Hakutulokset

1. A

Mitähän tekis? Ukko nukkuu jo.

sama täällä. Simahti samantien kun lapsetkin meni nukkumaan. Vaatteet päällä tuolla makaa päiväpeitteen päällä. pitäis varmaan herättää mutta kun ei raaski. Ja mulla ei ole mitään tekemistä..
  2. A

Kokkola & lähialueet!

Olen kohta puoliin muuttamassa sinne keski-pohjanmaalle perheeni kanssa ja satuinpa käymään tällä sivulla kun myin noita tuplavaunuja tuolla myyntiosiossa. Aika hiljaista tuntuu täällä olevan.. mutta miamikselle , meitä kyllä kiinnostais kissanpentu, poika mielellään ja joulukuu sopisi oikein...
  3. A

Uimakouluasiaa

kauhulla nyt odotan että millaiset opet mahtaa olla meidän tytöllä heinäkuussa uimakoulussa! missä kaupungissa mahtoi nämä uimaopet olla? pohjois-karjalassa mekin asustellaan....
  4. A

Koska lääkäriin?

Tein 2 pvää sitten positiivisen raskaustestin, menkkojen olisi pitänyt alkaa tänään oikeasti ja eilen mulla tuli vähän ruskeaa paksua vuotoa. Viime menkat oli 20.3.07, eli olen ihan alussa tässä raskaudessa. Vatsakivuista olen kärsinyt ovulaatiosta asti. Onko aihetta epäillä keskenmenoa ja...
  5. A

miten teidän 2-3 vuotiaat nukkuvat päivällä ja yöllä?

poika 2.9 v ja nukkuu 12-14 tuntia yössä ja ehkä noin joka kolmas päivä 1-2 tuntia päikkäreitä. meilläkin on tähän asti ollut erittäin tarkat rutiinit mutta sitten vain yhtäkkiä alkoi illat venymään pitkälle puoleenyöhön jos oli nukkunut päivällä eli jätimme päikkäreitä pois , ja tarpeen mukaan...
  6. A

2-vuotiaat :)

95 cm ja 18kg=) Poika siis..
  7. A

Haenko töihin vai enkö vielä hae

No koita hyvä ihminen hakea siihen paikkaan :) Sitten jos sinulle soitetaan ja sanotaan, että tervetuloa, voit vielä miettiä ja olla lähtökuopissa koeajan loppuun saakka.
  8. A

nenä menosuuntaan

\
  9. A

Mitä iltapalaksi??

marjakiisseliä, karjalanpiirakoita, paahtoleipää, muroja, mysliä, vispipuuroa, jugurttia, viiliä, hedelmiä....
  10. A

Rajoja lapselle,kiitos neuvoista!

Tietyt rutiinit auttaa jonkin verran eli meillä herätään aikaiseen noin 7-7.30. aamupalan jälkeen ulkoillaan tai kerhoillaan. Ruoka syödään puolen päivän aikaan ja sitten rauhoitutaan kirjaa lukemalla tai unilauluja kuunnellen cd-levyltä. Vaikka lapset on 5 ja 3½ he kyllä yleensä nukahtavat...
  11. A

Kaikki synnyttäneet kommentoikaa

Minä olen sitä mieltä, että kyllä tähän maailmaan huutoa mahtuu jos siltä tuntuu, että pitää huutaa. Minä ainakin huusin niin lujaa, että varmaan kuului naapuri huoneeseen. En kylläkään kiroillut vaan karjuin vain että AAAAARGG! Ja kurkku oli sen jälkeen kipeä. Minulle tulee aina verenmaku...
  12. A

vesirokkorokote

aijon rokottaa neuvolassa lapseni vesirokkoa vastaan. Monet lääkärit ja terveydenhoitajat suosittelevat rokotusta. Itse tautihan ei ole vaarallinen ja menee yleensä helposti ohi, mutta jälkitaudit ovat ikäviä. Vyöruusun voi saada myös myöhemmällä iällä oli rokotteen saanut tai ei.
  13. A

Netti-pelejä 3,5 vuotiaalle

Moi! Onko teillä hyviä vinkkejä mistä löytyis -mistä teidän lapsenne on tykänneet - pelejä/puuhaa netistä. Me ollaan pelattu lähinnä muistipelejä, mutta niitä puuhasivuja on niin kauheasti ja olis kiva saada suoraan "kokeneelta" hyviä vinkkejä.

Yhteistyössä