Hakutulokset

  1. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Ihania plussia ja haamulaisia täälä <3 Oon yrittänyt pysyä poissa täältä mutta ei onnistu. Kp 7 nyt menossa ja oviksen testailu alko tänään. Viime kierrossa sain plussan kp12 että loppuviikosta vois sitä ovista odotella tulevaksi. Sit alkaaki taas piinapäivät, ne kuluuki kaikkein hitaimmin...
  2. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Kp27 muuttui kp1... noh tästä alkaa sit yk3.
  3. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Ehkä aavistuksen punertaa. Noi testit on vaan niin kapeita että niitä on jotenki hankala tihrustaa aamulla puoliunisena :D
  4. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    dpo13 dpo13 Tässä olis nyt vähä vähemmän rajattuja. Näkyykö mitään?
  5. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Hopeakissa kiitti vinkistä, kokeilempa ottaa niin :)
  6. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    dpo13 dpo13 Tänään siis dpo13 ja menkkakivut kolmatta päivää kamalat mut vuotoa ei näy. Näkyykö noissa jotain? tein ne kyllä vaan 1h pidätyksen jälkeen hätäpäissäni.
  7. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Mahotoon mä oon tilannu raskauskeijulta ja oon käyttänyt vaan liuskatestejä, kyn en oo raaskinu ostaa digejä ja noi liuskat on näyttäny mulle oviksen aikaan ihan selvät plussat ja muilloin on ollu ihan selvä nega :)
  8. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Onnea kaisa27! Toivotaan tosiaan että pysyy matkassa mukana!!
  9. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    dpo12 Tämmönen tuli aamulla. Viivanpaikka? Kuvaan lisätty kontrastia että näkyis paremmin. Hirveet menkkakivut ollu nyt jo muutaman päivän mut vuotoa ei näy. Mitä tästä nyt ajattelis?
  10. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    dpo11 oon kyllä ihan hukassa. En tiedä näenkö jotain vai enkö näe!! Näättekö te?
  11. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Voi miten ahdistavaa tää piinailu onkaan! Koko ajan miettii kaikkia tuntemuksia jne.. Varsinkin nyt kun oon kolmarra päivää ihan hirveessä flunssassa kotona niin tuntuu että seinät kaatuu päälle kun päivät kuluu niiiiin hitaasti! Eilen illalla oli mahassa tosi outo tunne ja nippailua, sellasta...
  12. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Kiitos kaikille jotka ootte mun testiä tiirailleet ? paljaalla silmällä näkyy aika samanlailla ku kuvassa. Tiedän että on vielä tosi aikasta testata mutta millään en mieltäni malttanut, vaikka ajatuksena oli alkaa testata vasta dpo10. Ehkä itekki liian toiveikkain silmin noita testejä tuijotan :/
  13. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    dpo8 dpo8 näettekö näissä mitään? dpo8.
  14. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Auttakaahan mua! Onko tää nyt se kuuluisa viivanpaikka? Kyseessä siis sofin herkkä testi. Kontrastia muutettu :) Screenshot 2014-11-11-20-52-04 *muoks: ei se kyllä olis tossa kohdassa jos ois viivanpaikka.. liian kauan ku tuijotin niin alko vaan mielikuvitus laukkaamaan :snotty:
  15. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Oho ompa tänne tänään ilmestyny monta plussaa! Onnea kaikille ?
  16. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Tervetuloahaikara muistan juu, mutta jotenki niitä oireita vaan odottaa :D sarasofia mä nään ainaki viivan tuola :) Tänään oli sit pakko uittaa yks pc:n tikku.. eipä siinä taida olla mitään muutaku myn oman mielikuvituksen tuottama vaaleenpunanen kohta viivanpaikalla.. dpo6
  17. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Voi miten vaikeeta tää piinailu on!! Nht dpo5 ja koko ajan tekis mieli testata. Eilen alko ihan kauhee flunssaki ja pari nippausta ollu mahassa, tuntuu että ei oo "tarpeeks " oireita että vois olla raskaana.
  18. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    MiNalo mun mielestä toi on kyllä vahvistunu :)
  19. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Tervetuloa mahotoon! Mulla tuli ovis kp12 mikä on kyllä ihme... kierrot ku on ollu semmosia 35-40 ja ovis oli viimekierrossa kp24. Noh talletus tehtiin heti ku ovispmussa tuli (vahingossa satuin testaamaan kun mietin että miks tulee ovislimaa jo nyt) ja on sellanen fiilis että tuo ei riitä...
  20. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Onnea kaikille plussanneille <3 Mä tuun tänne esitteleen ovistestiäni joka näyttää tältä kp12 nyt on siis vasta kp12 ja viime kierrossa ovisplussa tuli kp24. Tässä kierrossa plussa tulee varmaan aijemmin kun tuo toinen viiva näkyy nyt jo noin hyvin :)

Yhteistyössä