Parhaan tuoksuinen huuhteluaine?

  • Viestiketjun aloittaja miskibussan
  • Ensimmäinen viesti
miskibussan
Ja joo, tiedän että näitä aloituksia on silloin tällöin ollut mutta minua kiinnostaa ihan nykytilanne, ei joku 2008 vuoden systeemi ;)

Itse en tällä hetkellä käytä mitään huuhtista kun on sellainen fiilis et ne kutittaa ihoa kun jää vaatteisiin mutta himottais ostaa sitä uutta, oliko comfort mustikka-bergamotti tms.. :p

Ja, en kaipaa vastauksia sellaisilta jotka ovat sitä mieltä että pyykin kuuluu tuoksua vain etikalle tai puhtaalle :D

Meillä käytetään hajustamatonta pesuainetta ja olis kiva saada joku kiva tuoksu pyykkiin..
 
"jenni"
No mikset vaihda pyykkiainettasi hajustetuun? Turvallisempi tapa saada tuoksua vaatteisiin kuin ensin pestä ne puhtaaksi ja uittaa sitten kemikaalivedessä ennen kuivausta.
 
Lidlissä semmonen vaaleasininen iso pönttö , tuoksuu ihan jollekkin karkille :D Nyt meil ei ole sitä käytössä, mut kaipaan tuota tuoksua ;)

Ainii, se on Comfort pure mikä meilläkin nyt käytössä. Koska siinä paketissa on vauvan kuva.:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Tuoksuva pyykki
Ecoverin vaaleanpunakorkkinen huuhteluaine on ihan taivaallista!! Sit se kallis, Attitude huuhteluaine on ihana, keran olen raaskinut ostaa. Molempia saa ihan marketeista.
 
Käytin joskus sitä comfortin mustikka-bergamottia ja on ihan hyvä tuoksu mutta tosi voimakas vaikka annostelin aina sitä vähemmän mitä ohjeessa sanottiin. Nyt en ole vähään aikaan käyttänyt ollenkaan huuhteluainetta kun alkoi tuntumaan että iho syyhysi huuhteluaineen takia :/ Käytän hajustamatonta pesuainetta ja välillä hajusteellista, vaihtelen.

Olishan niitä ihania tuoksuja mut ihon kutina ei oo niin ihanaa.
 
Käytin joskus sitä comfortin mustikka-bergamottia ja on ihan hyvä tuoksu mutta tosi voimakas vaikka annostelin aina sitä vähemmän mitä ohjeessa sanottiin. Nyt en ole vähään aikaan käyttänyt ollenkaan huuhteluainetta kun alkoi tuntumaan että iho syyhysi huuhteluaineen takia :/ Käytän hajustamatonta pesuainetta ja välillä hajusteellista, vaihtelen.

Olishan niitä ihania tuoksuja mut ihon kutina ei oo niin ihanaa.
Kiitti vinkistä, tätä koitan jos vielä löytyy - tuntuu että just kun on johonkin tykästyny ni ei sitä enää seuraavalla kerralla ole.
 
  • Tykkää
Reactions: Camii
"vieras"
Oon vastannu aika monesti mut vastaan taas.
Eli mies todella allerginen pesuaineille. Erisan käy. Ja suurimmaksi osaksi käytän etikkaa huuhteluaineena ihan kustannus syistä. Mutta esim lakanapyykkiin käytän comfort pure huuhteluainetta. Tuoksuu miedosti puhtaalle saippualle ei millään ällölle hajusteelle. Aikanaan oli jossain sairaalan antamassa kassissa näytepakkaus tuota. Ja miehelle ei tuosta tule oireita.

Toinen millä saa tuoksua pyykkiin mitä ite olen käyttänyt on että laittaa palasaippuan koteloineen esim lakanoiden väliin. Ite tykkään doven sinisestä ja niitä onkin vähän joka vaatekaapissa.
 
"vieras"
Comfort pure<3 Oikeastaan muut joita olen kokeillut, ovat ällöttäneet enemmän tai vähemmän. Nyt mulla on kokeilussa joku serton huuhteluaine (original soft tmv?) ja on kivan mieto tuoksu, ei ainakaan tee yhtään pahaa.
 
Foortti harmaana
Diversey Comfort DeoSoft Professional huuhteluaine, poistaa pahanhajuisa molekyylejä, mitä lie.

Muuta en enää käytäkkään, ainoa vaan, että pitää tilata netistä kanisteri, no
samalla tulee muitakin pesuaineita.
 

Yhteistyössä