan. Mä oon itse tällainen perustissi, ja kyllä ton painosena mulla oli B-kuppi ainakin. Sun kannattais kyllä mennä johonkin kunnon liikkeeseen, jossa on paljon valinnanvaraa. Change, Funky lady tms..[/QUOTE]

Niin ajattelinkin, nyt vaan oli pakko saada lisää liivejä, kun 70A koot mitä viimeksi ostin ovat isoja, mut kyllä niitä nyt jotenkin on pystyny käyttämään
 
"Miuku"
[QUOTE="ellu";28781756]Suosittelen changea, marketista löytää 65 ympäryksisiä ehkä kerran kymmenessä vuodessa. T. 65DD[/QUOTE]

Changessa tosin ne koot menee vähän erilailla kuin muissa liikkeissä. Mulla on siellä koko 70 E tai ovat yrittäneet tyrkyttää myös kokoa 65 F. Just ostin Sloggin liivit ja ne oli kokoa 75 D. Samankokoiset kuin nuo Changen 70 E.
 
kfkfkf
Minkä hintaisia changessa liivit on?
Mä en voi käyttää oikein muita kuin topattuja :D tai siis sellasia paksumpia, en tykkää jos on ihan hirveesti fylliä, onko siellä tuollaisia?
 
ggggggg
Ootte kapeita ihmisiä. Itse olen ylävartaloltani hoikka 162 cm 60 kg ja 75 ympärysmitta puristaa aluksi mutta yleensä koetan kestää koska 80 jää niin äkkiä löysäksi, kun ne tahtovat venyä.
 
"Miuku"
Jaa-a, hintaluokka Changessa varmaan n. 40 eurosta yli 100 euroon. Itselläni on nytkin päällä sellaiset topatut, joissa ei ole mitään push upia. Näissä on kyllä sellaiset "taskut", että vois laittaa täytettä, mutta en koe tarpeelliseksi ;)
 
"Miuku"
Ootte kapeita ihmisiä. Itse olen ylävartaloltani hoikka 162 cm 60 kg ja 75 ympärysmitta puristaa aluksi mutta yleensä koetan kestää koska 80 jää niin äkkiä löysäksi, kun ne tahtovat venyä.
Mulla samat mitat kuin sulla. Tää on aika paljon myös tottumiskysymys. Jossain vaiheessa käytin kanssa 80-ympärystä, mutta nyt olen siirtynyt tuohon 75-ympärykseen ja Changessa siis 70. Changessa mittasivat, että mulle oikee koko olis 65, mutta siinä tuli kyllä jo raja vastaan. Haluun mä hengittääkin!
 
"ellu"
[QUOTE="Miuku";28781774]Changessa tosin ne koot menee vähän erilailla kuin muissa liikkeissä. Mulla on siellä koko 70 E tai ovat yrittäneet tyrkyttää myös kokoa 65 F. Just ostin Sloggin liivit ja ne oli kokoa 75 D. Samankokoiset kuin nuo Changen 70 E.[/QUOTE]

Ympärysmitta on changella ihan sama kuin muuallakin, eli oot ostanut väärän kokoiset liivit. Kuppikoossa on tosiaan eroa kun changella on niin paljon välikokoja. Tiesitkö muuten että dd on sama koko kuin e, joissain liikkeissä ei vaan oo tuota dd:tä vaan d:n jälkeen tulee suoraan e? :)
 
ggggggg
[QUOTE="Miuku";28781829]Mulla samat mitat kuin sulla. Tää on aika paljon myös tottumiskysymys. Jossain vaiheessa käytin kanssa 80-ympärystä, mutta nyt olen siirtynyt tuohon 75-ympärykseen ja Changessa siis 70. Changessa mittasivat, että mulle oikee koko olis 65, mutta siinä tuli kyllä jo raja vastaan. Haluun mä hengittääkin![/QUOTE]

Sepä se, löysempi olisi muuten hyvän tuntuinen päällä mutta jos yrittää liikkua ja tehdä töitä, niin eivät pysy kunnolla paikoillaan.
 
"nainen"
Minkä hintaisia changessa liivit on?
Mä en voi käyttää oikein muita kuin topattuja :D tai siis sellasia paksumpia, en tykkää jos on ihan hirveesti fylliä, onko siellä tuollaisia?
Löytyy lähes kaikenlaisia liivejä mitä vaan keksii kysyä. Perusmalli maksaa 34,95e, ja toki tuolla on paljon kalliimpiakin malleja, mut aika usein myös tarjouksia et mitkä vaan liivit puoleen hintaan tai kahdet yksien hinnalla.
 
"Miuku"
[QUOTE="ellu";28781832]Ympärysmitta on changella ihan sama kuin muuallakin, eli oot ostanut väärän kokoiset liivit. Kuppikoossa on tosiaan eroa kun changella on niin paljon välikokoja. Tiesitkö muuten että dd on sama koko kuin e, joissain liikkeissä ei vaan oo tuota dd:tä vaan d:n jälkeen tulee suoraan e? :)[/QUOTE]

Kun ostin nuo Sloggit, vertasin niiden ympärystä Changen liiveihin, jotka mulla oli päällä. Changen 70 oli ehkä sentin lyhyempi kuin Sloggin 75. Koitin Sloggilta myös kokoa 70, mutta se puristi niin perkuleesti, etten voinut sitä ottaa.
 
Peyote
[QUOTE="Miuku";28781852]Kun ostin nuo Sloggit, vertasin niiden ympärystä Changen liiveihin, jotka mulla oli päällä. Changen 70 oli ehkä sentin lyhyempi kuin Sloggin 75. Koitin Sloggilta myös kokoa 70, mutta se puristi niin perkuleesti, etten voinut sitä ottaa.[/QUOTE]

Changessa on vähän erilaiset ne koot. Mä ostan Lindexiltä 65A, mutta Changella mun koko ois 60D.
 

Yhteistyössä