Miksi olet onnellinen juuri nyt?

  • Viestiketjun aloittaja Wicca
  • Ensimmäinen viesti
Iltapala valmis ja muksujen nukahdettua odottaa kaksi houkutusta; kirja ja neuletyö, kummankohan sitä valitsisi....

Tyttö pääsi tällä viikolla kouluun mitä on jo odottanut kovin. Hänelle löytyi myös loistava vapaa-ajan avustaja vaikka alkuun näytti heikolta. :) Piristää mieltä.

Ja näitä lähitulevaisuuden positiivisia juttuja, muutama kauan odotettu vieras tulossa seuraavan viikon kuluessa ja lauantaina päästään pride-paraatiin.
 
Kaikki läheiset voi hyvin ja käytiin just miehen ja koiran kanssa iltalenkillä. Sauna lämpeämässä ja ajattelin tehdä meille juustoleipiä uunissa. Huomenna tulee rahaa ja jotenkin rauhallinen ja letkeä fiilis ylipäätään..
 
kiitos
Siitä, että pari päivää sitten positiivisen raskaustestin, joten jos kaikki menee hyvin, pyöritän ensi kesänä kolmelapsisen perheen arkea.

Siitä, että esikoinen nukahti tänään yöunille nopeasti ja rauhallisesti, ilman riekkumisia.

Siitä, että kaksivuotias pikkuveli rientää halaamaan viisivuotiasta isosiskoa, kun tätä itkettää. Ja sama toisin päin.

Siitä, että olen saanut läheisiltäni niin paljon tukea raskaan vuoden aikana.

Siitä, että joku viitsii tehdä aloituksen, joka saa ihmiset miettimään niitä hyviä asioita. Ilman arvostelua ja pahansuopaisuutta. Ja toisaalta myös nöyrästi, ilman rehvastelua. Hyvät asiat kasvaa, kun niille annetaan tilaa ja huomiota. :)
 
"Bettina"
Olen onnellinen koska rakastuimme mieheni kanssa uudestaan kriisin jälkeen. :heart:
Minulla on vierellä suloinen vauva ja sain äsken maksun täyteen lettuja, kermavaahtoa ja mansikkahilloa. Letut tein minä ja mies siivoaa jälkiä kun nukutan vauvaa.

Elämä on ihanaa tällä hetkellä :heart:
 
Tänään ei ole koskenut mihinkään,nautiskelen viiniä.
Välillä nappaan karkin suuhuni ja hölisen ukkoni kanssa :)
Mukava päivä ja ilta ollu.

Juuri nyt kaikki on hyvin. :)
 
Meillä on torppa hiljasena :). Kaikki kolme tuhisevat vatsat killillänsä yllättävän herkkuista mustikkapiirakkaa...muutoinkin meillä oli ihmeen seesteinen ilta, kainaloisina ehdittiin tovi viipyillä kaikki sohvanvaltauksessamme ja pölisimme altapois päivän tärkeimmät asiat ja kysymykset. Voi tuota lapsen ajatusmaailmaa ja tarkkaakin tarkempaa havainnointia :heart:!

Itelläni on semmonen kummallisen levollinen olotila. Raukea. Semmonen aalloilla kelluttava- fiilis. Että nyt en uppoa tasan mihinkään :).
 
aamuvirkee
tästä ihanasta ketjusta <3 ja siitä, että tänään oli ehkä toista kertaa meidän parisuhteen aikana valmis ruoka odottamassa, kun tulin kotiin, kun mies on lomalla :)
 
Mä sain viimein vaatehuoneen siivottua ja läpikäytyä. Taas päätin, etten anna enää räjähtää. Viimeksi kuitenkin, kun suljin, ajattelin että kauanko mahtaa mennä, että taas on kuin räjähdyksen jäljiltä... : ) Muu tupa onkin sitten kuin hävityksen kauhistus, kun lapset ovat saaneet tyrjätä itsekseen ja halunsa mukaan.

Ihanaa kuitenkin (joitkut eivät ymmärrä..) vilkaista välillä tuonne yhteen siivoon paikkaan :)
 
"Anne"
Koska kaikki on just niin mallillaan kuin voi olla. Tulevaisuudelle on suunnitelmia, kämppä on just presiis sellainen kuin olen aina toivonut, lapsi oli tottelevainen tänään, mies on ollut kaiken kiireen keskellä huomaavainen ja iltapalakin on oikein maukas :p
 
"harmaa"
Onnellinen...

siitä että vaikeuksien jälkeen näyttäisi välit miehen kanssa vahvistuneen ja syventyneen...
siitä että huomaan itsessäni heränneen toivonkipinän siihen että löydän takaisin positiivisen otteen elämääni ja itseeni...
siitä että tulevaisuudelle on pieniä mutta tsemppaavia suunnitelmia...
siitä että olen kolmen ihanan lapsen äiti joilla jokaisella on jollain tapaa "uusi vaihe" elämässään alkamassa...
siitä että olen taas löytänyt kirjoittamisen halun joka on ollut hukassa lähes kaksikymmentä vuotta...
siitä että elän ja olen...
 

Yhteistyössä