Kokkola & lähialueet!

Vähän lyhyelle varoitusajalla tulee tapaamis-tiedotus mutta siis; HUOMENNA KESKIVIIKKONA KELLO 14.00 picnicille Länsipuistoon! Tavataan hiekkalaatikon luona. Kaikki kynnelle kykenevät mukaan, Hansku ja Miamis tyttöjen kanssa ainakin paikalla!

Vieläkö mahtuu mukaan.... Täällä ois äiti 25v, ja poitsu 2v5kk vailla "päiväkahviseuraa" :LOL: , toisen laskettuaika 5.9, eli nyt rv 36+5. Esikoisen vauva-aikana oli paljo kavereita kotona, mutta nyt tuntuu että kaikki on töissä tai muuttannu muualle. Joten olisin mielelläni änkemässä porukkaan mukaan...

Moi minttu-82. Tottakai mahtuu mukaan =) Sullakin la jo tosi lähellä!! Onko raskaus sujunut hyvin?

Meillä on ajateltu kakkosta alkaa yrittään vuoden alusta.. Oletko hyvin jaksanut touhuta esikoisen kanssa isolla masulla? Mua vähän se jänskättää että kuinka sitä esikoisen kanssa jaksaa! Ekassa raskaudessa olin niin väsynyt että nukahtelin ihan pitkin päivää ;)

Pitäiskö vaikka loppuviikolle järkätä tuota tapaamista? Mentäis kaffittelemaan jonnekkin!!

Täällä on aika hiljaista ollu nyt kesällä, mut jospa tää tästä vilkastuis =)

Mutta nyt aamupalaa kun maha ihan murisee!

Miamis ja Aino 5pv vajaa 1v.

Hyvä hyvä =) Mejankin saanut netin pelittään!

Aattelinkin Mejan laittaa sulle viestiä et lähetääkö joku päivä taas lonuaan kauppoja.. Olin viikon kuumees kotona niin minusta ei sen takii oo kuulunu mitään!! Pääsitkö siihen työhön mistä puhuit? Millon alkaa?

Me oltiin päivällä torilla ja olipas aikalailla väkeä liikkeellä =)

Nyt jatkaan puuhia!

Miamis, lähetään ihmeessä taas joku päivä! Netti on tosiaan ruvennu pelittään, ihanaa :D Mä oon nyt tullu flunssaan, että pari päivää ainaki pitää koittaa tervehtyä, etten tartuta teitä :whistle: meillä tuli ukko tortaina kipeeks ja tänään minä, on näköjään muutaman päivän itämisaika.. kuhan iina ei tuu ni kaikki on hyvin... Ja pääsin töihin, oon kuulemma ihan luonnonlahjakkuus ;) Työt alkaa viimestään 7.9 ku sillon iinalla pitää olla hoitopaikka :)

Alkuperäinen kirjoittaja miamis:
Moi minttu-82. Tottakai mahtuu mukaan =) Sullakin la jo tosi lähellä!! Onko raskaus sujunut hyvin?

Meillä on ajateltu kakkosta alkaa yrittään vuoden alusta.. Oletko hyvin jaksanut touhuta esikoisen kanssa isolla masulla? Mua vähän se jänskättää että kuinka sitä esikoisen kanssa jaksaa! Ekassa raskaudessa olin niin väsynyt että nukahtelin ihan pitkin päivää ;)
Meikäläinen on poksahtanut...rv 39+0, 29.8.2007, vahvistui ukkovalta meidän perheessä, kun Eemelille syntyi pikkuveli 3510g ja 51cm! Joten siksi en oo kerennyt vastata.

Miamis: Raskaus oli kaikkea muuta kuin helppo, mutta nyt onnellisesti ohi, tosin toisaalta on haikea olo, jäiköhän tämä kenties viimeiseksi... Raskaus oli toki paljon raskaampi jo pelkästään sen takia, että aikaa päiväunille ei juuri ollut, mutta toisaalta aika meni paljon nopeampaa kuin esikoista odottaessa. =)

minttu-82 ja "Taisto" 11pv+ Eemeli kohta 2v 6kk

Ajattelinkin että varmaan sitä ollaan jakauduttu jo =) Hyvän kokoinen pikkumies sieltä sitten "tulla tupsahti"! Menikö synnytys hyvin?

Kaverit on nyt saaneet oikein urakalla vauvoja! Ja kaikki tyttöjä B) Että hyvä kun poikiakin tulee! Tässä on kuullut niin monenlaista synnytys kertomusta ja kaikki niin erinlaisia.. Omani oli käynnistetty, pitkä ja kivulias, kaikilla kivunlievityksillä maustettuna ;) Mutta silti haluan sen kokea uudelleen!

Nyt asian vierestä..

Meillä on kissalla kohta poks poks aika.. eilen kokeilin sen masua ja jestas mikä myllääminen sieltä tuntu! Saas nähdä montako pientä sieltä tulee! Jos joku vaan tietää ketään kuka haluais kissaa niin viestiä tuleen..

Meidän Wilkku on pitkäkarvainen ja väriltään valko-harmaa. Pentujen Isä lyhytkarvainen musta ja valk. täplä kaulan alla! Tulee varmasti aika nättejä kisuja! Luovutus menee varmaankin tuonne Joulukuun puoleen väliin..

Me on ite otettu kissa kun oli vain liki 9 viikkoinen ja se oli aivan liika aikaisin luovutettu!! Me sit pidetään pennut ainakin sinne 12vk.n ikään jotta varmasti osaavat syödä ja laatikolle!

Mutta nyt aamutoimiin! Moro!

Olen kohta puoliin muuttamassa sinne keski-pohjanmaalle perheeni kanssa ja satuinpa käymään tällä sivulla kun myin noita tuplavaunuja tuolla myyntiosiossa. Aika hiljaista tuntuu täällä olevan.. mutta miamikselle , meitä kyllä kiinnostais kissanpentu, poika mielellään ja joulukuu sopisi oikein hyvin. Palataan asiaan vaikka myöh. Itselläni on ollut kissa 3-vuotiaasta, nyt ei viimeisempään viiteen vuoteen ja ikävä on ollut.

Kiva kun heti löytyi kiinnostusta noita tulevia pentuja kohtaa!

Alkaa olla kissa sen näköinen ettei enää kovin kauaa mene kun pennut syntyy.. Nukkuu vaan! Tänään ei ole oikein syönytkään mitään ja etsii hyvää paikkaa.. Synnytystä oireilee! Ollaan ampiainen yhteyksissä..

Pentuja saa sitten kyllä tulla katsomaan jo ennen luovutustakin! Itelle ajateltiin yksi pentu jättää kun isompaan asuntoon ollaan muuttamassa!

Mutta palaillaan!

Meillä on nyt reilun viikon ikäisiä pentuja! Aivan yli suloisia.. 1 tyttö ja 3 poikaa jos nyt en ole kovin erehtynyt! Pojista 2 on mustavalkoisia ja 1 harmaavalkoinen ja oikein ison pojan näköinen! Tyttö kisu on musta oranssi.. Silmät alkavat jo aueta!

Huomenna olis tapaaminen halpa-hallilla aamulla klo. 10.00 jos joku tahtoo tulla! Ensin kaffitellaan ja sit mennään puistoon tien toisellepuolen leikkiin!!

Moi! Pitkästä aikaa jos niin voi sanoa, joskus aikoinaan kirjoittelin tuonne ketjun alkuun, aika rauhallista tässä ketjussa....

Tällä hetkellä tilanne mulla se että kakkosta odotellaan syntyväksi joulukuussa, sairaslomalla olen ja töihin ei ole enään menemistä joten äippäloma jatkuu sitten suoraan... joten on taas aikaa täälläkin sivuilla viettää enemmälti :)

Kissoista olette täällä praatanneet: meillä tuo esikko haluais kovasti lemmikkiä mutta on sanottu että katsotaan sitten joskus isompana, kissa se ei valitettavasti voi olla kun olen itse allerginen.

Saparo:Oikein paljon onnea!!Onko sulla monesko päivä LA?

Mulla taas tilanne on se et oon menny kouluun,iltaopiskelua ja v-loppu opiskelua tässä nyt "harrastetaan" :D .Oikeen mukavaa on ollu,vähän vielä outoa ku on niin pitkä aika ku viimeks oon istunu koulun penkillä ja sillonki motivaatio oli vähän toinen :whistle: Ihan omaan tahtiin tässä mennään et silleenkin kiva homma.

Sovittiin Hanskun kanssa tapaaminen halpa-hallin aulassa huomenna 11.00! Ootko pystyssä jo tuohon aikaan??

Ja muutkin tervetuloa treffeille! Mennään ekku kaffille hh-kaffilaan ja sit puistoon leikkii sään salliessa!

Hemuliina: Kiva kuulla sinustakin pitkästä aikaa. Mikäs susta tulee sitten opiskelun päätyttyä?

Mulla laskettu päivä olis 21.12, toivon että tulis etuajassa niin sais joulun viettää kotona. Esikko ainakin tuli melkein kaks viikkoa aikaisemmin että jos tämäkin sitten ;)

Mitäs muille kuuluu? Minä jouluhöppänä odotan jo joulua kovasti ja etenkin sitä lunta tulevaksi. Eilen neidin kans mietittiin että minkäslaisia joulukortteja tänä vuonna askarreltais.

Tänään olis siivouspäivä, mistäs sitä virtaa siihen saisi.....

Kertoisko joku tästä teidän jutusta. Törmäsin vahingossa tähän sivuun ja nyt toisen lapsen saaneena haluaisin tavata muita samassa tilanteessa olevia. Eli itselläni on vajaa 3 v tyttö ja 10 pvä vanha poika.

Me ollaan täällä kuulumisia vaihdeltu ja vähän tutustuttu! Kesällä oltiin muutaman Äidin ja tytön kanssa picnikillä länsipuistossa..

Nyt on hiljaisempaa ollut taas!!

Meillä on tuolla Lapsikasvaa, vauvat 0-12kk osiossa myös pinoutuma Kokkolanseudun vauvat ja sillä porukalla ollaan "enempi" saatu juttua aikaseksi ja tapaamisiakin on ollut useammin..

Siellä on muitakin joilla ihan pieni vauva ja sitten jo vähän vanhempi lapsi! Pienellä porukalla tosiaan on tavattu tätä nykyä, mutta lähes viikoittain kuitenkin! Tervetuloa sinnekkin kirjoittelemaan jos vaikka pinot vähän vilkastuis =) Meistä kyllä saa seuraa kaffille yms..

Miamis ja Aino 1v2,5kk

Laitoin sulle yv.tä kissa asiasta! Mutta laitan vielä tännekkin..

Meillä olisi yksi poika kissa vielä kotia vailla! Musta valkoinen oikein reipas ja suloinen yksilö =) Luovutus olisi tuossa Joulukuun puolella!

Ilmoittele!

Yhteistyössä